Wiedźmin 3 Dziki Gon: Krzywuchowe Moczary - mapa zadań Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 20 grudnia 2021
Miejsca związane z pobocznymi zadaniami
1 – "Niebezpieczny ładunek" - Miejscowy o imieniu Gert Borel został napadnięty przez trzy gule (poziom 4). Pozbądź się ich, i zadecyduj, czy chcesz spalić zwłoki czy zostawić osadnika samego.
Miejsca związane z poszukiwaniami skarbów
2 – Początek zadania poszukiwania skarbów "Schowane przed światem". Zabij trzech bandytów - jeden z nich ma przy sobie list.
3 – Początek poszukiwania skarbów "Z deszczu pod rynnę". Zabij gule i bandytę, potem wejdź do piwnicy, gdzie znajdziesz notatkę i klucz.
Miejsca związane ze zleceniami wiedźmińskimi
4 – "Zlecenie: Zmora kupieckiego traktu" - W jaskini znajdziesz dwóch mężczyzn. Poproszą cię o zabicie potwora w jaskini.
5 – "Zlecenie: Zmora kupieckiego traktu" - od uchodźcy dostaniesz zadanie odnalezienia kolegów i zabicia Wiwerny Królewskiej.
Miejsca związane z pobocznymi zadaniami
6 – "Wróżbita prawdę ci powie" - zleceniodawca zadania dodatkowego i mistrz gry w gwenta.
7 – "Wróżbita prawdę ci powie" - jaskinia, w której znajdziesz korzeń dla Starego Mędrca z wioski Benek.
8 – "Szepczące wzgórze" - zadanie rozpoczyna się po wejściu do jaskini i rozmowie z duchem.
Miejsca związane ze zleceniami wiedźmińskimi
9 – "Zlecenie: Potwór z bagien" - zlecenie na tablicy ogłoszeń na bestię w wsi Sztygary
10 – "Zlecenie: Potwór z bagien" - porozmawiaj z Lesławem i utarguj cenę za potwora.
11 – "Zlecenie: Potwór z bagien" - alternatywne wejście do jaskini, gdzie znajduje się potwór.
Miejsca związane z pobocznymi zadaniami
12 – Tablica ogłoszeń zawierająca dwa zadania: "Zagłada domu Reardonów" oraz zlecenie wiedźmińskie: "Zlecenie: Kłopoty grabarza".
Po wykonaniu tych zadań w wiosce pojawi się nowe zadanie od Sołtysa - "Wiedźmin jak malowany". Znajduje się tu także kontrakt wiedźmiński "Zlecenie: $".
Miejsca związane ze zleceniami wiedźmińskimi
13 – "Zlecenie: Kłopoty grabarza" - dom, w którym będziesz szukał poszlak na temat zlecenia.
Miejsca związane z poszukiwaniami skarbów
14 – Zadanie poszukiwania "Rynsztunek Szkoły Gryfa" - wewnątrz jaskini poza widmami(poziom 7) i finałową Ekimmą (poziom 11) znajdziesz przede wszystkim kilka elementów z zestawu.
Miejsca związane z pobocznymi zadaniami
15 – "Zagłada domu Reardonów" - tu dotrzyj po otrzymaniu zadania i rozmowie z Dolores (otrzymasz od niej klucz).
Miejsca związane z głównymi questami
16 – "Panie Lasu" - początek "Słodkiej Ścieżki" - początek zadania.
17 – "Panie lasu" - miejsce odnalezienia Babci - to ona doprowadzi cię do kontaktu z wiedźmami.
Miejsca związane ze zleceniami wiedźmińskimi
18 – "Zlecenie: Tajemnicze ślady" - miejsce, gdzie znajduje się wejście do jaskini.
Miejsca związane z pobocznymi zadaniami
19 – "Powrót na Krzywuchowe Moczary" - tu spotkasz Krwawego Barona, jeśli podjąłeś odpowiednie kroki w zadaniu "Sprawy rodzinne".
20 – "Złoto głupców" (DLC) - porozmawiaj z bandytami przy ognisku.
Legenda Wiedźmin 3 M9 - Krzywuchowe Moczary - Zadania
Miejsca związane z głównymi questami
Miejsca związane z pobocznymi zadaniami
Miejsca związane ze zleceniami wiedźmińskimi
Miejsca związane z poszukiwaniami skarbów
Silniejsze potwory napotykane w trakcie zaliczania zadań
Na tej stronie poradnika do gry Wiedźmin 3 Dziki Gon znajduje się mapa questów powiązanych z lokacją Krzywuchowe Moczary, czyli z rozległymi mokradłami z Velen. Na mapie zaznaczyliśmy miejsca rozpoczynania nowych zadań, a także ważne lokacje, które odwiedza się w trakcie zaliczania głównych i pobocznych questów dotyczących bagien i obszarów wokół nich.
Krzywuchowe Moczary: Questy
Dołączona mapa prezentuje Krzywuchowe Moczary (Crookback Bog), które są stosunkowo rozległą lokacją oferującą możliwość pozyskania nowych cennych przedmiotów oraz stawienia czoła silnym przeciwnikom.
W miejscu tym zalicza się przede wszystkim zadanie Panie Lasu powiązane z głównym wątkiem fabularnym gry, ale nie brakuje tu też okazji do podjęcia się szeregu opcjonalnych questów. Są to zarówno drobne zadania jak i bardziej rozbudowane zlecenia wiedźmińskie.