Etap 1 - Balcony (1) | Rozdział 7 | Solucja Castlevania Lords of Shadow poradnik Castlevania: Lords of Shadow
Ostatnia aktualizacja: 16 sierpnia 2019
Rozdział VII
Etap 1 - Balcony
STATYSTYKI ETAPU:
Sekrety | 1 klejnot magii światła (Light Magic Gem) 2 klejnoty magii cienia (Shadow Magic Gem) 3 zwoje (Scroll) |
Nowe elementy wyposażenia | Brak |
Potwory | Vampire Warrior Swordmaster Skeleton Warrior |
Bossowie | Brak |
Krótkie podsumowanie | W trakcie rozgrywania tego poziomu będziesz musiał przede wszystkim wygrać kilka trudnych potyczek z udziałem silniejszych odmian przeciwników, których dodatkowym utrudnieniem będą niewielkie rozmiary pola walk. W samej końcówce czeka Cię ponadto niełatwa zagadka, tak więc proponuję zapoznać z jej pełnym rozwiązaniem w opisie przejścia etapu. |
DOTARCIE DO ZAMKNIĘTEJ BRAMY
Ruszaj prosto. Po wyjściu na zewnątrz napadnięty zostaniesz przez grupkę wampirów #1 i dobrze byłoby użyć tu wody święconej, zwłaszcza że w dalszej części tego etapu nie będziesz już spotykał żadnych krwiopijców. Podejdź teraz do lewej krawędzi i ostrożnie się opuść #2.
Zeskocz na znajdującą się bezpośrednio pod Tobą niewielką półkę #1. Teraz musisz przystąpić do przeprawy po drewnianych belkach #2. Pamiętaj o przytrzymywaniu prawego triggera w razie utraty równowagi i zignoruj chwilowo widocznego po prawej stronie martwego sojusznika, bo przedostaniesz się do niego dopiero za chwilę.
Po kilku chwilach dotrzesz na stabilny grunt i tu skieruj się w prawo, a konkretnie w stronę pokazanej na pierwszym screenie krawędzi #1. Po tym jak główny bohater opuści się przesuwaj się stopniowo w lewo #2, wykonując po drodze pojedynczy skok.
Docelowo musisz dotrzeć do miejsca, w którym będziesz się mógł wspiąć na wyższą półkę #1. Dopiero teraz zbadaj widziane już wcześniej ciało rycerza, a odnajdziesz Shadow Magic Gem (Klejnot magii cienia) #2. Powróć teraz tą samą drogą do miejsca, w którym zszedłeś z drewnianej belki.
Teraz udaj się wgłąb ekranu #1. Przygotuj się, bo po dotarciu na nowy balkonik #2 zostaniesz zaatakowany przez trzech mistrzów miecza, czyli przez potwory, z którymi walczyłeś już w drugim etapie czwartego rozdziału gry.
Zacznij od atakowania pierwszego Swordmastera #1, nie czekając na pojawienie się kolejnych potworów. W dalszej fazie walk #2 pamiętaj przede wszystkim o wykonywaniu częstych uników i wyprowadzaniu jedynie szybkich ciosów. Jeżeli masz mroczny kryształ, to również warto z niego korzystać, ale dopiero po pojawieniu się wszystkich trzech stworów.
Po zakończonych walkach zbadaj lewą ścianę, a powinieneś odnaleźć interaktywne krawędzi, gdzie będziesz mógł przystąpić do wspinaczki #1. Po dotarciu do najwyższego punktu przeskocz w prawo i kontynuuj przemieszczanie się ku górze #2.
Wkrótce znajdziesz się na niewielkim dachu. Podciągnij się i następnie skieruj w prawo, obchodząc jego centralną część. Po dotarciu w nowe miejsce odszukaj martwego rycerza, który będzie miał przy sobie Scroll (Zwój) #1. Obejrzyj też zamkniętą bramę #2, a dowiesz się, że do jej otwarcia wymagany będzie nowy klucz.