Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry

Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Wiedźmin 3 Dziki Gon: Umarł król, niech żyje król (The King is Dead - Long Live The King) | Kaer Trolde Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 21 grudnia 2021

Na tej stronie poradnika do gry Wiedźmin 3 Dziki Gon znajduje się opis przejścia głównego questu Umarł król, niech żyje król - The King is Dead, Long Live the King. To pierwsze główne zadania wysp Skellige. Nasza solucja podpowiada m.in. jakie czynności wykonywać na stypie, jak pokonać niedźwiedzia, jak zbadać laboratorium Myszowora i jak zainicjować scenę miłosną z Yennefer w ramach romansu.

Dotarcie na stypę z Yennefer

Pobierz ubiór ze skrzyni w pokoju Yennefer - Wiedźmin 3 Dziki Gon: Umarł król, niech żyje król (The King is Dead - Long Live The King) | Kaer Trolde - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Pobierz ubiór ze skrzyni w pokoju Yennefer

Po przybyciu na Skellige będzie to twoje pierwsze główne zadanie. W pierwszej kolejności zgodnie z zaleceniami Yennefer idź do karczmy i przebierz się w przyniesione przez nią ubrania - nie jest to obowiązkowa część zadania - i nie zapomnij ich założyć po podniesieniu.

Spotkaj się z Yennefer przed bramą zamkową - Wiedźmin 3 Dziki Gon: Umarł król, niech żyje król (The King is Dead - Long Live The King) | Kaer Trolde - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Spotkaj się z Yennefer przed bramą zamkową

Następnie skieruj się do zamku (M13,15). Znajdziesz się na stypie i czeka cię tu kilka atrakcji. Każda z nich będzie dodatkowo punktowana małą ilością doświadczenia. W pierwszej kolejności możesz wziąć udział w wyścigu na wzgórze, nie ma specjalnego znaczenia kto wygra. Podczas wznoszenia toastu możesz odmówić, by zdobyć plus u czarodziejki. Podążaj za nią chwilę do drzwi, tam możesz stanąć w obronie jej godności mierząc się z jednym ze staruszków w walce na pięści (po czym znów zostaniesz zachęcony do spożywania alkoholu).

Pokonanie wilków i niedźwiedzia

Pokonaj wypchane zwierzaki, wystarczy kilka cięć mieczem - Wiedźmin 3 Dziki Gon: Umarł król, niech żyje król (The King is Dead - Long Live The King) | Kaer Trolde - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Pokonaj wypchane zwierzaki, wystarczy kilka cięć mieczem

Podążaj za Yen do zamkniętych drzwi, przejdź gzymsem za oknem na sąsiedni korytarz. Podejdź do drzwi po lewej stronie pomieszczenia. Po wejściu z nimi w interakcję zmierzysz się z ożywającymi falowo wypchanymi zwierzętami - wilkami i niedźwiedziami. Po spektakularnej walce znajdziesz się w laboratorium Myszowora.

Zbadanie laboratorium Myszowora

Możesz rozejrzeć się po laboratorium, lecz aby kontynuować poszukiwania zabierz naczynie z szafki koło łóżka i włóż je w rękę posągu stojącego przy mapie - w ten sposób otworzysz ukryte przejście - Wiedźmin 3 Dziki Gon: Umarł król, niech żyje król (The King is Dead - Long Live The King) | Kaer Trolde - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry

Możesz rozejrzeć się po laboratorium, lecz aby kontynuować poszukiwania zabierz naczynie z szafki koło łóżka i włóż je w rękę posągu stojącego przy mapie - w ten sposób otworzysz ukryte przejście. Za przejściem znajdziecie poszukiwaną przez czarodziejkę Maskę Uroborosa. Zaraz po wejściu do groty zaatakuje was żywiołak ziemi (Earth Elemental). Pokonasz go jednak bez trudu, szczególnie z pomocą czarodziejki.

Potencjalny romans i scena miłosna z Yennefer

Po walce do pomieszczenia zostaje wpuszczony gaz. Po chwili oczekiwania Yen teleportuje was z groty. Wybierz opcję "chcę cię pocałować", aby odblokować dostęp do sceny miłosnej. Musisz jeszcze wybrać kolejną opcję dialogową, wyraźnie określającą chęć zbliżenia.

Temat romansowania z Yennefer (oraz kilkoma innymi kobietami) dokładniej omówiliśmy w rozdziale Romanse i sceny miłosne w naszym przewodniku po grze.

Po całym wydarzeniu wrócicie na ucztę (lub natychmiastowo w przypadku pominięcia sceny), gdzie po rozmowie z Crachem an Craite zakończysz zadanie.