Wiedźmin 3 Dziki Gon: Poboczne zadania | Spikeroog | Wiedźmin 3 Dziki Gon Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 21 grudnia 2021
Na tej stronie poradnika do gry Wiedźmin 3 Dziki Gon znajduje się opis przejścia jedynego pobocznego questu powiązanego z lokacją Spikeroog - Mistrz areny (Master of the Arena). W solucji podpowiadamy m.in. jak zachować się podczas walki z Ullem na arenie oraz jak zacząć otrzymywać zyski z tytułu funkcjonowania areny walk,
Mistrz areny (Master of the Arena)
W celu odblokowania tego pobocznego zadania udaj się do Wsi Hov i spotkaj się w niej ze strażnikiem Lydrikiem (M15,3). Od mężczyzny dowiesz się, iż jest problem z duchem lokalnej areny, którego w żaden sposób nie można odesłać w zaświaty. Po przyjęciu zlecenia przejdź na pobliską arenę i spotkaj się na niej z Ulle.
Po zakończonej rozmowie rozpocznie się walka. Nie atakuj w żaden sposób Ulle'a, tylko zamiast tego stój w miejscu i pozwalaj mu na zadawanie obrażeń Geraltowi. W zależności od tego na jakim poziomie doświadczenia znajduje się główny bohater pojedynek zakończy się po tym jak stracisz tylko trochę zdrowia lub jak wyczerpany zostanie prawie cały pasek energii życiowej (nie próbuj się leczyć!). Zastosowanie tej taktyki działania pozwoli Ulle udać się na wieczny odpoczynek.
Możesz już powrócić do Lydrika i odebrać od niego 15 koron. Dodatkowo dowiesz się o rozpoczęciu przygotowań do przywrócenia walk na arenie i możliwości otrzymywania procentu zysków z jej działalności. W celu ostatecznego zakończenia questu przenieś się na chwilę do innego obszaru świata gry (np. do Velen lub do Białego Sadu) i następnie powróć do wioski. Arena powinna już być aktywna i Gunnar podzieli się pierwszymi zyskami (20 koron).
Uwaga - Quest dobiegnie w tym momencie końca, ale jeśli chcesz możesz regularnie powracać w pobliże areny i odbierać kolejne wypłaty. Może to być sposób na stały dodatkowy zarobek, choć wypłaty nie będą zbyt wielkie.