Wiedźmin 3 Dziki Gon: Kaer Trolde M13 | Kaer Trolde | Mapy Wiedźmin 3 Dziki Gon Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 21 grudnia 2021
1,2,3... - Główne lokacje na mapie
1 – Jaskinia
Znajdziesz w niej trzy unikatowe miecze oraz dużo rzadkich składników. Dodatkowo recepty na Wyśmienity Puszczyk, Wyśmienitą czarną krew i Wyśmienity olej na trupojady.
2 – Ukryty skarb
Przy drodze znajdziesz zwłoki. Przeszukaj je, by znaleźć list i klucz do skrzyni, która znajduje się pod wodą w jeziorze obok. Znajdziesz tu m.in. miecz "D'Yaebl", figurkę Melitele oraz trochę monet.
3 – Siedlisko potworów
W jaskini zmierzysz się z Duchem (poziom 31). W skrzyniach znajdziesz trochę materiałów rzemieślniczych oraz recepturę Wyśmienitego oleju na utopce.
4 – Skelligijczyk
Pewien mieszkaniec w porcie poprosi cię o pożyczkę w wysokości 150 koron. Twierdzi, że odda wszystko plus premia, gdy odnajdziesz go w Novigradzie w dzielnicy portowej.
5 – Siedlisko potworów
Jeśli uda ci się pokonać cztery upiory i katakana (poziom 29), możesz zabrać miecz Naevde Seidhe.
"Ulepszenia rynsztunku szkoły kota - część 4" - W szczelinie na schodach znajdziesz skrzynię, w której znajduje się ulepszenie miecza stalowego.
6 – Siedlisko potworów
W ruinach znajdziesz aghule (poziom 21 i 23). W skrzyniach kilka elementów zbroi.
"Ulepszenia rynsztunku szkoły niedźwiedzia - część 1" - ulepszenie srebrnego miecza.
7 – Skrzynia
W skrzyni pod wodą, tuż przy brzegu znajdziesz recepturę Wyśmienitej Zamieci.
8 – Ukryta skrzynia
Za kamieniem znajdziesz ukrytą skrzynię ze schematami na Wyśmienity rynsztunek szkoły Gryfa: buty, spodnie i rękawice.
9 – Szkielet
Za murem odnajdziesz szkielet, a przy nim schemat na Srebrny miecz szkoły niedźwiedzia.
10 – Zniszczona wieża
Wewnątrz wieży, w skrzyni znajdziesz schemat na Ulepszone rękawice rynsztunku szkoły niedźwiedzia.
11 – Ukryty skarb
Pokonaj piratów (poziom 14) i przeczytaj znaleziony list. Wskazówki w nim zawarte zaprowadzą cię do pobliskiego wraku.
12 – Kaer Trolde
W wiosce znajdziesz zielarza, handlarza, karczmę, gdzie kupisz karty i możesz zagrać w Gwint, oraz tablicę ogłoszeń ze zleceniami. Przed karczmą organizowane są walki.
13 – Ukryty skarb
Skarb ten obejmuje rynsztunek szkoły gryfa z poziomu III. Znajdziesz tam diagramy na zbroję, spodnie, rękawice i buty, wszystko to bronione jest przez Cyklopa (poziom 30).
Ważne postacie niezależne na mapie
Zielarz (1) – Sprzedaje składniki alchemiczne oraz zioła.
Zielarz (2) – Zielarka Jona - może zginąć, jeśli zadecydujesz o tym w zadaniu "Nithing".
Zielarz (3) – Poza składnikami alchemicznymi dostaniesz tu strony z manuskryptu: Ulepszony Jad Wisielca oraz Feromony Uptoca. Sprzedawca grywa również w Gwint.
Alchemista – Oferuje wiele dobrych przedmiotów i recept, jednak zanim będziesz mógł z nim handlować musisz wypełnić dla niego zadanie.
Kowal – Może wykonać dla ciebie dobry rynsztunek, ma w sprzedaży również kawałek mapy:
Handlarz (1) – Zakupisz u niego mapy ze wskazaniami punktów Szybkiej podróży.
Handlarz (2) – Sprzedaje skóry i futra, chętnie zagra z tobą w Gwint.
Legenda Wiedźmin 3 M13 - Kaer Trolde - Atlas
1,2,3... - Główne lokacje na mapie
Silni przeciwnicy
Ważne postacie niezależne na mapie
Na tej stronie poradnika do gry Wiedźmin 3 Dziki Gon znajduje się mapa lokacji Kaer Trolde, czyli północnej części wyspy Ard Skellig na wyspach Skellige. Na mapie atlasu świata zaznaczyliśmy m.in. ważne obszary z Kaer Trolde, a także wszystkie drogowskazy odnajdywane w mieście i jego okolicach.
- Kaer Trolde: Opis lokacji
- Kaer Trolde: Najważniejsze miejsca
- Kaer Trolde: Najważniejsze postacie niezależne
- Kaer Trolde: Rodzaje przeciwników
- Kaer Trolde: Ważne informacje o lokacji
Kaer Trolde: Opis lokacji
Powyższa mapa ukazuje Kaer Trolde, główne miasto i okolicę północnej części centralnej wyspy Skellige. Znajduje się tu siedziba jarla Cracha an Craite, w związku z czym stanowi istotny punkt dla zadań głównych. We wschodniej części, znajdują się lasy, wewnątrz których mieści się osada druidów. Bardzo licznie znajdują się tu także ukryte skarby, kontrabandy wokół wyspy oraz elementy rynsztunków.
Kaer Trolde: Najważniejsze miejsca
1 - Jaskinia
Znajdziesz w niej trzy unikatowe miecze oraz dużo rzadkich składników. Dodatkowo recepty na Wyśmienity Puszczyk, Wyśmienitą czarną krew i Wyśmienity olej na trupojady.
3 - Siedlisko potworów
W jaskini zmierzysz się z Duchem (poziom 31). W skrzyniach znajdziesz trochę materiałów rzemieślniczych oraz recepturę Wyśmienitego oleju na utopce.
4 - Skelligijczyk
Pewien mieszkaniec w porcie poprosi cię o pożyczkę w wysokości 150 koron. Twierdzi, że odda wszystko plus premia, gdy odnajdziesz go w Novigradzie w dzielnicy portowej.
5 - Siedlisko potworów
Jeśli uda ci się pokonać cztery upiory i katakana (poziom 29), możesz zabrać miecz Naevde Seidhe. Ulepszenia rynsztunku szkoły kota - część 4 - W szczelinie na schodach znajdziesz skrzynię, w której znajduje się ulepszenie miecza stalowego.
7 - Skrzynia
W skrzyni pod wodą, tuż przy brzegu znajdziesz recepturę Wyśmienitej Zamieci.
9 - Szkielet
Za murem odnajdziesz szkielet, a przy nim schemat na Srebrny miecz szkoły niedźwiedzia.
10 - Zniszczona wieża
Wewnątrz wieży, w skrzyni znajdziesz schemat na Ulepszone rękawice rynsztunku szkoły niedźwiedzia.
11 - Ukryty skarb
Pokonaj piratów (poziom 14) i przeczytaj znaleziony list. Wskazówki w nim zawarte zaprowadzą cię do pobliskiego wraku.
12 - Kaer Trolde
W wiosce znajdziesz zielarza, handlarza, karczmę, gdzie kupisz karty i możesz zagrać w Gwint, oraz tablicę ogłoszeń ze zleceniami. Przed karczmą organizowane są walki.
Kaer Trolde: Najważniejsze postacie niezależne
Kowal (M13,12)- Kowala jak i płatnerza na bardzo wysokim poziomie znajdziesz przy zamku w Kaer Trolde. Kowal sprzedaje także kawałek mapy skarbów. Posiadają w sprzedaży wiele schematów na rynsztunek i glify. Możesz z nimi również zagrać w Gwint.
Alchemista - Germista oferuje wiele dobrych przedmiotów i recept, jednak zanim będziesz mógł z nim handlować musisz wypełnić dla niego zadanie.
Kaer Trolde: Rodzaje przeciwników
Na całym Skellige znajdziesz wiele potężnych potworów, niektóre wcześniej niespotykane:
- Utopiec (Drowner)
- Bandyta (Bandit)
- Piraci (Pirates)
- Nekker
- Upiór (Wraith)
- Wywerna (Wyvern)
- Niedźwiedź (Bear)
- Leszy (Leshen)
- Baba wodna (Water Hag)
- Mglak (Folget)
- Wilk (Wolf)
- Aghul
- Bagniak (Muckixer)
- Harpia (Harp)
- Syreny (Sirens)
- Erynie
- Cyklopy (Cyclops)
- Endragi (Endrages)
- Katakan
- Żywiołak ziemi (Earth Elemental)
- Gagrulce (Gargoyles)
Kaer Trolde: Ważne informacje o lokacji
W pierwszej kolejności po przybyciu na wyspę powinieneś udać się do wioski druidów, gdzie znajdziesz Germistę, alchemika który po wykonaniu zadania staje się głównym źródłem cennych składników i schematów alchemicznych.
Na mapie znajduje się sporo skarbów. Kontrabandy znajdywane na morzu bronione są przez Syreny i Erynie. Większość skarbów i ukrytych elementów rynsztunku jest bronionych przez potężne potwory około 30 poziomu. Niektóre z nich, podobnie jak Miejsca Mocy, dostępne będą dopiero po postępach w głównej fabule.
W lokacji możesz również rozpocząć zadania związane z grą w Gwint, wyścigami konnymi oraz walkami na pięści, które kontynuowane są przez kolejne etapy i wyspy na całych Skellige.