Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry

Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Wiedźmin 3 Dziki Gon: Zamurze Novigradu, Zlecenia wiedźmińskie - lista, solucja Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 20 grudnia 2021

Na tej stronie poradnika do gry Wiedźmin 3 Dziki Gon znajdują się opisy przejścia 3 zleceń wiedźmińskich z lokacji Zamurze Novigradu. Poniższa solucja podpowiada m.in. jak zlokalizować potwora z lasu, jak zdobyć glejt, jak rozprawić się z Białą Damą - północnicą, kim jest Opiekun Lasu, oraz jak poprawnie wytropić i zabić leszego.

Zlecenie: Potwór z lasu (Woodland Beast)

Kapitan Straży to twój zleceniodawca - Wiedźmin 3 Dziki Gon: Zamurze Novigradu, Zlecenia wiedźmińskie - lista, solucja - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Kapitan Straży to twój zleceniodawca

Przed mostem prowadzącym do posterunku na rzece Pontar znajdziesz tablicę ogłoszeń i zlecenie wiedźmińskie (M5,2). Porozmawiaj ze stojącym nieopodal Kapitanem Straży (Captain of the Guard). Powie ci, że w lesie ktoś napada na konwoje i chce, abyś to zbadał. Udaj się na wskazane miejsce, pokonaj za aghule (poziom 6) i zbadaj miejsce zbrodni. Koło wozu dostrzeżesz ślady - podążaj za nimi na zachód. Na rzece, przez którą prowadzą ślady znajdować się będzie spora grupa utopców - nie musisz z nimi walczyć, możesz ich obejść. W tym zadaniu interesuje cię drzewo stojące na środku polany na zachód od rzeki.

Jeśli się nie dogadasz - elfy będą musiały zginąć - Wiedźmin 3 Dziki Gon: Zamurze Novigradu, Zlecenia wiedźmińskie - lista, solucja - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Jeśli się nie dogadasz - elfy będą musiały zginąć

Gdy do niego podejdziesz nawiąże z tobą rozmowę elf mierzący do wiedźmina z łuku. Możesz poprosić o rozmowę z przywódcą, jednak musisz się jeszcze zgodzić na złożenie broni. Podczas rozmowy możesz obiecać, że nie doniesiesz na nich, otrzymasz wtedy kilka przypadkowych przedmiotów craftingu i możesz udać się do Kapitana straży (Captain of the Guard). Na koniec możesz mu donieść o obecności wiewiórek w lesie - otrzymasz glejt, lecz nie otrzymasz pieniędzy. Możesz także nie mówić nic, wtedy zakończysz pomyślnie zadanie, lecz nie otrzymasz żadnej nagrody.

W przeciwnym wypadku będziesz musiał pozbyć się komanda Scoia'tael, zabijając czterech elfów na piątym poziomie oraz przywódczynię (łuczniczka) na 9. Gdy uporasz się z przeciwnikami przeszukaj dowolnego i podnieś wiewiórcze ogony - znak przynależności do wrogiej społeczności. Z tym przedmiotem - dowodem - wróć do Kapitana straży (Captain of the Guard) przy moście. Otrzymasz nagrodę w postaci 30 koron novigradzkich oraz glejt, pozwalający na pokonanie mostu.

Zostało jeszcze 69% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie