Etap 5 - Abbey Tower (1) | Rozdział 5 | Solucja Castlevania Lords of Shadow poradnik Castlevania: Lords of Shadow
Ostatnia aktualizacja: 16 sierpnia 2019
Etap 5 - Abbey Tower
STATYSTYKI ETAPU:
Sekrety | 2 klejnoty życia (Life Gem) 2 zwoje (Scroll) |
Nowe elementy wyposażenia | Brak |
Potwory | Gremlin Ghoul |
Bossowie | Brak |
Krótkie podsumowanie | To krótki i łatwy etap. Warto przede wszystkim zauważyć, iż na drodze będą stawały Ci jedynie słabe ghule i gremliny, których eliminowanie nawet w dużych ilościach nie powinno być trudne. Trochę problemów może Ci sprawić jedynie wspinaczka na szczyt wieży, zakładająca uciekanie przed odpadającymi półkami i wykonywanie dość ryzykownych akrobacji. |
DOTARCIE DO ZEWNĘTRZNYCH MURÓW WIEŻY
Wyjdź na zewnątrz #1, gdzie zostaniesz uraczony bardzo ładną scenką przerywnikową ukazującą całą tę okolicę. Po jej zakończeniu skieruj się w lewo i zbadaj ciało poległego sojusznika #2, dzięki czemu odnajdziesz Scroll (Zwój).
Skieruj się tu w prawo, a zostaniesz zaatakowany przez ghule i gremliny. W pierwszej kolejności proponuję zająć się ghulami, gdyż łapiąc je #1 możesz je błyskawicznie eliminować. Dopiero po zlikwidowaniu ghuli zajmij się gremlinami. Warto tu oczywiście stosować ataki o charakterze obszarowym #2.
Po wygranej bitwie skieruj się wgłąb ekranu, odnajdując po kilku chwilach dziurę w prawym murze #1. Wskocz na wyższą półkę, a następnie skieruj się w stronę dolnej części ekranu. Odnajdziesz tu nowego martwego rycerza, a przy nim Life Gem (Klejnot życia) #2.
Możesz już skierować się w przeciwną stronę, skręcając po kilku chwilach w lewo #1. Podążaj tu jedyną możliwą ścieżką, rozprawiając się w razie potrzeby z kolejnymi potworami. Po zakończonych walkach zbadaj północny mur, a natrafisz na jeszcze jednego sojusznika #2. Zbadaj jego ciało, dzięki czemu pozyskasz Scroll (Zwój).
Nabierz teraz rozpędu (opcja sprintu) i przeskocz nad znajdującą się po lewej stronie wielką dziurą #1. Zbliż się teraz do oznaczonego przez grę mostu zwodzonego #2 i skorzystaj w tym miejscu z haka.
Musisz teraz rytmicznie wciskać wskazany przez grę przycisk na padzie #1, dzięki czemu uda Ci się doprowadzić do opuszczenia zwodzonego mostu. Skieruj się do nowo odblokowanej lokacji i przygotuj się do zlikwidowania bardzo licznej grupy gremlinów #2. Warto tu sobie pomagać magią cienia oraz dodatkowymi przedmiotami z inwentarza.
Po wygranej bitwie podejdź do mechanizmu znajdującego się przy kracie #1. Zalicz kilka scenek QTE w celu podniesienia kraty i przystąp do eksploracji nowo odblokowanych terenów #2. Po kilku chwilach dotrzesz do miejsca, w którym będziesz musiał przystąpić do wspinaczki.