Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry

Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Wiedźmin 3 Dziki Gon: Zlecenia wiedźmińskie | Kaer Muire | Wiedźmin 3 Dziki Gon Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 21 grudnia 2021

Na tej stronie poradnika do gry Wiedźmin 3 Dziki Gon znajduje się opis przejścia jedynego zlecenia wiedźmińskiego dotyczącego lokacji Kaer Muire na wyspach Skellige. To kontrakt o nazwie Smok i poniższa solucja podpowiada m.in. jak poprawnie zbadać ciała myśliwych, jak znaleźć gniazdo widłogona i jak pokonać mini-bossa smoka.

Smok (Dragon)

O zleceniu dowiesz się z tablicy ogłoszeń we wsi Fyresdal. Aby otrzymać więcej informacji musisz udać się do starszego wioski - Vagna (M14,6). Przed przyjęciem zlecenia możesz targować się o cenę. Vagn powinien zgodzić się na 300 koron.

Po ustaleniu zapłaty zapytaj go o potwora. Dowiesz się, że zabitych zostało dwóch myśliwych, nie zostali jednak jeszcze pochowani.

Zbadaj ciała myśliwych aby dowiedzieć się czegoś na temat potwora. - Wiedźmin 3 Dziki Gon: Zlecenia wiedźmińskie | Kaer Muire | Wiedźmin 3 Dziki Gon - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Zbadaj ciała myśliwych aby dowiedzieć się czegoś na temat potwora.

Udaj się do ich domu, aby obejrzeć ciała. Gdy to zrobisz wyjdź na polanę przed wioską, gdzie znajdziesz martwą krowę. Idź po śladach jej krwi, aż znajdziesz martwego psa. Wysoka trawa utrudnia tropienie, patrz więc uważnie pod ziemię, aby się nie zgubić. Po chwili Geralt zobaczy gniazdo Widłogona (Forktail) na wysokiej wieży. Aby rozpocząć walkę musisz przygotować odpowiednią przynętę.

Zagoń owcę pod zniszczoną wieżę oblężniczą. - Wiedźmin 3 Dziki Gon: Zlecenia wiedźmińskie | Kaer Muire | Wiedźmin 3 Dziki Gon - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Zagoń owcę pod zniszczoną wieżę oblężniczą.

Wróć do starszego wioski. Da ci owcę, którą będziesz musiał zagonić pod gniazdo potwora. Gdy tego dokonasz przyleci Smok. Sposób jego pokonania przypomina walkę z każdym innym przedstawicielem tego gatunku, chociażby z wiwerną. Używaj znaku Quen, aby zablokować ataki przeciwnika a kuszy do jego uziemienie. Z bliższych odległości możesz też używać znaku Aard. Gdy pokonasz Smoka, zabierz z jego ciała cenne reagenty oraz trofeum. Wróć do starszego wioski po nagrodę.

Główna nagroda za wykonanie zadania to trofeum smoka: +5% doświaczenia za każdego zabitego potwora.