Wiedźmin 3 Dziki Gon: Lista questów i map Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik, solucja
W grze Wiedźmin 3 znajdziecie szereg zadań fabularnych. Na tej stronie poradnika zawarliśmy listę wszystkich głównych questów. W każdym opisie znajdziecie listę rzeczy do zrobienia, cenne porady i opis nagród, które otrzymuje się za dane zadanie.
Ostatnia aktualizacja: 20 grudnia 2022
Na tej stronie poradnika znajduje się lista wszystkich questów gry Wiedźmin 3 Dziki Gon. Zestawiliśmy wszystkie główne i poboczne zadania z naszego opisu przejścia. Oprócz tego przygotowana została lista map atlasu świata, które mogą okazać się pomocne w trakcie eksploracji czy zaliczania questów. Wszystkie te rzeczy powinny ułatwić ukończenie gry Wiedźmin 3 Dziki Gon w 100%.
W poniższym zestawieniu znalazły się zadania i lokacje z podstawowej wersji gry. Nie uwzględnia ono dodatków fabularnych Serca z kamienia i Krew i wino. Duże dodatki fabularne do gry Wiedźmin 3 opisaliśmy w osobnych poradnikach.
- Wiedźmin 3: Wszystkie główne questy
- Wiedźmin 3: Wszystkie poboczne questy
- Wiedźmin 3: Wszystkie mapy atlasu świata
- Wiedźmin 3: Opis przejścia i atlas - jak korzystać z poradnika?
Wiedźmin 3: Wszystkie główne questy
Poniższa lista informuje o wszystkich głównych zadaniach gry Wiedźmin 3 Dziki Gon z naszej solucji. Ich opisy przejścia podzieliliśmy według głównych lokacji ze świata gry.
Dodatkowa uwaga - Niektóre questy możemy zaliczać w innej kolejności od prezentowanej. Warto mieć na uwadze rekomendowany poziom zadań z dziennika.
Prolog i Biały Sad
- Kaer Morhen - prolog
- Bez i agrest
- Bestia z Białego Sadu
- Incydent w Białym Sadzie
- Audiencja
- Śladami Ciri
- Nilfgaardzki łącznik
Kasztel Wrońce
- Krwawy Baron
- Historia Ciri - Król Wilków
- Sprawy rodzinne
- Na ratunek Księżniczce
- Historia Ciri - Wyścig
- Polowanie na czarownicę
Wieś Podgaje
Krzywuchowe Moczary
Wolne Miasto Novigrad
- Stosy Novigradu
- Sen w wielkim mieście
- Spis cudzołożnic
- Dorwać Juniora
- Skarb Hrabiego Reuvena
- Niech żyje sztuka
- Poeta w opałach
- Kierunek Skellige
Kaer Trolde
- Umarł król, niech żyje król
- Echa przeszłości
- Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie; Bezimienny
- Cisza przed burzą
Kaer Morhen (powrót w finale gry)
- Skompletowanie drużyny w Kaer Morhen - To dodatkowa strona solucji opisująca jak zrekrutować wszystkich sojuszników PRZED przystąpieniem do finału gry.
- Najbrzydszy człowiek na świecie - Strona opisuje też mniejsze questy: Zakłócenia, Ostatnia próba, Ażeby widłogona zwabić
- Nie ma jak w domu; Va Fail Elaine
- Wyspa Mgieł - Strona opisuje też mniejsze questy: Towarzysze broni: Nilfgaard, Towarzysze broni: Skellige, Towarzysze broni: Novigrad
- Bitwa w Kaer Morhen
- Krajobraz po bitwie
Epilog
- Łysa Góra
- Ostatnie przygotowania - Strona opisuje też mniejsze questy: Najciemniej jest pod latarnią, Racja stanu, Przez czas i przestrzeń, Wyrównanie rachunków, Wielka ucieczka
- Przygotowania do bitwy - Strona opisuje też mniejsze questy: Słoneczny Kamień, Dziecko Starszej Krwi, Fringilla Vigo
- Na cienkim lodzie - Strona opisuje też mniejszy quest: Tedd Deireadh, Czas końca
- Coś się kończy, coś się zaczyna
Zakończenia
- Losy Ciri - Na stronie opisaliśmy możliwe warianty zakończeń powiązanych z postacią Ciri.
- Losy świata - Na stronie opisaliśmy możliwe warianty zakończeń powiązanych z Królestwami Północy, Nilfgaardem oraz samym Geraltem.
- Losy postaci drugoplanowych - Na stronie opisaliśmy możliwe warianty zakończeń dla wybranych NPC-ów, m.in. Krwawego Barona, Keiry Metz i magów z Novigradu.
