Etap 1 - Outer Wall (2) | Rozdział 8 | Solucja Castlevania Lords of Shadow poradnik Castlevania: Lords of Shadow
Ostatnia aktualizacja: 16 sierpnia 2019
DOTARCIE DO GŁÓWNEJ CZĘŚCI ZAMKU
Ponownie zregeneruj paski energii magicznej i skorzystaj z nowo odblokowanego przejścia #1. Biegnij tu po wąskim mostku #2, podziwiając przy okazji piękne widoki. Docelowo będziesz musiał dotrzeć na niewielką arenę.
Uważaj, bo zostaniesz tu zaatakowany przez grupę gremlinów #1. Do ich eliminacji warto używać haka lub sztyletów wspieranych przez magię cienia. Po zakończonych walkach podejdź do centralnego mechanizmu #2 i zacznij nim obracać. Po wykonaniu maksymalnego obrotu NIE PUSZCZAJ od razu mechanizmu, tylko zaplanuj starannie dalsze kroki.
Musisz szybko działać, gdyż puszczony mechanizm szybko się zresetuje, powracając do punktu początkowego. Pobiegnij w stronę prawego dolnego narożnika ekranu #1. Zaczekaj aż znajdzie się przed Tobą dziura w ogrodzeniu i szybko wychyl gałkę w jej kierunku, co doprowadzi do zeskoczenia na niżej położone schody #2.
Skieruj się po schodach na sam dół #1. Wkrótce znajdziesz się w niewielkim pomieszczeniu i musisz się tu skierować w stronę dolnej części ekranu. Odszukaj martwego rycerza, który będzie miał przy sobie klucz - Tower Key #2.
Podniesienie klucza doprowadzi niestety do pojawienia się w tym pomieszczeniu kilku mistrzów miecza #1. Z racji niewielkich rozmiarów tej lokacji to właśnie tu warto byłoby użyć mrocznego kryształu. Po zlikwidowaniu potworów skorzystaj z centralnego mechanizmu #2, dzięki czemu podniesiesz kratę i będziesz się mógł stąd wydostać.
Ruszaj po schodach na górę, a po wyjściu na zewnątrz biegnij w prawo #1, korzystając z kolejnego wąskiego mostku. Wkrótce powinieneś dotrzeć do wejścia do zamku #2.
Zbadaj lewą część nowego pomieszczenia, niszcząc dwie skrzynie. Niedaleko ściany leży martwy rycerz #1, który ma przy sobie Light Magic Gem (Klejnot magii światła). Skorzystaj teraz z fontanny życia i włóż pozyskany niedawno klucz we właściwy slot #2. Wejdź do nowej części zamku żeby zakończyć ten etap.
WYZWANIE (TRIAL) DLA TEGO ETAPU:
W celu zaliczenia wyzwania musisz pokonać dziesięć gremlinów z użyciem srebrnych sztyletów. Do jedynej walki z gremlinami dojdzie na arenie łączącej wieżę z zamkiem. Koniecznie wspomagaj się magią cienia, dzięki czemu każde trafienie będzie doprowadzało do śmierci gremlina (powyższy screen). Potworów jest dokładnie dziesięć, tak więc nie możesz doprowadzić do tego żeby żaden z gremlinów zginął w inny sposób, czy to w wyniku standardowego ataku czy eksplodującego ciała sąsiedniego potwora.