Wiedźmin 3 Dziki Gon: Rynsztunek szkoły niedźwiedzia - Podstawowy Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 20 grudnia 2021
Na tej stronie poradnika do gry Wiedźmin 3 Dziki Gon opisany został podstawowy rynsztunek szkoły niedźwiedzia. Informujemy jakie wymagania posiada podstawowy zestaw niedźwiedzia, gdzie szukać schematów szkoły niedźwiedzia, oraz jakie przedmioty wchodzą w skład podstawowego rynsztunku szkoły niedźwiedzia i jakie posiadają statystyki.
- Podstawowy rynsztunek szkoły niedźwiedzia - najważniejsze informacje
- Zbroja wiedźmińskiego cechu szkoły niedźwiedzia (Ursine armor)
- Rękawice wiedźmińskiego cechu szkoły niedźwiedzia (Ursine gauntlets)
- Buty wiedźmińskiego cechu szkoły niedźwiedzia (Ursine boots)
- Spodnie wiedźmińskiego cechu szkoły niedźwiedzia (Ursine trousers)
- Kusza wiedźmińskiego cechu szkoły niedźwiedzia (Ursine crossbow)
- Miecz srebrny wiedźmińskiego cechu szkoły niedźwiedzia (Ursine silver sword)
- Miecz stalowy wiedźmińskiego cechu szkoły niedźwiedzia (Ursine steel sword)
Podstawowy rynsztunek szkoły niedźwiedzia - najważniejsze informacje
Rynsztunek cechu niedźwiedzia skupia się na punktach Adrenaliny, które można wykorzystać jako zwiększenie wydajności walki ogółem, użycie mocniejszych ciosów lub jako ostatnia deska ratunku - ocalenie przed śmiercią. Każdy element pancerza oraz miecze posiadają bonus do zdobywania punktów Adrenaliny, który rośnie w miarę ulepszania ekwipunku. Aby zebrać podstawowe schematy rynsztunku szkoły niedźwiedzia, zaopatrz się najpierw w mapę: Pierwsza mapa Ibrahima Savi (Ibrahim Savi's First Map). Posiada ją - jak i pozostałe - zbrojmistrz z Kaer Trolde. W zestaw rynsztunku wchodzi specjalna kusza.
Wymagany poziom: 20
Zbroja wiedźmińskiego cechu szkoły niedźwiedzia (Ursine armor)
Lokalizacja: Wyspy Skellige - wyspa An Skellig, ruiny przy znaczniku Kieł Yngvara (Yngvar's Fang)
Najpierw dostań się na An Skellig - północną wyspę archipelagu. W północnej części znajduje się znacznik Kieł Yngvara (Yngvar's Fang), z którego najszybciej dostaniesz się do ruin - wejście leży od południowej strony wzgórza.
Po przejściu przez drzwi skręć w lewo i zejdź schodami w dół. Na końcu korytarza pojawi się upiór (poziom 7), a na prawej ścianie znajdziesz przełącznik, który otwiera wszystkie kraty w korytarzu. W każdej z nich pojawią się upiory - nie musisz z nimi walczyć. Po prostu jak najszybciej wejdź w pierwsze kraty po lewej stronie od przełącznika.
Zostało jeszcze 67% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie