Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry

Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Wiedźmin 3 Dziki Gon: Wyspa Mgieł (The Isle of Mists) - solucja Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 21 grudnia 2021

Na tej stronie poradnika do gry Wiedźmin 3 Dziki Gon znajduje się opis przejścia głównego questu Wyspa Mgieł - The Isle of Mists. Poniższa solucja wyjaśnia m.in. jak przygotować się do wyprawy i jak dotrzeć na Wyspę Mgieł, gdzie znaleźć Ciri i jak pozaliczać mniejsze questy z serii Towarzysze broni.

Przygotowania do wyprawy na Wyspę Mgieł

Opisywane zadanie główne składa się z dwóch etapów: zbierz członków drużyny do obrony Kaer Morhen, oraz dostań się na Skellige, by odnaleźć Ciri. Zebranie członków jest opcjonalne, lecz zalecane, dlatego powinieneś wykonać te zadania w pierwszej kolejności - są krótkie, a bardzo pomocne. Wystarczy porozmawiać z odpowiednimi osobami, jeśli wykonałeś właściwe zadania podczas przemierzania świata. Nie dotyczy to Keiry Metz (gdy wykonasz dla niej wszystkie zadania, po nakazaniu jej udać się do twierdzy wiedźminów, tam ją znajdziesz).

Opcjonalnie może do drużyny też dołączyć Letho. W tym celu musisz wykonać zadanie Zagłada domu Reardonów (The Fall of the House of Reardon) - to poboczny quest z regionu Krzywuchowe Moczary. Jeśli posiadasz zapisy stanu gry z poprzedniej części gry, gdzie Letho nie umiera lub podczas pierwszej audiencji u cesarza powiedziałeś, że Letho nie zginął, otrzymasz zadanie Duchy przeszłości (Ghosts of the Past), gdzie po pomocy wiedźminowi będziesz mógł go zrekrutować.

Podróż łodzią do Wyspy Mgieł

Płyń łódką wśród mgieł - Wiedźmin 3 Dziki Gon: Wyspa Mgieł (The Isle of Mists) - solucja - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Płyń łódką wśród mgieł

Gdy wykonasz zadania zebrania drużyny udaj się na Skellige, tam zdobądź łódkę (do celu musisz dostać się drogą wodną). Po wpłynięciu w mgłę i cutscence płyń do wyspy podążając za znacznikiem. Nie przejmuj się Eryniami, które atakują twój statek, nie będzie ci on już potem potrzebny.

Zostało jeszcze 63% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie