Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry

Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Wiedźmin 3 Dziki Gon: Stosy Novigradu (Pyres of Novigrad) - solucja Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 20 grudnia 2021

Na tej stronie poradnika do gry Wiedźmin 3 Dziki Gon znajduje się opis przejścia głównego questu Stosy Novigradu - The Pyres of Novigrad. Poniższa solucja wyjaśnia m.in. gdzie mieszka Triss Merigold, jakie są dwa główne warianty zlokalizowania Triss, jak spotkać się z Królem Żebraków i jak odnaleźć zagubiony worek dla Triss.

Dotarcie do domu Triss w mieście Novigrad

Dom czarodziejki został nawiedzony przez drobnych złodziejaszków - Wiedźmin 3 Dziki Gon: Stosy Novigradu (Pyres of Novigrad) - solucja - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Dom czarodziejki został nawiedzony przez drobnych złodziejaszków

Twoim kontaktem w Novigradzie będzie czarodziejka Triss Merigold. Jej dom znajduje się w centrum miasta (M6,16). Gdy jednak pokonasz bramę wejściową natkniesz się tylko na złodziei - czarodziejki już tu nie ma. Możesz wejść do domu i przeszukać szuflady, znalezione poszlaki jednak wiele nie mówią (lecz np. znalezienie Róży pamięci w szufladzie pozwoli wspomnieć o niej w niedalekiej rozmowie).

By odnaleźć Triss musisz posłużyć się odpowiednimi "organizacjami" w mieście. Będziesz musiał dostać się do Zgniłego Gaju (Putrid Grove). Zaprowadzą cię tam żebracy lub złodzieje. Oba warianty zlokalizowania Triss opisaliśmy w kolejnych podpunktach solucji.

Odnalezienie Triss - Wariant A: Żebracy

Żebrak siedzący na rusztowaniu - Wiedźmin 3 Dziki Gon: Stosy Novigradu (Pyres of Novigrad) - solucja - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Żebrak siedzący na rusztowaniu

Porozmawiaj z żebrakiem (beggar) siedzącym na drewnianym rusztowaniu nad drogą (M6,17). Jeśli będziesz go zagadywał - poda ci hasło (Stara locha powiła warchlaki (Old sow's farrowed piglets)). Jeśli od razu zapytasz o gaj - nie powie ci nic, każe wrócić ponownie - zrób to.

Udaj się do bramy wejściowej (M6,18) do lokacji i podaj hasło - jeśli się pomylisz będziesz musiał zapłacić 50 koron lub użyć znaku Aksji (dodatkowe punkty doświadczenia).

Odnalezienie Triss - Wariant B: Złodzieje

Złodziej zaprowadzi cię do Zgniłego Gaju lub zwabi w pułapkę - Wiedźmin 3 Dziki Gon: Stosy Novigradu (Pyres of Novigrad) - solucja - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Złodziej zaprowadzi cię do Zgniłego Gaju lub zwabi w pułapkę

Znajdź na rynku złodzieja (thief) - po prostu stań w okręgu i zaczekaj. Śledź swój cel, aż doprowadzi cię do kryjówki - nie będziesz mógł jednak podać hasła, więc albo płacisz, albo używasz Axii. Jednak jeśli podejdziesz zbyt blisko i będziesz na widoku długi czas, złodziej zorientuje się i zacznie z tobą rozmowę. Jeśli każesz mu się zaprowadzić do Gaju, zwabi cię w pułapkę, gdzie będziesz musiał pokonać na pięści 4 przeciwników na raz.

Jednak jeśli to zrobisz zostaniesz zaprowadzony do celu oraz otrzymasz hasło (Stara locha powiła warchlaki (Old sow's farrowed piglets)). Możesz również nie powiedzieć hasła - wtedy zapłacisz 50 koron lub użyjesz Axii (dodatkowe doświadczenie). Droga żebraków jest jednak szybsza i przyjemniejsza.

Spotkanie z Królem Żebraków

Przycisk to jedna z cegieł na filarze - Wiedźmin 3 Dziki Gon: Stosy Novigradu (Pyres of Novigrad) - solucja - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Przycisk to jedna z cegieł na filarze

Teraz idź na spotkanie z Królem Żebraków (King of Beggars) (M6,18). Po zakończonej rozmowie podążaj za Triss. Znajdziecie się niedługo później w kanałach - po zabiciu utopca znajdź przycisk otwierający tajemne przejście - używając wiedźmińskiego zmysłu zlokalizujesz go na filarze.

Odnalezienie zagubionego worka i pozbycie się szczurów

Rozstaw trzy kadzidła przy kratkach w ścianie - Wiedźmin 3 Dziki Gon: Stosy Novigradu (Pyres of Novigrad) - solucja - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Rozstaw trzy kadzidła przy kratkach w ścianie

Dojdziecie po chwili do mostu. Musisz teraz zanurkować, aby odnaleźć zagubiony worek - znajdziesz go tuż przed kolejnym mostem na dnie rzeki. Wróć z pakunkiem do Triss.

Teraz udajcie się do zleceniodawcy czarodziejki. Musicie oczyścić magazyn ze szczurów - na szczęście przy pomocy magii - jedyne co musisz zrobić, to ustawić kadzidła w trzech rogach pomieszczenia w miejscach, gdzie widoczne są otwory w ścianach. Po wykonaniu zadania i krótkiej pogawędce zaatakuje was trzech strażników świątynnych (poziom 10) - uporaj się z nimi, koleżanką się nie przejmuj - potrafi o siebie zadbać. Wyjdź z magazynu, po krótkim przerywniku zakończysz zadanie.