Wiedźmin 3 Dziki Gon: Karczma na Rozstajach - mapa ważnych miejsc Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik, solucja Ostatnia aktualizacja: 20 grudnia 2021 12631K+ Następna Velen Karczma na Rozstajach Mapa przeciwników Poprzednia Velen Miejsca Mocy 1,2,3... - Główne lokacje na mapie1 – Karczma na RozstajachMiejsce to odwiedza się przede wszystkim w ramach zaliczania głównego zadania "Nilfgaardzki łącznik". Możesz tu sprawdzić tablicę ogłoszeniową i pohandlować z osobą prowadzącą tytułową karczmę. 2 – Wieś JawornikW tej niewielkiej wsi odnajdziesz m.in. tablicę ogłoszeniową. 3 – Opuszczone miejsce, Ukryty skarbZabicie okolicznych utopców (4 poziom) doprowadzi do pojawienia się w porcie grupki wieśniaków.W pobliżu portu są zwłoki. Ich zbadanie i zabranie listu odblokowuje zadanie poszukiwania skarbów "Nieszczęśliwy wypadek". 4 – Ukryty skarbZabij mglaka (4 poziom) i zbadaj zwłoki oparte o zniszczony wóz. Zabranie listu ze zwłok odblokuje zadanie poszukiwania skarbów "Jak pech, to pech". 5 – Siedlisko potworówSwoje siedlisko mają tu nekkery (6 poziom) występujące w standardowych odmianach oraz jako wojownicy. Po oczyszczeniu okolic siedliska wejdź do jaskini i pozbądź się reszty potworów. Na sam koniec zbadaj jaskinię oraz obszar wokół wejścia. Do odnalezienia jest sporo skrzyń ze skarbami i pozyskasz m.in. rzadkie miecze Vrihedd i Disglair oraz schematy ulepszonych elementów pancerza z wiedźmińskiego rynsztunku szkoły niedźwiedzia. 6 – GospodarstwoPozbądź się dzikich psów (4 poziom) przebywających przed chatką i porozmawiaj z dzieckiem. Możesz mu przekazać żywność lub złoto. W zamian otrzymasz punkty doświadczenia, lalkę (Doll), wyrwaną stronę i księgę (In Beast's Clothing) odblokowującą nowe wpisy w bestiariuszu. 7 – Związany mężczyznaPozbądź się utopców (poziom 4) przebywających w pobliżu związanego mężczyzny - Johna Verduna. Możesz go następnie oswobodzić lub pozostawić związanym. Jeśli uratujesz Verduna to spotkasz go później w obozowisku na północ od tego miejsca (bliżej Novigradu). 8 – Posterunek granicznyPrzebywający w tym miejscu strażnicy uniemożliwiają przeprawę uchodźcom. Możesz zdobyć przepustkę w ramach pobocznego zadania "Przejścia nie ma", otrzymać redański glejt od barona w ramach głównego zadania "Sprawy rodzinne" lub skorzystać z innego przejścia (np. przepłynąć na drugi brzeg czy użyć łodzi. 9 – Opuszczone miejsceZabicie okolicznych utopców (9 poziom) doprowadzi do pojawienia się grupki wieśniaków. Będzie wśród nich handlarz. 10 – Ukryty skarbPozbądź się wilków (5 poziom) i wargów (8 poziom) przebywających w okolicy. Po walkach zabierz notatkę odnalezioną przy zwłokach żeby odblokować zadanie poszukiwania skarbów "Ukryta przystań". 11 – Opuszczone miejsceZabicie grupy alghuli oraz pojedynczego alghula (9 poziom) doprowadzi do pojawienia się grupki wieśniaków. Będzie wśród nich handlarz. 12 – Ukryty skarbSkarbu strzeże bardzo silna wiedźma (18 poziom). Po zabiciu potwora odszukaj zwłoki z kluczem oraz dokumentem odblokowującym zadanie poszukiwania skarbów "Łupy z pobojowiska". 13 – Ukryty skarbPozbądź się grupy utopców (4 poziom). Po walkach odszukaj zwłoki z kluczem oraz dokumentem odblokowującym zadanie poszukiwania skarbów "Krwawe złoto". 14 – Ukryty skarbSkarbu strzeże potężny bazyliszek. Po zabiciu bazyliszka odszukaj zwłoki z kluczem oraz dokumentem odblokowującym zadanie poszukiwania skarbów "Wiano". 15 – Kamieniołom Starych PrykówPo wkroczeniu do kamieniołomu załączy się krótka scenka z rozmowy i następnie w okolicy pojawią się alghule (6 poziom). Niezależnie czy zdołasz uratować wieśniaków czy nie po walkach otrzymasz doświadczenie. 16 – KonwójW tym miejscu znajdziesz napadnięty konwój. Pomóż właściwielowi pokonać zbirów (poziom 5), aby otrzymasz nagrodę za pomoc. 17 – SchematEtap zadania poszukiwania skarbów "Schematy ulepszeń rynsztunku szkoły kota - część 2" - diagram rękawic. 18 – Ostatni BastionDostępu do ruin bronią endriagi - standardowo są one na 9 poziomie, ale odmiana wojownik jest już na 11 poziomie. W Ostatnim Bastionie możesz zająć się zniszczeniem gniazda potworów pilnowanego dla odmiany przez harpie (poziom 7).Jest tu też schemat stalowego miecza związany z zadaniem poszukiwania skarbów "Schematy ulepszeń rynsztunku szkoły gryfona". 19 – Legowisko trollaMożesz pomóc kamiennemu trollowi Borisowi w pozbyciu się grupy nekkerów. W nagrodę za swoje starania otrzymasz doświadczenie, złoto, zioła i olejki. