Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry

Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Wiedźmin 3 Dziki Gon: Oxenfurt, Zlecenia wiedźmińskie - lista, solucja Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 20 grudnia 2021

Na tej stronie poradnika do gry Wiedźmin 3 Dziki Gon znajdują się opisy przejścia 2 zleceń wiedźmińskich z lokacji Oxenfurt. Nasza solucja podpowiada m.in. jak wytropić bestię z oxenfurckiej puszczy, jak pokonać gryfa Opinikusa, jak zlokalizować wampira Katakana i jak upić Gaela.

Bestia z oxenfurckiej puszczy (The Creature from the Oxenfurt Forest)

Pierwsze informacje o tym zleceniu otrzymasz po przeczytaniu kartki, która przyczepiona jest na tablicy ogłoszeń w Oxenfurcie (M8,2). Po więcej informacji musisz udać się do niewielkiego obozu najemników na wschód od miasta (M8,4). Znajdź tam niejakiego Hansa (Hans of Cidaris) i porozmawiaj z nim na temat kontraktu. Potwór porwał jego dwóch kompanów. Nie pomoże nam on jednak w ustaleniu co to za rodzaj stwora. Możesz jeszcze potargować się o nagrodę. Hans powinien zgodzić się na 330 sztuk złota.

Udaj się do znacznika, a następnie idź tropem, który doprowadzi cię wprost do gniazda potwora. - Wiedźmin 3 Dziki Gon: Oxenfurt, Zlecenia wiedźmińskie - lista, solucja - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Udaj się do znacznika, a następnie idź tropem, który doprowadzi cię wprost do gniazda potwora.

Po przyjęciu zadania poleci ci on szukać śladów jakieś 200 metrów na wschód od ich obozu. Wejdź w centrum znacznika, znajdziesz tam plamę krwi oraz ciało, które musisz zbadać. Idź dalej tym tropem, aż natrafisz na oderwaną rękę. Dowiesz się dzięki temu, że potwór lata.

Zaraz obok ręki znajdziesz początek tropu, którym musisz podążać. Po chwili ślad się urwie. Od teraz będziesz musiał iść za krakaniem ptaków. Używając wiedźmińskich zmysłów spójrz na niego. Ptaki będą lekko świeciły się na czerwono. Musisz iść w ich kierunku. Po około 50 metrach zbliżysz się do gniazda wielkiego gryfa - Opinikusa (Opinicus). Podchodząc jeszcze bliżej przeciwnik cię dostrzeże i zaatakuje.

Strzelaj z kuszy aby sprowadzić gryfa na ziemię. - Wiedźmin 3 Dziki Gon: Oxenfurt, Zlecenia wiedźmińskie - lista, solucja - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Strzelaj z kuszy aby sprowadzić gryfa na ziemię.

Podczas walki staraj się unikać jego ataków oraz używać znaku Quen, aby nie otrzymać obrażeń. Gdy gryf będzie w powietrzu możesz spróbować trafić go za pomocą kuszy. Najlepiej użyć do tego celu bełtów wybuchających, które poza natychmiastowym sprowadzeniem przeciwnika na ziemię zadadzą mu dodatkowe obrażenia. Staraj się atakować gryfa zza pleców. Walka może trwać dłuższą chwilę z powodu ciągłego wzbijania się w powietrze Opinikusa.

Zostało jeszcze 58% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie