Wiedźmin 3 Dziki Gon: Faroe M19 | Faroe | Mapy Wiedźmin 3 Dziki Gon Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik, solucja Ostatnia aktualizacja: 21 grudnia 2021 12631K+ Następna Wyspy Skellige Faroe Mapa przeciwników Poprzednia Wyspy Skellige Hindarsfjall Zlecenia wiedźmińskie 1,2,3... - Główne lokacje na mapie1 – Wieś HarvikenNiewielka wioska, w której znajdziesz kamień szlifierski, kowala oraz karczmę. 2 – Ukryty skarbZabierz z ciała rozbitka list oraz klucz. Przeczytaj notatkę. Na minimapie zaznaczone zostanie orientacyjne położenie skarbu. Gdy będziesz w pobliżu zanurkuj. Skrzynia, podczas używania wiedźmińskich zmysłów, będzie świeciła się na czerwono. W środku znajdziesz miecz, który jest potrzebny do zadania "Żelazna dziewica". 3 – Siedlisko potworówWejdź do jaskini. Zniszcz ścianę za pomocą znaku Aard. W skrzyni znajdziesz schemat na mistrzowski srebrny miecz wiedźmińskiego cechu kota. 4 – ArenaPorozmawiaj z zarządcą areny, a będziesz mógł stoczyć pojedynek z Einarem (poziom 29). Za wygraną otrzymasz 70 koron oraz schemat. Tutaj także spotkasz i zmierzysz się z Gudnarem, co jest częścią zadania "Żelazna dziewica". 5 – Siedlisko potworówPrzed wejściem pokonaj grupę harpii (poziom 13). W środku jaskini znajdziesz schematy na mistrzowskie buty, pancerz, nogawice oraz rękawice wiedźmińskiego cechu kota. 6 – Wieś TrottheimOsada opanowana przez piratów. Możesz wykonać tutaj zadanie "Flesh for sale". 7 – Ukryty skarbZabierz z ciała martwego żeglarza książkę, którą następnie przeczytaj. Skarb ukryty jest na pełnym morzu, najlepiej jeśli do jego zdobycia wykorzystasz łódkę. 8 – kapliczkaGdy będziesz przechodzić obok miejsca zauważysz grupkę trzech piratów (poziom 17), którzy nie chcą przepuścić pielgrzyma. Aby ich do tego przekonać musisz ich pokonać. Ważne postacie niezależne na mapieKowal – Sprzedaje miecze stalowe oraz srebrne, kamienie runiczne oraz składniki do rzemiosła. Może wykuć broń na poziomie amator. Karczmarz – Kupisz od niego karty do gry oraz jedzenie. Silni przeciwnicyCyklop Jadowity krabopająk Legenda Wiedźmin 3 M19 - Faroe - Atlas 1,2,3... - Główne lokacje na mapie Ciekawe miejsca na mapie Drogowskazy Silni przeciwnicy Ważne postacie niezależne na mapie Na tej stronie poradnika do gry Wiedźmin 3 Dziki Gon znajduje się mapa wyspy Faroe oraz okolicznych miejszych wysepek z archipelagu Skellige. Na mapie atlasu świata zaznaczyliśmy m.in. ważne obszary z Faroe i okolic, a także wszystkie drogowskazy odnajdywane na wyspie. Faroe: Opis lokacjiFaroe: Najważniejsze miejscaFaroe: Rodzaje przeciwnikówFaroe: Ważne informacje o lokacji Faroe: Opis lokacjiDołączona mapa prezentuje wyspę Faroe oraz jej okolice. Lokacja położona jest w południowo-wschodniej części archipelagu Skellige. Na wyspie znajdziesz jedną średniej wielkości wioskę, w której możesz naprawić uzbrojenie oraz wykonać kilka zadań. Poza tym na całej wyspie rozsiane są ciekawe rzeczy, od poszukiwania skarbów, przez zadania dodatkowe, na wymagających przeciwnikach kończąc. Znajdziesz tutaj także kilka schematów potrzebnych do stworzenia wiedźmińskiego rynsztunku. Faroe: Najważniejsze miejsca1. Wieś Harviken Największa osada na wyspie. Znajdziesz tutaj między innymi kowala, karczmę oraz kamień szlifierski do wzmocnienia broni. Wioskę odwiedzisz także podczas wykonywania kilku zadań. 5. Siedlisko potworów Przed wejściem pokonaj grupę harpii (poziom 13). Wpłyń do środka, po chwili dotrzesz do dużego pomieszczenia z dwoma posągami. Udaj się najpierw do lewego korytarza, po lewej stronie znajdziesz skrzynię a w niej schematy na mistrzowskie buty, pancerz, nogawice oraz rękawice wiedźmińskiego cechu kota. Teraz warto zająć się posągami. Na lewo oraz na prawo od posągów znajdziesz dźwignie. Używając ich, tak ustaw statuy, aby na siebie patrzyły. Powinny wtedy lekko się świecić. idź teraz do lewego tunelu i ustaw odpowiednio posąg (równo z drzwiami w naszą stronę). To samo zrób w drugiej, prawej odnodze tunelu. Gdy już odpowiednio ustawisz wszystkie cztery posągi otworzą się drzwi. Wejdź do pomieszczenia. Podejdź do dużej ściany na środku i użyj na niej znaku Aard. Zaraz za nią znajdziesz skrzynię z kilkoma przedmiotami na poziomie relic. 6. Wieś Trottheim Wioska zajęta jest przez piratów. Podchodząc do głównej bramy rozpocznie się poboczne zadanie Szemrane interesy (Flesh For Sale). W zależności od wyboru, oczyścisz wieś z bandytów lub zostawisz ją tak jak jest. Niezależnie jednak podjętej teraz decyzji, w późniejszej fazie gry, gdy ponownie wrócisz do tego miejsca, piraci będą wrogo do ciebie nastawieni. Gdy ich pokonasz do wioski wrócą zwykli mieszkańcy, ale nie będzie wśród nich żadnego handlarza. Faroe: Rodzaje przeciwnikówCyklop (Cyclops)Biały wilk (White wolf)Endriaga wojownik (Endrega warrior)Echidna (Ekhidna)Bandyta (Bandit)Harpia (Harpy)Syrena (Siren)Wiwerna (Wyvern)Jadowity krabopająk (Venomous arachasae) Faroe: Ważne informacje o lokacjiNa wyspie znajdziesz kilka schematów na wiedźmiński rynsztunek szkoły kota. Aby go odnaleźć udaj się do dwóch jaskiń - (M19,3) oraz (M19,5). Wszystkie znalezione tam schematy będą na poziomie mistrzowskim (mastercrafted). Nie zapomnij udać się na północno-zachodni kraniec wyspy i odnaleźć miejsce mocy. Otrzymasz w ten sposób dodatkowy punkt umiejętności oraz czasowo zwiększysz moc znaku Yrden. Następna Wyspy Skellige Faroe Mapa przeciwników Poprzednia Wyspy Skellige Hindarsfjall Zlecenia wiedźmińskie