Wiedźmin 3: Wszystkie poboczne questy
Poniższa lista informuje o wszystkich pobocznych zadaniach gry Wiedźmin 3 Dziki Gon z naszej solucji, w tym także o zleceniach wiedźmińskich i questach poszukiwań skarbów. Ich opisy przejścia podzieliliśmy według głównych lokacji ze świata gry.
Dodatkowa uwaga - Pobocznymi questami możemy zajmować się w dowolnej kolejności i przez większość gry swobodnie powracać do poprzednich lokacji. Warto mieć na uwadze rekomendowany poziom zadań z dziennika.
Prolog i Biały Sad
- Poboczne zadania - Na stronie są opisy questów: Zabawy z ogniem, Zaginiony w akcji, Patelnia jak nowa, Cenna przesyłka, Na łożu śmierci
- Zlecenia wiedźmińskie - Na stronie są opisy questów: Zlecenie: Licho przy studni
- Poszukiwania skarbów - Na stronie są opisy questów: Poszukiwania: Rynsztunek szkoły żmii, Złoto dezerterów, Brudna forsa, Temerskie precjoza
Karczma na Rozstajach
- Poboczne zadania - Na stronie są opisy questów: Stosy pogrzebne, Fałszywe papiery, Hieny cmentarne, Śmierć w ogniu, Przejścia nie ma
- Zlecenia wiedźmińskie - Na stronie są opisy questów: Kontrakt: Zaginiony brat
- Poszukiwania skarbów - Na stronie są opisy questów: Nieszczęśliwy wypadek, Jak pech to pech, Ukryta przystań, Krwawe złoto, Łupy z pobojowiska, Wiano
Kasztel Wrońce
- Poboczne zadania - Na stronie są opisy questów: Dzikość serca, Pokój Ciri, Mistrz płatnerstwa, Wyścigi: Wrońce, Wściekłe Pięści: Velen, Obrońca wiary
- Zlecenia wiedźmińskie - Na stronie są opisy questów: Zlecenie: Skrzekacz, Zlecenie: Gryf na wzgórzach
Wieś Podgaje
- Poboczne zadania - Na stronie są opisy questów: Mysia wieża, Przyjacielska przysługa, Pieskie życie, Dama w opałach, Samosąd, Chciwy bóg, Dziady, Dla dobra nauki
- Zlecenia wiedźmińskie - Na stronie są opisy questów: Zlecenie: Tajemnica wsi Stegny, Zlecenie: Leśnica
- Poszukiwania skarbów - Na stronie są opisy questów: Zatopiony skarb, Kosztowna pomyłka, Skarb królowej Zuleyki
Krzywuchowe Moczary
- Powrót na Krzywuchowe Moczary
- Poboczne zadania - Na stronie są opisy questów: Niebezpieczny ładunek, Wróżbita prawdę ci powie, Szepczące wzgórze, Zagłada domu Reardonów, Wiedźmin jak malowany
- Zlecenia wiedźmińskie - Na stronie są opisy questów: Zlecenie: Zmora kupieckiego traktu, Zlecenie: Potwór z bagien, Zlecenie: Kłopoty grabarza, Zlecenie: Tajemnicze ślady
- Poszukiwania skarbów - Na stronie są opisy questów: Schowane przed światem, Z deszczu pod rynnę, Rynsztunek Szkoły Gryfa
Kłomnica
- Poboczne zadania - Na stronie są opisy questów: Magiczny kaganek, Zaproszenie od Keiry Metz
- Poszukiwania skarbów - Na stronie są opisy questów: Umarli się nie bronią, Nie igraj z bogami, Zatopiona skrzynia, Niewysłuchana prośba
Obóz wojskowy
- Poboczne zadania - Na stronie są opisy questów: Więzy krwi
- Zlecenia wiedźmińskie - Na stronie są opisy questów: Zaginiony patrol
Zamurze Novigradu
- Zlecenia wiedźmińskie - Na stronie są opisy questów: Zlecenie: Potwór z lasu, Zlecenie: Biała Dama, Zlecenie: Opiekun lasu
- Poszukiwania skarbów - Na stronie są opisy questów: Poszukiwania: rynsztunek szkoły kota, Wybrzeże wraków
Wolne Miasto Novigrad
- Teraz albo nigdy
