Wiedźmin 3 Dziki Gon: Kaer Muire M14 | Kaer Muire | Mapy Wiedźmin 3 Dziki Gon Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik, solucja Ostatnia aktualizacja: 21 grudnia 2021 12671K+ Następna Wyspy Skellige Kaer Muire Mapa przeciwników Poprzednia Wyspy Skellige Kaer Trolde Poszukiwania skarbów 1,2,3... - Główne lokacje na mapie1 – Wieś FerlundNiewielka wioska, w której znajdziesz kowala, handlarza oraz przyjmiesz jedno zadanie poboczne. 2 – Ukryty skarbZabierz list oraz klucz z ciała żołnierza. Przeczytaj notatkę. Skrzynia ze skarbem znajduje się w jednym ze zniszczonych domów, zagrzebana do połowy w ziemi. Znajdziesz w niej m.in. miecz Bloodsword. 3 – W skrzyni ukrytej wśród ruin zamku, naprzeciwko wieży, znajdziesz schemat na mistrzowski stalowy miecz wiedźmińskiego cechu gryfa. 4 – Przechodząc obok tego miejsca, zostaniesz zaczepiony przez rannego człowieka. Próbując zagadać do niego zostaniesz zaatakowany przez niego i jeszcze dwóch bandytów. Wszyscy przeciwnicy mają 11-13 poziom doświadczenia. 5 – Pokonaj grupę 5 Błotniaków (poziom 15). Z ciała obok wozu zabierz klucz oraz notatkę, którą następnie przeczytaj. Skrzynię ze skarbem leży na dnie jeziorka. Znajdziesz w niej sporo złota, firgurkę Mellitele oraz miecz D'yaebl. 6 – Przechodząc obok tego miejsca zostaniesz zaczepiony przez chłopca. Poprosi cię on o pomoc zaatakowanemu przez niedźwiedzia ojcu. Gdy pójdziesz we wskazane miejsce zostaniesz zaatakowany przez trzech bandytów (poziom 14). 7 – Wieś ArinbjornW wiosce znajdziesz tablice ogłoszeń, karczmę, kowala oraz kowadło do wzmocnienia broni. 8 – JaskiniaW środku znajdziesz trzy kamienne trolle (poziom 17). Warto przysłuchać się ich rozmowie zanim zaatakujesz. W jednej ze skrzyń znajdziesz schemat na ulepszone buty wiedźmińskiego cechu niedźwiedzia. 9 – Kaer MuireW zamku tym znajdziesz płatnerza, kowala, kamień szlifierski oraz stół do ulepszenia pancerza. W wiosce nieopodal znajdziesz również handlarza. 10 – JaskiniaW środku znajdziesz niedźwiedzia na poziomie 16. Idąc dalej jednym z tuneli natkniesz się na niewielkie pomieszczenie. Znajdziesz tam, ukryty w skrzyni, schemat na wyśmienity srebrny miecz wiedźmińskiego cechu gryfa. 11 – Wieś FyresdalZnajdziesz tutaj tablicę ogłoszeń, kowala oraz handlarza. 12 – Wioska rybackaIdź do spalonego domu na północy wioski. Przejście do piwnicy oczyść za pomocą znaku Aard. Pokonaj dwa upiory na 20 poziomie. W jednym z pomieszczeń zabierz ze skrzyni schemat na stalowy miecz wiedźmińskiego cechu niedźwiedzia. W skrzyni znajdziesz także notatkę, która doprowadzi cię do miejsca położenia następnej części zestawu. 13 – JaskiniaZnajdziesz tutaj trochę materiałów rzemieślniczych. Przy jednej ze ścian możesz użyć Oka Nehaleni aby odsłonić przejście. Idąc dalej spotkasz ciało alchemika, a przy nim notatkę oraz klucz do jednej ze skrzyń. 14 – W zniszczonej wieży, w skrzyni, znajdziesz schemat na mistrzowski srebrny miecz wiedźmińskiego cechu gryfa. 15 – JaskiniaRozpraw się z bandytami w jaskini i odszukaj ulepszony schemat zbroi z wiedźmińskiego rynsztunku szkoły niedźwiedzia. Ważne postacie niezależne na mapieKupiec – Sprzedaje sporo różnych skór oraz Przewodnik po Faroe - mapę, która odblokuje ci znak drogowy na wyspie Faroe. Kupiec #2 – Pojawi się po ponownym zasiedleniu tego miejsca. Sprzedaje sporo map pozwalających odkryć znaki drogowe na innych wyspach oraz trochę składników potrzebnych do rzemiosła. Kupiec #3 – Sprzedaje kilka skór, mapę na sąsiednią wyspę, ale także najlepsze juki dla konia (+100 do udźwigu). Kupiec #4 – Kupisz od niego skóry oraz ryby. Kowal – Możesz od niego kupić sporo różnych schematów oraz składników do rzemiosła. Kowal #2 – Srzedaje sporo schematów, składników potrzebnych do rzemiosła oraz dobre miecze. Może wykuć broń na poziomie Amator. Kowal #3 – Kupisz od niego sporo