Wiedźmin 3 Dziki Gon: Kaer Morhen, Zadania poboczne - lista, solucja Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 21 grudnia 2021
Na tej stronie poradnika do gry Wiedźmin 3 Dziki Gon znajdują się opisy przejścia wszystkich pobocznych questów z Kaer Morhen, czyli z wiedźmińskiej twierdzy odwiedzanej w końcowej części kampanii. Nasza solucja podpowiada m.in. jakie atrakcje czeką w ruinach bastionu, jak zbadać wiedźmińską kuźnię i anomalie pogodowe, oraz jak zachować się w jaskini z trollem.
- Bastion (The Bastion)
- Wiedźmińska kuźnia (The Witchers' Forge)
- Efekt cieplarniany (Greenhouse Effect)
- Sąsiedzka sprzeczka (Monster Slayer)
Bastion (The Bastion)
Na zachód od Kaer Morhen znajdziesz spore ruiny starego bastionu. Po pozbyciu się kilku widm (poziom 26-27) użyj magicznego kaganka od Keiry Metz, by zbadać ślady przeszłości w czterech miejscach w bastionie. Wtedy będziesz mógł rozpocząć poszukiwania ciała chłopca.
Dla przypomnienia pozyskanie kaganka / magicznej lampy od Keiry Metz było częścią pobocznego zadania Magiczny kaganek. Opisaliśmy go na stronie o pobocznych questach lokacji Kłomnica z Velen.
Wyjdź na wieżę po drabinie od wschodniej strony. Kości znajdziesz w wieży. Po ich zakopaniu w wyznaczonym miejscu zakończysz zadanie.
Wiedźmińska kuźnia (The Witchers' Forge)
W pierwszej kolejności musisz odnaleźć książkę w twierdzy Kaer Morhen. Za kuchnią znajdują się spiralne schody - nie wychodź po nich, ale po przeciwnej stronie od wejścia znajdziesz poszukiwany egzemplarz na skrzyni. Po podniesieniu i przeczytaniu zostaje aktywowane zadanie.
Zostało jeszcze 59% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie