Wiedźmin 3 Dziki Gon: Kaer Morhen - mapa ważnych miejsc Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 21 grudnia 2021
1,2,3... - Główne lokacje na mapie
1 – Jaskinia trolla
Zadanie poboczne "Sąsiedzka sprzeczka" - zabij trolla (poziom 26) i przeczytaj list znaleziony w jaskini.
2 – Jaskinia
Miejsce, gdzie były przeprowadzane Próby Traw. Możesz zbadać kilka przedmiotów, znaleźć dobry miecz i zbroję, a także trochę doświadczenia, gdy dotrzesz do końca jaskini. Uważaj na Nekkery Wojowników (poziom 12).
3 – Stara wieża
Znajdziesz tu dwa, jedne z najlepszych mieczy-reliktów: stalowy "Cleaver Hood" oraz srebrny "Zerrikanterment".
4 – Wejście do jaskini
Wejście do starej kuźni, związane z zadaniem "Wiedźmińska kuźnia".
5 – Cieplarnia
Lokacja powiązana z zadaniem "Efekt cieplarniany". Po jego zakończeniu znajdziesz tu trochę rzadkich ziół.
6 – Bastion
Stary bastion, powiązany z zadaniem "Bastion".
Legenda Wiedźmin 3 M22 - Kaer Morhen - Atlas
1,2,3... - Główne lokacje na mapie
Ciekawe miejsca na mapie
Drogowskazy
Silni przeciwnicy
Ważne postacie niezależne na mapie
Na tej stronie poradnika do gry Wiedźmin 3 Dziki Gon znajduje się mapa lokacji Kaer Morhen, czyli wiedźmińskiej twierdzy odwiedzanej na dłużej w finale kampanii. Na mapie atlasu świata zaznaczyliśmy m.in. ważne obszary z Kaer Morhen i okolic, a także wszystkie drogowskazy odnajdywane w pobliżu twierdzy.
- Kaer Morhen: Opis lokacji
- Kaer Morhen: Najważniejsze miejsca
- Kaer Morhen: Rodzaje przeciwników
- Kaer Morhen: Ważne informacje o lokacji
Kaer Morhen: Opis lokacji
Kaer Morhen to siedziba wiedźminów usytuowana w górach, na odludziu. Poza samą twierdzą dostępny jest także pewien obszar dostępny do zwiedzania.
Nie zamieszkują tego miejsca również rozmaite potwory. Mimo to, znajdziesz tu kilka zadań wartych uwagi, a przede wszystkim odbywa się tu większość fabuły aktu II. Wiele jaskiń i ruin skrywa ciekawe przedmioty, znajdziesz tu też strzeżone skarby.
Kaer Morhen: Najważniejsze miejsca
1 - Jaskinia trolla
Zadanie poboczne Sąsiedzka sprzeczka - zabij trolla (poziom 26) i przeczytaj list znaleziony w jaskini.
3 - Stara wieża
Znajdziesz tu dwa, jedne z najlepszych mieczy-reliktów: stalowy Cleaver Hood oraz srebrny Zerrikanterment.
4 - Wejście do jaskini
Wejście do starej kuźni, związane z zadaniem Wiedźmińska kuźnia.
5 - Cieplarnia
Lokacja powiązana z zadaniem Efekt cieplarniany. Po jego zakończeniu znajdziesz tu trochę rzadkich ziół.
6 - Bastion
Stary bastion, powiązany z zadaniem o tej samej nazwie.
Kaer Morhen: Rodzaje przeciwników
Poziom okolicy jest dość zróżnicowany. W lasach nie spotkasz potężnych potworów, jednak niektóre z rzadkich i mocniejszych strzeże skarbów i ciekawych miejsc:
- Wilk (Wolf)
- Nekker
- Utopiec (Drowner)
- Niedźwiedź (Bear)
- Żywiołak Ziemi (Earth Elemental)
- Wiwerna (Wyvern)
- Harpia (Harp)
- Erynie (Erynias)
- Endragi (Enrages)
- Troll
- Leszy (Leshen)
- Mglaki (Foglets)
Kaer Morhen: Ważne informacje o lokacji
Dostęp do twierdzy Kaer Morhen nie jest odblokowany przez cały czas. Będziesz mógł dostać się tam dopiero w drugim akcie kampanii. Od momentu odblokowania dostępu do Kaer Morhen możliwe jest podróżowanie pomiędzy tą lokacją i innymi głównymi krainami - odbywa się to dzięki korzystaniu z drogowskazów, czyli systemu szybkiej podróży.
W Kaer Morhen rozgrywa się duży fragment głównej fabuły i dostępnych jest także kilka zadań pobocznych. Po zakończeniu gry nie będziesz miał również możliwości kontaktu z nikim, kto zamieszkiwał zamek - pozostanie on opuszczony.