Etap 1 - Castle Courtyard (1) | Rozdział 6 | Solucja Castlevania Lords of Shadow poradnik Castlevania: Lords of Shadow
Ostatnia aktualizacja: 16 sierpnia 2019
Rozdział VI
Etap 1 - Castle Courtyard
STATYSTYKI ETAPU:
Sekrety | 1 klejnoty życia (Life Gem) 2 zwoje (Scroll) |
Nowe elementy wyposażenia | Brak |
Potwory | Skeleton Warrior Animated Armor Warg Vampire Warrior |
Bossowie | Brak |
Krótkie podsumowanie | Poziom ten wyróżnia się przede wszystkim stosunkowo dużą ilością walk. Wszystkie pojawiające się w trakcie jego rozgrywania bestie spotykałeś już w poprzednich rozdziałach gry, ale mimo wszystko będziesz musiał zachować ostrożność. Mowa tu przede wszystkim o dwóch wymagających potyczkach z udziałem ożywionych szkieletów. |
DOTARCIE NA DZIEDZINIEC ZAMKOWY
Etap ten rozpocznie się dokładnie w tym samym miejscu, w którym zakończył się poprzedni, a więc w pierwszej kolejności będziesz się musiał wydostać z ogromnej studni. Przesuwaj się po łańcuchu ku górze #1. Po tym jak główny bohater chwyci się krawędzi kieruj się w prawo #2.
Zatrzymaj dopiero po tym jak znajdziesz się bezpośrednio pod nowym interaktywnym zaczepem #1. Ponownie kieruj się ku górze, a już po kilku chwilach będziesz się mógł wydostać ze studni #2.
Zacznij od skorzystania ze znajdującej się w tym miejscu fontanny zdrowia #1. Podejdź teraz do lewego muru, odszukaj interaktywne krawędzi i przystąp do wspinaczki #2.
Po dotarciu na najwyższy poziom przesuń się nieznacznie w prawo i wykonaj skok nad ogrodzeniem #1. Możesz się już opuścić. Zauważ, że znalazłeś się na dziedzińcu. Spróbuj wejść w interakcję z centralnym mechanizmem #2, co niestety doprowadzi do pojawienia się w okolicy dwóch ożywionych zbroi.
Ze zbrojami walczyłeś stosunkowo niedawno temu, tak więc powinieneś jeszcze pamiętać jak się zachować. Gwoli przypomnienia, musisz w szczególności unikać wytwarzanych przez nie fal uderzeniowych #1 i polegać na możliwie jak najsilniejszych atakach wspieranych magią #2, wykorzystując to, że zbroje są powolne.
W przypadku każdej z bestii będziesz najpierw musiał doprowadzić do podświetlenia i oderwania tarczy #1, a następnie do podświetlenia całego przeciwnika i wykonania egzekucji (złapanie z pomocą haka, scenka QTE i rytmiczne wciskanie wyznaczonego przycisku) #2.
Po zlikwidowaniu obu zbroi ponownie podejdź do centralnego mechanizmu #1 i zalicz kilka scenek QTE. Zauważ, że doprowadziło to do otwarcia się dziury w posadzce #2, przez którą musisz wskoczyć. Jeżeli nie zdążysz, to na szczęście nic złego nie stanie, gdyż będziesz musiał jedynie ponownie użyć mechanizmu.