Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry

Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Wiedźmin 3 Dziki Gon: Zlecenia wiedźmińskie | Hindarsfjall | Wiedźmin 3 Dziki Gon Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 21 grudnia 2021

Na tej stronie poradnika do gry Wiedźmin 3 Dziki Gon znajduje się opis przejścia jedynego zlecenia wiedźmińskiego z lokacji Hindarsfjall. Poniższa solucja podpowiada m.in. od kogo dowiedzieć się o bestii z Hindarsfjall, jak wytropić nekkery oraz jak pokonać Hagumbana w jaskini.

Zlecenie: Bestia z Hindarsfjall (Contract: Strange Beast)

O zleceniu tym dowiesz się z tablicy ogłoszeń we wsi Larvik (M18,1). Aby otrzymać więcej informacji udaj się do Thorleifa (M18,2), który jest na drugim końcu wioski. Nie uzyskasz jednak zbyt wielu cennych informacji, ale pamiętaj aby potargować się o nagrodę. Idź teraz porozmawiać ze Sverrem, który także przebywa w wiosce.

Podążaj za śladami do jaskini. - Wiedźmin 3 Dziki Gon: Zlecenia wiedźmińskie | Hindarsfjall | Wiedźmin 3 Dziki Gon - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Podążaj za śladami do jaskini.

Po rozmowie udaj się w miejsce, w którym wojownicy wpadli w zasadzkę. Przeszukaj je za pomocą wiedźmińskich zmysłów. Gdy już to zrobisz, dowiesz się, że za atakami stoją nekkery z wyjątkowo inteligentnym osobnikiem na czele. Odnajdź teraz ślady stóp i idź ich tropem. Po kilkunastu metrach trafisz na jaskinię. Gdy będziesz przez nią przechodził uważaj, gdyż jest tu sporo trujących oparów.

Uważaj na trujące opary. Staraj się przebiec przez nie jak najszybciej. - Wiedźmin 3 Dziki Gon: Zlecenia wiedźmińskie | Hindarsfjall | Wiedźmin 3 Dziki Gon - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Uważaj na trujące opary. Staraj się przebiec przez nie jak najszybciej.

Idź cały czas tunelem, aż znajdziesz się w gnieździe potworów. Zabij trzy zwykłe nekkery na 13 poziomie doświadczenia. Po chwili pojawi się ich przywódca - Hagumban. Jest on zwykłym nekkerem, tyle że posiada dużo więcej zdrowia. Uważaj także na pojawiające się co chwilę trzyosobowe grupki zwykłych nekkerów na 13 poziomie. Z ciała pokonanego przeciwnika zabierz składniki alchemiczne, trofeum oraz miecz Devine. Wróć teraz do zleceniodawcy po nagrodę.

Główna nagroda za wykonanie zadania to trofeum z nakkera: +5% szans na znalezienie dodatkowych ziół.