Etap 3 - Castle Hall (2) | Rozdział 6 | Solucja Castlevania Lords of Shadow poradnik Castlevania: Lords of Shadow
Ostatnia aktualizacja: 16 sierpnia 2019
Ponownie skieruj się do trzeciej sali z ołtarzem i zauważ, że dostęp do niego został odblokowany #1. Zatrzymaj się tu i skorzystaj z pobliskiej fontanny energii magicznej #2.
Jak zapewne zauważyłeś, bezpośrednio nad Tobą znajduje się nowy sekret #1. Będziesz się tam mógł przedostać niestety dopiero po zdobyciu serafinowych ramion (Seraph Shoulders), czyli po zakończeniu ósmego rozdziału gry. Jeżeli masz już ten artefakt, to zacznij biec w stronę ściany (musi to być sprint) i tuż przed zderzeniem się z nią wykonaj podwójny skok. Główny bohater powinien chwycić się półki #2. Możesz się już podciągnąć i otworzyć nową arkę bractwa (Brotherhood Ark), dzięki której zwiększeniu ulegnie limit przenoszonych srebrnych sztyletów.
Skupmy się teraz na rozwiązaniu tutejszej zagadki, która polega na wchodzeniu w interakcje z kolejnymi runami. Zacznijmy od dwóch run zlokalizowanych przy odblokowanym niedawno przejściu do ołtarza. Zarówno lewą #1 jak i prawą #2 runę wciśnij mając uaktywnioną magię cienia.
W nowo odblokowanym obszarze znajdują się z kolei trzy runy. Lewą runę wciśnij z włączoną magią cienia #1, środkową runę wciśnij z włączoną magią światła #2 i prawą runę wciśnij z włączoną magią światła #3. Jeżeli wszystko wykonałeś zgodnie z planem, to zostaniesz poinformowany o rozwiązaniu tej zagadki #4, a w drugiej sali zamku odblokowane zostanie wyjście.
Nowa cut-scenka poinformuje Cię o zachodzie słońca #1 i jednocześnie ostrzeże Cię o pojawieniu się w okolicy nowych wampirów. Możesz się tu zachować na dwa sposoby. Jeżeli chcesz walczyć z wampirami, to warto pozostawać w okolicy fontanny i korzystać z silnych ataków opartych o wykorzystywanie magii #2.
Do zlikwidowania byłoby kilka dość licznych grup potworów, ale za swoje trudy wynagrodzony zostałbyś "wyrzuceniem" przez ostatniego potwora bardzo dużej ilości dodatkowych przedmiotów #1. Z wampirami możesz też jednak nie walczyć i od razu pobiec do drugiej sali zamku #2.
Niezależnie od wybranej metody działania musisz powrócić do drugiej sali #1. Skorzystaj tu z nowo odblokowanego przejścia, prowadzącego do niezbadanej jeszcze części zamku #2.