różnych kamieni runicznych, składników do rzemiosła oraz dobrą broń. Może wykonać miecze na poziomie Czeladnik. Kowal #4 – Kupisz od niego kamienie runiczne, składniki potrzebne do rzemiosła oraz miecze. Może wykuć broń na poziomie Amator. Zielarz – Musisz go najpierw uwolnić z rąk bandytów. Sprzedaje receptury oraz składniki alchemiczne. Zielarz #2 – Pojawi się po zniszczeniu gniazda syren. Kupisz od niego składniki alchemiczne oraz receptury. Karczmarz – Kupisz od niego karty do gry oraz jedzenie. Płatnerz – Kupisz od niego sporo cennych składników potrzebnych do rzemiosła oraz sporo dobrych zbroi, nogawic i rękawic. Może wytworzyć zbroje na poziomie Czeladnik. Silni przeciwnicyWiwerna Alghule Endriaga truteń Cyklop Opancerzony krabopająk Widłogon Wiwerna Kuroliszek Legenda Wiedźmin 3 M14 - Kaer Muire - Atlas 1,2,3... - Główne lokacje na mapie Ciekawe miejsca na mapie Drogowskazy Silni przeciwnicy Ważne postacie niezależne na mapie Na tej stronie poradnika do gry Wiedźmin 3 Dziki Gon znajduje się mapa lokacji Kaer Muire, czyli południowej części wyspy Ard Skellig. Na mapie atlasu świata zaznaczyliśmy m.in. ważne obszary z Kaer Muire i okolic, a także wszystkie drogowskazy odnajdywane w południowej części Ard Skellig. Kaer Muire: Opis lokacjiKaer Muire: Najważniejsze miejscaKaer Muire: Rodzaje przeciwnikówKaer Muire: Ważne informacje o lokacji Kaer Muire: Opis lokacjiMapa zamieszczona powyżej przedstawia Kaer Muire, czyli południową część największej wyspy z całego archipelagu Skellige. Znajdziesz tutaj sporo wiosek, jaskiń oraz skarbów do odnalezienia. Nie powinieneś mieć najmniejszego problemu ze znalezieniem wszelkiej maści handlarzy, od kowali poczynając, na zielarzach kończąc. Uważaj jednak na przeciwników, gdyż większość z nich ma poziom większy niż 15. W osobnym rozdziale poradnika przedstawiono zadania, które możesz wykonać w tej lokacji. Kaer Muire: Najważniejsze miejsca1. Wieś Ferlund (Fayrlund) Niewielka wioska w północno-zachodniej części mapy. Znajdziesz tutaj kowala oraz handlarza. W tym miejscu rozpoczyna się także jedno z bardziej rozbudowanych zadań pobocznych - W sercu lasu (In the Heart of the Wood). 9. Kaer Muire Największe skupisko ludności na tym terytorium. Kaer Muire jest zamkiem umiejscowionym na sporym wzniesieniu. Znajdziesz tutaj wszystko czego potrzebuje wiedźmin - kowala, płatnerza, kamień szlifierski oraz stół do wzmocnienia zbroi. W wiosce pod zamkiem znajdziesz również zwykłego handlarza oraz łódkę, której możesz użyć. 11. Wieś Fyresdal (Fyresdal) W wiosce tej znajdziesz kowala oraz handlarza. Przeglądając tablicę ogłoszeń dowiesz się także o możliwości wykonania jednego zlecenia wiedźmińskiego - Zlecenie: Smok (Contract: Dragon). Kaer Muire: Rodzaje przeciwnikówBiały wilk (White wolf)Leszy (Leshen)Pirat (Pirate)Bandyta (Bandit)Echidna (Ekhidna)Niedźwiedź (Bear)NekkerBłotniak (Mucknixer)Alghul(Endrega Dron)(Endrega Worker)(Endrega Warrior)Opancerzony krabopająk (Armored Arachnasae)Widłogon (Forktail)Syrena (Siren) Kaer Muire: Ważne informacje o lokacjiPodczas wędrowania po tej lokacji uważaj na duże grupy (liczące nawet do 15 osobników) białych wilków (white wolves). Mogą być bardzo groźne nawet dla postaci na wysokim poziomie. Możesz spotkać je praktycznie w każdym miejscu. W lokacji Kaer Muire znajdziesz kilka elementów rynsztunku wiedźmińskiego. Znajdują się one w jaskini nieopodal Latarni Elverum (Elverum Lighthouse) (M14,10), w jaskini obok miejsca mocy (M14,8), w zniszczonej wieży (M14,14) oraz w ruinach wsi Boxholm (M14,3). W pierwszej kolejności staraj się obejść większość wiosek, przez co odblokujesz znaki drogowe, a także uzyskasz dostęp do handlarzy. Nie zapomnij udać się do miejsca mocy. Następna Wyspy Skellige Kaer Muire Mapa przeciwników Poprzednia Wyspy Skellige Kaer Trolde Poszukiwania skarbów