Wiedźmin 3 Dziki Gon: Rezydencja Vegelbudów, Poboczne zadania - lista, solucja Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 20 grudnia 2021
Na tej stronie poradnika do gry Wiedźmin 3 Dziki Gon znajduje się opis przejścia wszystkich pobocznych zadań powiązanych z lokacją Rezydencja Vegelbudów. Poniższa solucja informuje m.in. jak zachować się w obozowisku poetów, jak rozwiązać problem z dziewczyną-wilkołakiem z wioski, jak ustalić kto kradnie kury babci Janiny i jak wygrać wyścigi konne w pobliżu rezydencji.
- Wiedźmin 3 Dziki Gon: Novigradzka gościnność (Novigrad Hospitality) - solucja
- Wiedźmin 3 Dziki Gon: Wilczyca (Little Red) - solucja
- Wiedźmin 3 Dziki Gon: Drób w opałach (Empty Coop) - solucja
- Wiedźmin 3 Dziki Gon: Nieproszeni goście (A Barnful of Trouble) - solucja
- Wiedźmin 3 Dziki Gon: Wyścig: Gonitwa Erazma Vegelbuda (Race: The Great Erasmus Vegelbud Memorial Race) - solucja
Wiedźmin 3 Dziki Gon: Novigradzka gościnność (Novigrad Hospitality) - solucja

Przy drodze znajdziesz obozujących poetów. Jeśli przyjmiesz ich zaproszenie na wódkę, obudzisz się bez ekwipunku. Podążaj za śladami do wioski, gdzie za budynkiem z niebieskimi paskami znajdziesz obu złodziei. Możesz zażądać jedynie zwrotu twoich rzeczy lub nakazać im oddać ich przedmioty. Niezależnie od decyzji zadanie zakończy się.
Wiedźmin 3 Dziki Gon: Wilczyca (Little Red) - solucja

Na drodze przed wioską zaczepią cię chłopi prosząc o ochronę przed bandytami. Zaczekaj w wiosce do zmierzchu. Grupa bandytów pod przewodnictwem dziewczyny - wilkołaka zechce, abyś wydał im jednego z mieszkańców. Jeśli to zrobisz obejdzie się bez walki, a mieszkańcy nie powiedzą ani słowa - otrzymasz 20 koron. Jeśli wdasz się w walkę będziesz mógł zebrać składniki alchemiczne z wilkołaka oraz otrzymasz od mieszkańców zapłatę w wysokości 10 koron.
Wiedźmin 3 Dziki Gon: Drób w opałach (Empty Coop) - solucja

Babcia Janina mieszkająca przy drodze poskarży ci się, że coś jej kradnie kury. Zbadaj wilcze ślady przy murku i podążaj ich tropem. Dotrzesz do grupy dzieci nieopodal. Po rozmowie z nimi i powrocie do staruszki możesz powiedzieć jej o złodziejach otrzymasz 20 koron zapłaty- lub przekonać ją, aby przygarnęła dzieci - nie dostaniesz nic.
Wiedźmin 3 Dziki Gon: Nieproszeni goście (A Barnful of Trouble) - solucja

W wiosce zobaczysz chłopów kłócących się przy stajni. Dowiesz się, że siedzą tam niejakie potwory. Zostaniesz na swoją prośbę wprowadzony do środka - zastaniesz tam cztery ghule (11 poziom). Wystarczy, że się ich pozbędziesz, by zainkasować 20 koron.
Wiedźmin 3 Dziki Gon: Wyścig: Gonitwa Erazma Vegelbuda (Race: The Great Erasmus Vegelbud Memorial Race) - solucja

Przy posiadłości Vegelbudów odbywają się wyścigi konne (M7,10). Możesz wziąć w nich udział przy wpisowym 100 koron. Do pokonania jest trzech przeciwników, z każdym na nieco zmodyfikowanej trasie. Za pierwszą i drugą wygraną otrzymujesz po 60 koron oraz siodła, przy czym za ostatni wyścig lepsze siodło oraz 180 koron.

Nie jest to jednak koniec zadania. Po wyścigu zaczepi cię jeden z ludzi Tasaka (Cleaver) i wręczy list. Przeczytaj go natychmiast i udaj się na wskazane miejsce. W specjalnym wyścigu ostatnim z tej serii będziesz mógł wygrać 780 koron oraz klapy dla konia. Wyścig odbywa się po Zamurzu Novigradu, a po jego zakończeniu zaatakuje was straż, jednak możesz spokojnie uciekać z miejsca wydarzeń.