Etap 2 - Woes Moor (3) | Rozdział 9 | Solucja Castlevania Lords of Shadow poradnik Castlevania: Lords of Shadow
Ostatnia aktualizacja: 16 sierpnia 2019
POZYSKANIE TRZECIEGO KLUCZA
Ruszaj w stronę dolnej części ekranu i następnie ponownie wybierz prawą ścieżkę #1. Po dotarciu do znanego Ci już narożnika skręć w lewo. Wrony siedzą na następnym w kolejności słupie #2. Wejdź w interakcję z kołem w celu ich przegonienia.
Ruszaj dalej. Po tym jak kamera zmieni swoją pozycję zbadaj obszar po lewej stronie, a w pokazanym na pierwszym screenie miejscu #1 odnajdziesz martwego rycerza i Scroll (Zwój). Udaj się w stronę pobliskiego słupa, na którym siedzą wrony #2. Musisz tu oczywiście wejść w interakcję z kołem.
Po przegonieniu wron skieruj się w lewo i następnie skręć w dół. Uważaj, bo do zlikwidowania będzie tu nowa grupka mandragor #1. Po tym jak się ich pozbędziesz podejdź do podświetlonej przez grę lewej barykady #2. Musisz ją wyrwać w analogiczny sposób do poprzedniej, a więc po użyciu haka wychylać gałką analogową na przemian w górę i w dół.
Wejdź do nowego obszaru i zacznij od ustawienia się przy słupie, na którym siedzą wrony #1. Przegoń je dzięki wejściu w interakcję z kołem. Zbadaj teraz obszar po swojej lewej stronie, a odnajdziesz martwego sojusznika #2. Ma on przy sobie Light Magic Gem (Klejnot magii światła).
Ponownie przejdź przez bramę gdzie do niedawna znajdowała się zapora, a następnie skieruj się w stronę dolnej części ekranu. Skorzystaj ze znajdującej się tu fontanny energii magicznej #1. Podejdź teraz do pokazanego na drugim screenie słupa #2, na którym będą siedziały przegonione niedawno wrony. Wejdź po raz ostatni w interakcję z kołem.
Przygotuj się do stoczenia ostatniego trzeciego pojedynku ze strachem na wróble. Tym razem powinno być nieco łatwiej, gdyż możesz częściej korzystać z magii. Dobij potwora #1 i zabierz pozostawiony przez niego trzeci klucz - Key for the Music Box #2.
POWRÓT DO CHATKI BABY JAGI
Wykorzystaj wolną chwilę do zbadania stodoły zlokalizowanej za słupem, do którego przymocowany był ostatni strach na wróble. Po prawej stronie ukryte jest ciało martwego rycerza #1, którzy ma przy sobie Life Gem (Klejnot życia). Udaj się teraz w lewo #2.
W pokazanym na pierwszym screenie miejscu #1 natrafisz na ostatniego już martwego kolegę, tym razem zdobywając Scroll (Zwój). Po dotarciu do miejsca walki z pierwszym strachem na wróble skręć w stronę dolnej części ekranu #2.
Biegnij cały czas w stronę dołu ekranu #1, a po kilkunastu sekundach dotrzesz do chatki Baby Jagi. Tu musisz podejść do worka #2. Wejście w interakcję z tym przedmiotem doprowadzi do wyświetlenia nowej cut-scenki i zakończenia tego etapu.
WYZWANIE (TRIAL) DLA TEGO ETAPU:
W celu zaliczenia wyzwania musisz w trakcie przechodzenia etapu przegonić kruki nie więcej niż 13 razy. Zadanie to uwzględnione zostało w powyższym opisie poziomu, zakładając wykonanie wszystkich czynności dokładnie w trzynastu ruchach.