Wiedźmin 3 Dziki Gon: Biały Sad, Poszukiwania skarbów - lista, solucja Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 18 grudnia 2021
Na tej stronie poradnika do gry Wiedźmin 3 Dziki Gon znajdują się opisy przejścia questów poszukiwań skarbów w lokacji Biały Sad. Są to drobne opcjonalne misje powiązane m.in. z rynsztunkiem szkoły żmii oraz dwoma unikalnymi mieczami.
- Poszukiwania: Rynsztunek szkoły żmii (Scavenger Hunt: Viper School Gear)
- Złoto dezerterów (Deserter Gold)
- Brudna forsa (Dirty Funds)
- Temerskie precjoza (Temerian Valuables)
Poszukiwania: Rynsztunek szkoły żmii (Scavenger Hunt: Viper School Gear)
Zadanie to dotyczy odnalezienia schematów legendarnego rynsztunku wiedźmińskiej szkoły żmii. W celu zlokalizowania schematów musisz odbyć dwie wyprawy poszukiwawcze i możesz zajmować się nimi w dowolnej kolejności.
Pierwszy krok to zlokalizowanie zwłok Kolgrima. Znajdują się one w krypcie sąsiadującej z Cmentarzem w Białym Sadzie (White Orchard Cemetery) (M1,5). Dostępu do krypty broni upiór (Wraith) znajdujący się na siódmym poziomie doświadczenia. Możesz podjąć próbę obiegnięcia potwora lub stoczyć z nim pełnoprawną walkę. W tym drugim przypadku polegaj na częstych unikach i pomagaj sobie magicznymi pułapkami rozstawianymi dzięki używaniu znaku Yrden. Podejdź do krypty i zniszcz jej drewniane drzwi np. z użyciem znaku Aard. W krypcie wpadniesz na kolejnego upiora - możesz go pokonać na miejscu lub odciągnąć na zewnątrz. Odszukaj w krypcie zwłoki Kolgrima i zbadaj je, pozyskując schemat srebrnego miecza wiedźmińskiego cechu żmiji (Serpentine Steel Sword) oraz list (Letter from witcher Kolgrim of the Viper School).
Drugi krok to zbadanie obozowiska bandytów i odnalezienie raportu z przesłuchania. Obozowisko jest na wzgórzu niedaleko Spalonej wsi (Ransacked Village) (M1,6) i możesz do niego przedostać się wspinając się po skałach od zachodniej strony. Po dotarciu na miejsce pokonaj dezerterów (Deserter) oraz ich przywódcę (Deserter Leader). Zbadaj następnie obozowisko. W jednej ze skrzyń pozostawiono raport z przesłuchania (Interrogation Report). Zabierz go i zapoznaj się z jego treścią z poziomu inwentarza. W skrzyni jest też schemat stalowego miecza wiedźmińskiego cechu żmiji (Serpentine Steel Sword).
Złoto dezerterów (Deserter Gold)
Zadanie to dotyczy odnalezienia skrytki tytułowych dezerterów. O możliwości jego odblokowania dowiesz się docierając do niewielkiego obozowiska w północnej części mapy (M1,8). W obozowisku zbadaj zwłoki oraz skrzynię i zabierz notatki szpiega (Spy's Notes). Zapoznaj się z ich treścią z poziomu inwentarza.
Ustaw to zadanie jako aktywne i wyrusz w stronę Młyna (Mill) zlokalizowanego na zachód stąd. Zainteresuj się jedną z chatek przy młynie (M1,9). Wejdź do niej. Musisz odblokować sobie zejście do piwnicy i najlepiej tego dokonać używając znaku Aard na drewnianych deskach. W piwnicy odnajdziesz kilka pojemników. Z tym questem powiązane są skrzynie, w których składowane są miecz Vrihedd (Vrihedd Brigade Sword) oraz spodnie łowieckie (Hunting Trousers).
Brudna forsa (Dirty Funds)
Zadanie to dotyczy odnalezienia skarbu dezerterów. O możliwości jego odblokowania dowiesz się docierając do niewielkiego obozowiska w północnej części mapy (M1,10). Po znalezieniu się w obozowisku uporaj się z wilkami i wargami, a następnie odszukaj skrzynię, w której pozostawiono m.in. notatki (Scrawled Notes). Zapoznaj się z ich treścią z poziomu inwentarza.
Ustaw to zadanie jako aktywne i wyrusz do obozowiska bandytów zlokalizowanego na wschód stąd (M1,11). Zaatakuj dezerterów (Deserter) i uważaj na ich przywódcę (Deserter Leader), zwłaszcza że używa on tarczy. Najlepiej jest ogłuszać tę postać znakiem Aard i następnie atakować ją od flanki zanim powróci do pełni sił. Po wygranej bitwie zbadaj obozowisko. W jednym z namiotów odnajdziesz skrzynię z mieczem Maribor (Maribor Sword).
Temerskie precjoza (Temerian Valuables)
Zadanie to dotyczy odnalezienia zaginionego temerskiego skarbu. O możliwości jego odblokowania dowiesz się docierając do niewielkiego mostu na zachód od Młyna (Mill) (M1,12). Zacznij od rozprawienia się z okolicznymi utopcami, a następnie odszukaj zwłoki, przy których pozostawiono klucz (Temerian lily key). Możesz już zanurkować i odnaleźć pod wodą zamkniętą skrzynię. Otwórz ją z pomocą klucza i zabierz z niej przede wszystkim księgę z rozkazami (Blood-soaked military orders). Zapoznaj się z jej treścią z poziomu inwentarza.
Ustaw to zadanie jako aktywne i wyrusz w stronę Młyna (Mill) zlokalizowanego na wschód stąd. Zainteresuj się jedną z chatek przy młynie (M1,9). Wejdź do niej. Musisz odblokować sobie zejście do piwnicy i najlepiej tego dokonać używając znaku Aard na drewnianych deskach. W piwnicy odnajdziesz kilka pojemników. Z tym questem powiązana jest zamknięta skrzynia (użyj ponownie klucza), w której składowany jest między innymi dokument (Scribbled Document) (możesz go przeczytać, ale nie jest to obowiązkowe).