Etap 1 - Outer Wall (2) | Rozdział 8 | Solucja Castlevania Lords of Shadow poradnik Castlevania: Lords of Shadow
Ostatnia aktualizacja: 16 sierpnia 2019
DOTARCIE DO GŁÓWNEJ CZĘŚCI ZAMKU
![]() | ![]() |
Ponownie zregeneruj paski energii magicznej i skorzystaj z nowo odblokowanego przejścia #1. Biegnij tu po wąskim mostku #2, podziwiając przy okazji piękne widoki. Docelowo będziesz musiał dotrzeć na niewielką arenę.
![]() | ![]() |
Uważaj, bo zostaniesz tu zaatakowany przez grupę gremlinów #1. Do ich eliminacji warto używać haka lub sztyletów wspieranych przez magię cienia. Po zakończonych walkach podejdź do centralnego mechanizmu #2 i zacznij nim obracać. Po wykonaniu maksymalnego obrotu NIE PUSZCZAJ od razu mechanizmu, tylko zaplanuj starannie dalsze kroki.
![]() | ![]() |
Musisz szybko działać, gdyż puszczony mechanizm szybko się zresetuje, powracając do punktu początkowego. Pobiegnij w stronę prawego dolnego narożnika ekranu #1. Zaczekaj aż znajdzie się przed Tobą dziura w ogrodzeniu i szybko wychyl gałkę w jej kierunku, co doprowadzi do zeskoczenia na niżej położone schody #2.
![]() | ![]() |
Skieruj się po schodach na sam dół #1. Wkrótce znajdziesz się w niewielkim pomieszczeniu i musisz się tu skierować w stronę dolnej części ekranu. Odszukaj martwego rycerza, który będzie miał przy sobie klucz - Tower Key #2.
![]() | ![]() |
Podniesienie klucza doprowadzi niestety do pojawienia się w tym pomieszczeniu kilku mistrzów miecza #1. Z racji niewielkich rozmiarów tej lokacji to właśnie tu warto byłoby użyć mrocznego kryształu. Po zlikwidowaniu potworów skorzystaj z centralnego mechanizmu #2, dzięki czemu podniesiesz kratę i będziesz się mógł stąd wydostać.
![]() | ![]() |
Ruszaj po schodach na górę, a po wyjściu na zewnątrz biegnij w prawo #1, korzystając z kolejnego wąskiego mostku. Wkrótce powinieneś dotrzeć do wejścia do zamku #2.
![]() | ![]() |
Zbadaj lewą część nowego pomieszczenia, niszcząc dwie skrzynie. Niedaleko ściany leży martwy rycerz #1, który ma przy sobie Light Magic Gem (Klejnot magii światła). Skorzystaj teraz z fontanny życia i włóż pozyskany niedawno klucz we właściwy slot #2. Wejdź do nowej części zamku żeby zakończyć ten etap.
WYZWANIE (TRIAL) DLA TEGO ETAPU:

W celu zaliczenia wyzwania musisz pokonać dziesięć gremlinów z użyciem srebrnych sztyletów. Do jedynej walki z gremlinami dojdzie na arenie łączącej wieżę z zamkiem. Koniecznie wspomagaj się magią cienia, dzięki czemu każde trafienie będzie doprowadzało do śmierci gremlina (powyższy screen). Potworów jest dokładnie dziesięć, tak więc nie możesz doprowadzić do tego żeby żaden z gremlinów zginął w inny sposób, czy to w wyniku standardowego ataku czy eksplodującego ciała sąsiedniego potwora.