Etap 1 - Veros Woods (2) | Rozdział 5 | Solucja Castlevania Lords of Shadow poradnik Castlevania: Lords of Shadow
Ostatnia aktualizacja: 16 sierpnia 2019
DOTARCIE DO WIOSKI
Zeskocz na dół i wybierz niezbadaną jeszcze ścieżkę #1. Po krótkiej wędrówce dotrzesz do ostatniego już obozowiska goblinów, z którymi musisz się oczywiście rozprawić #2.
Kontynuuj wędrówkę, a po kilku chwilach pojawi się możliwość zeskoczenia na dół #1. Zignoruj chwilowo murek, przy którym się znajdujesz się i skieruj się w stronę dolnej części ekranu #2, gdyż będziesz teraz mógł dotrzeć do tych sekretów, które podczas pościgu za czupakabrą były niedostępne.
Po znalezieniu się w oczyszczonym już obozie goblinów ponownie wybierz prawą górną ścieżkę #1. Rozglądaj się teraz za pierwszym murkiem, który będzie znajdował się po lewej stronie #2. Ponownie użyj tu umiejętności Shoulder Charge, a więc w trybie magii cienia przytrzymaj lewy trigger i wychyl gałkę analogową w stronę murku.
Po przebiciu się przez murek będziesz mógł wykonać dwie czynności, a mianowicie pozyskać fragment kryształu oraz zbadać ciało rycerza #1, odnajdując Life Gem (Klejnot życia). Powróć na główną ścieżkę i tym razem rozglądaj się za murkiem po prawej stronie #2. Zniszcz go w taki sam sposób jak poprzedni.
Także i tu będziesz mógł pozyskać fragment kryształu. Zbadanie ciała rycerza doprowadzi z kolei do pozyskania nowego sekretu - Shadow Magic Gem (Klejnot magii cienia) #1. Możesz już powrócić do miejsca, w którym zeskoczyłeś z górnej półki (niedługo po pokonaniu czupakabry) #2. Zacznij tu od skorzystania z nowej fontanny magii.
Po raz ostatni już musisz użyć umiejętności Shoulder Charge do przebicia się przez murek #1. Po kilku chwilach natrafisz na ciało sojusznika #2. Zbadaj je, a pozyskasz ostatni dla tej lokacji sekret - Scroll (Zwój).
Skorzystaj ze znajdującego się kawałek dalej wąskiego przejścia #1. Po tym jak kamera oddali się od głównego bohatera biegnij w stronę widocznej w tle wioski #2. Etap ten wkrótce dobiegnie końca.
WYZWANIE (TRIAL) DLA TEGO ETAPU:
W celu zaliczenia wyzwania musisz dopaść czupakabrę w czasie krótszym niż trzy minuty od momentu dokonania przez potwora kradzieży. Zacznij od zignorowania goblinów w pierwszym obozowisku, kierując się od razu w stronę drugiego. Tam zaczekaj na pojawienie się Warthoga i doprowadź do jego jak najszybszego osłabienia, nawet kosztem utraty sporej ilości energii życiowej. Po ujarzmieniu wielkiego dzika przebij się przez bramę, wydostań się z obozu i przystąp do wspinaczki, korzystając na koniec z pomocy wróżek. Jeżeli próba szybkiego pokonania dzika przysparza Ci dużo problemów, to warto rozważyć poświęcenie kilku sekund na skorzystanie z mijanej po drodze fontanny życia lub przystąpienie do zabawy na niższym poziomie trudności.