- Poboczne zadania - Na stronie są opisy questów: Nawiedzony magazyn, Wściekłe Pięści: Novigrad, Przesyłka kurierska, Statuetka szlachcica, Wykidajło, Lekcja szermierki, Miecze i pierogi, Gangi Novigradu, Nabiał i ciemne siły, Honor złodzieja, Kwestia życia i śmierci, Oko za oko, Wróg publiczny, Spisek, Niebezpieczna gra, Kabaret, Śmiertelne grzechy, Uczta dla kruków, Represje w Novigradzie, Po nitce do kłębka, Czarna perła, Znajomy z dawnych czasów
- Zlecenia wiedźmińskie - Na stronie są opisy questów: Zlecenie: Nieuchwytny złodziejaszek, Zlecenie: Śmiertelne rozkosze, Zlecenie: Nawiedzony dom
Rezydencja Vegelbudów
- Poboczne zadania - Na stronie są opisy questów: Novigradzka gościnność, Wilczyca, Drób w opałach, Nieproszeni goście, Wyścig: Gonitwa Erazma Vegelbuda
- Zlecenia wiedźmińskie - Na stronie są opisy questów: Zlecenie: Barciowe Widziadło
- Poszukiwania skarbów - Na stronie są opisy questów: Schematy ulepszeń rynsztunku szkoły kota - III
Oxenfurt
- Poboczne zadania - Na stronie są opisy questów: Ochotnik, Nasza Szkapa
- Zlecenia wiedźmińskie - Na stronie są opisy questów: Bestia z oxenfurckiej puszczy, Pijak z Oxenfurtu
Kaer Trolde
- Egzamin z alchemii
- Poboczne zadania - Na stronie są opisy questów: Nithing, Opuszczony tartak, Smutna historia braci Grossbart, Znalezione nie kradzione, Terapia szokowa, Zakłócony spokój, Kredyt zaufania, Miecz rodowy, Obcy w obcym kraju, Jaskinia Snów, Gwint: Rozgrywki na Skellige, Ostatnie życzenie, Wybraniec bogów, Władca Undvik, Królewski gambit
- Zlecenia wiedźmińskie - Na stronie są opisy questów: Zlecenie: Zaginiony syn, Zlecenie: Morskie Diabły, Zlecenie: Upiór z Eldbergu
- Poszukiwania skarbów - Na stronie są opisy questów: Ku chwale Freyji, Perły wybrzeża
Kaer Muire
- Poboczne zadania - Na stronie są opisy questów: W sercu lasu, Narzeczona dla barda, Porwana za młodu, Bardzo cenny róg
- Zlecenia wiedźmińskie - Na stronie są opisy questów: Smok
- Poszukiwania skarbów - Na stronie są opisy questów: Dziedzictwo, Ku chwale Freyji, Majątek rodzinny
Spikeroog
- Poboczne zadania - Na stronie są opisy questów: Mistrz areny
- Zlecenia wiedźmińskie - Na stronie są opisy questów: Zlecenie: Zaginiony narzeczony
- Poszukiwania skarbów - Na stronie są opisy questów: Nie tylko dla orłów
Wyspy Północne
- Poszukiwania skarbów - Na stronie są opisy questów: Skarb pechowca
An Skellig
- Poboczne zadania - Na stronie są opisy questów: Wieża znikąd, Szlak bohaterów
- Poszukiwania skarbów - Na stronie są opisy questów: Nilfgaardzki skarb
Hindarsfjall
- Poboczne zadania - Na stronie są opisy questów: W wilczej skórze, Wyścigi Śmiałków: Ku chwale bogini!, Wyścigi Śmiałków: Ferlund, Wyścigi Śmiałków: Rannvaig, Wyścigi Śmiałków: Fyresdal, Dla sławy i chwały
- Zlecenia wiedźmińskie - Na stronie są opisy questów: Zlecenie: Bestia z Hindarsfjall
Faroe
- Poboczne zadania - Na stronie są opisy questów: Cena honoru, Żelazna dziewica, Szemrane interesy
- Poszukiwania skarbów - Na stronie są opisy questów: Co kryje głębia, Skarb Żelaznobokiego
Undvik
- Poszukiwania skarbów - Na stronie są opisy questów: Na skróty, Drogocenny ładunek
Kaer Morhen (powrót w finale gry)
- Poboczne zadania - Na stronie są opisy questów: Bastion, Wiedźmińska kuźnia, Efekt cieplarniany, Sąsiedzka sprzeczka
- Mapa ważnych miejsc
Wiedźmin 3: Wszystkie mapy atlasu świata
Poniższa lista informuje o wszystkich mapach gry Wiedźmin 3 Dziki Gon z naszego atlasu świata. Strony z mapami podzieliliśmy według głównych lokacji ze świata gry.
