Wiedźmin 3 Dziki Gon: Krwawy Baron, lista zadań Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik, solucja
Na liście znajdziecie wszystkie zadania niezbędne do ukończenia historii Krwawego Barona, takie jak Sprawy rodzinne, Polowanie na czarownice czy Panie Lasu.
Ostatnia aktualizacja: 19 grudnia 2022
Krwawy Baron
Zadania wykonywane dla Krwawego Barona (Filipa Strengera) są bezpośrednio związane z głównym wątkiem fabularnym. Tym niemniej, ukończenie ich wszystkich nie jest wymagane do zebrania informacji o Ciri. Poniżej przedstawiona zostanie lista wszystkich zadań związanych z tym wątkiem, w sugerowanej przez nas kolejności ich wykonywania.
- Krwawy Baron (Bloody Baron) - Zadanie rozpocznie się automatycznie po zakończeniu questu Nilfgaardzki łącznik (The Nilfgaardian Connection) z głównego wątku fabularnego, który przedstawiony jest w osobnym rozdziale poradnika.
- Sprawy rodzinne cz. 1 (Family Matters) - Zadanie rozpocznie się automatycznie po spotkaniu z Baronem w Kasztelu Wrońce (M3,3). Doprowadź je aż do spotkania Guślarza.
- Na ratunek Księżniczce (A Princess in Distress) - Porozmawiaj z Guślarzem (M3,7).
- Sprawy rodzinne cz. 2 (Family Matters) - Gdy otrzymasz już informacje od Guślarza, wróć do Filipa Strengera (Krwawy Baron). Staniesz przed ważnym wyborem. Musisz zdecydować co zrobić z Porońcem. Możesz go zabić lub przemienić w Kłobuka (opiekuńczego ducha). Uwaga! Decyzja ta diametralnie zmienia przebieg zadania.
- Sprawy rodzinne cz. 3 (Family Matters) - Po scenie wyścigu, Geralt poproszony zostanie o odnalezienie córki i żony Barona. Udaj się do Oxenfurtu (M6) i porozmawiaj z Tamarą (M8,8). Żonę odnajdziesz w późniejszej części wątku.
- Polowanie na czarownicę (Hunting a Witch) - Aby kontynuować zadanie musisz rozpocząć nowy wątek związany z Keirą Metz. Zadanie rozpocznie się automatycznie po zakończeniu questu Nilfgaardzki łącznik (The Nilfgaardian Connection).
- Po omacku (Wandering in the Dark) - Zadanie rozpoczniesz podczas rozmowy z Keirą Metz w ramach zadania Polowanie na czarownice (Hunting a Witch). Przed udaniem się na miejsce spotkania upewnij się, że masz przynajmniej 6-7 poziom doświadczenia. Questu nie będziesz mógł przerwać w połowie.
- Panie Lasu cz. 1 (Ladies of the Wood) - Zadanie otrzymasz po zaliczeniu zadania Po Omacku (Wandering in the Dark). Doprowadź je do momentu przyjęcia zadania od Wiedźm.
- Szepczące wzgórze (The Whispering Hillock) - Zadanie to otrzymasz od Wiedźm w Krzywuchowych Moczarach (Crookback Bog) (M9,17). Aby je wykonać musisz udać się do jaskini (M9,8) i porozmawiać z duchem. Gdy otrzymasz zapłatę od sołtysa wróć do Pań Lasu. Uwaga! Decyzja podjęta w tym zadania całkowicie zmieni przyszłość Barona i jego rodziny. Aby podjąć odpowiedni wybór zapoznaj się z przygotowanym przez nas opisem tego zadania.
- Panie Lasu (Ladies of the Wood) - Porozmawiaj z wiedźmami i przekaż im zapłatę od Sołtysa. Kobieta, która kontaktowała się z Paniami lasu okaże się Anną, zaginioną żoną Barona.
- Sprawy rodzinne cz. 3 (Family Matters) - Udaj się do Barona i powiedz mu o tym, czego się dowiedziałeś. Zadanie zostanie zaliczone.
- Powrót na Krzywuchowe Moczary (Return to the Crookback Bog) - Zadanie rozpocznie się automatycznie po zaliczeniu zadania Sprawy Rodzinne (Family Matters). Przebieg zadania będzie zależeć przede wszystkim od decyzji podjętej podczas wykonywania questa Szepczące Wzgórze (The Whispering Hillock). Po jego wykonaniu wątek Barona zostanie zamknięty.