Etap 2 - Woes Moor (2) | Rozdział 9 | Solucja Castlevania Lords of Shadow poradnik Castlevania: Lords of Shadow
Ostatnia aktualizacja: 16 sierpnia 2019
POZYSKANIE DRUGIEGO KLUCZA
Podejdź do lewego słupa, na którym powinny siedzieć wrony #1. W dobrze poznany już sposób wejdź w interakcję z kołem i potrząśnij słupem. Zwróć uwagę na filmik, który pokaże Ci nowe stado wron #2. Pojawi się ono na wyższym poziomie, tak więc chwilowo nie musisz sobie nimi zaprzątać głowy.
Skieruj się teraz w prawo. Powinieneś zauważyć, że siedzą tu wrony, które do tej pory przeganiałeś #1. Wejdź w interakcję z kołem i ponownie je przegoń, w rezultacie czego powinny one powrócić na poprzedni słup #2. Bez obaw - wszystko przebiega zgodnie z planem.
Wybierz teraz pokazaną na pierwszym screenie #1 górną ścieżkę. Uważaj, bo po dotarciu na miejsce będziesz musiał rozprawić się z dosyć liczną grupką mandragor #2.
Udaj się w prawo, a powinieneś dotrzeć do miejsca, w którym znajduje się interaktywna zapora #1. Wciśnij prawy trigger w celu przystąpienia do nowej scenki. Musisz na przemian wychylać gałkę analogową w górę i w dół #2, dzięki czemu uda Ci się wyrwać wszystkie elementy blokady.
Skorzystaj z nowo odblokowanego przejścia. Zauważ, że dotarłeś do słupa z wronami, które widziałeś już wcześniej #1. Podejdź oczywiście do interaktywnego koła i w dobrze znany sposób je przegoń. Pozostań na chwilę w tym miejscu i zbadaj obszar po lewej stronie. Odnajdziesz tu rycerza #2, który będzie miał przy sobie Light Magic Gem (Klejnot magii światła).
Ruszaj teraz w dół #1, ponownie odwiedzając miejsca, w których byłeś już przed chwilą. Po powrotu do lokacji, w której walczyłeś z pierwszym strachem na wróble wybierz pokazaną na drugim screenie prawą ścieżkę #2.
Docelowo musisz dotrzeć do narożnego słupa #1, rozprawiając się po drodze z nowymi mandragorami. Wejdź w interakcję z kołem w celu przegonienia wron. Udaj się teraz w stronę prawego górnego narożnika ekranu. Podejdź tu do nowego słupa, na którym siedzą wrony #2 i również wejdź w interakcję z kołem.
Ponownie skieruj się prosto. Wrony będą teraz siedziały na słupie, z którego przeganiałeś już wcześniej inne stado #1. Wejdź w interakcję z kołem celem przegonienia ptaków. Ponownie wybierz teraz górną ścieżkę #2.
Po kilku chwilach dotrzesz do pokazanego na pierwszym screenie słupa #1, na którym będą siedziały wrony. Przegoń je poprzez wejście w interakcję z kołem, a zainicjujesz walkę z drugim strachem na wróble #2.
Pojedynek ten niczym się nie różni od poprzedniego, tak więc zapraszam do jego opisu po wskazówki odnośnie sposobu odniesienia zwycięstwa. Także i ta walka zakończy się koniecznością dobicia stracha na wróble #1. Po jej zakończeniu podnieś drugi klucz - Key for the Music Box #2.