Dodatkowa uwaga - Główne regiony świata gry możemy zaliczać w innej kolejności od prezentowanej. Warto mieć na uwadze poziom przeciwników z danego regionu mapy.
Mapa M1 - Biały Sad
Velen (za wyjątkiem Novigradu)
Novigrad, Oxenfurt i okolice
Mapa M2 - Karczma na Rozstajach
Mapa M3 - Kasztel Wrońce
Mapa M4 - Wieś Podgaje
Mapa M5 - Zamurze Novigradu
Mapa M6 - Wolne Miasto Novigrad
Mapa M7 - Rezydencja Vegelbudów
Mapa M8 - Oxenfurt
Mapa M9 - Krzywuchowe Moczary
Mapa M10 - Kłomnica
Mapa M11 - Łysa Góra
Mapa M12 - Obóz wojskowy
Skellige
Mapa M13 - Kaer Trolde
Mapa M14 - Kaer Muire
Mapa M15 - Spikeroog
Mapa M16 - Wyspy Północne
Mapa M17 - An Skellig
Mapa M18 - Hindarsfjall
Mapa M19 - Faroe
Mapa M20 - Wyspy Południowe
Mapa M21 - Undvik
Mapa M22 - Kaer Morhen (powrót w finale gry)
Wiedźmin 3: Opis przejścia i atlas - jak korzystać z poradnika?
Nasz opis przejścia podstawowej kampanii gry Wiedźmin 3 Dziki Gon podzieliliśmy na duże rozdziały oraz na szereg podrozdziałów:
- Duże rozdziały dotyczą głównych krain oraz głównych aktów podstawowej kampanii. Są to mianowicie Biały Sad, Velen i Novigrad, Skellige, Kaer Morhen oraz wydarzenia z finału i epilogu kampanii.
- Podrozdziały mogą wchodzić w skład niektórych dużych rozdziałów. Dotyczą one przede wszystkim mniejszych obszarów będących częścią głównych krain. Przykładowo w poradniku znajduje się podrozdział Kasztel Wrońce będący częścią dużego rozdziału / krainy Velen.
Większość rozdziałów naszej solucji ma bardzo zbliżoną do siebie strukturę. Oto jej ogólny kształt:
- Wysokiej jakości mapy danego regionu świata gry. Na osobnych mapach mogą być zaznaczone np. ważne lokacje, Miejsca Mocy, poziomy doświadczenia przeciwników czy miejsca powiązane z zaliczaniem zadań.
- Opisy przejścia głównych questów. W większości przypadków każdy główny quest ma swoją osobną stronę na spisie treści.
- Opisy przejścia pobocznych questów. Poza nielicznymi wyjątkami poboczne misje z danej lokacji zgrupowane są na tej samej stronie.
- Opisy przejścia zleceń wiedźmińskich i poszukiwań skarbów. Podobnie jak w przypadku pobocznych zadań ich opisy przejścia podzieliliśmy lokacjami.
Istotną cechą naszego poradnika jest to, że w solucji znajdują się specjalne odwołania do map. Mechanizm ten powinien być prosty do zrozumienia. Oto dwa przykłady:
- Oznaczenie (M2,3) informuje, że musimy skorzystać z mapy M2. Odnajdujemy mapę M2 na spisie treści (podrozdział Karczma na Rozstajach) i po jej otwarciu rozglądamy się za punktem o numerze 3. Pod mapą znajduje się dodatkowo opis tego punktu.
- Oznaczenie (M15,10) informuje, że musimy skorzystać z mapy M15. Odnajdujemy mapę M15 na spisie treści (podrozdział Spikeroog) i po jej otwarciu rozglądamy się za punktem o numerze 10. Pod mapą znajduje się dodatkowo opis tego punktu.
W odnajdywaniu ważnych informacji w opisie przejścia oraz w atlasie powinny też pomagać oznaczenia kolorystyczne użyte w poradniku. Możemy dzięki nim szybciej zlokalizować np. opis spotkania z jakimś NPC-em czy moment pozyskania wartościowego lootu. Oto zastosowane przez nas oznaczenia:
- Brązowy - Kolorem tym oznaczone zostały postaci niezależne oraz potwory
- Niebieski - Kolor ten użyty został do wyróżniania nazw lokacji
- Zielony - Koloru tego użytu do zaznaczania miejsc odnajdywania lub otrzymywania nowych przedmiotów
- Pogrubiona czcionka - Pogrubienie pojawia się w tych miejscach, w których znajduja się nazwa jakiegoś zadania (questu)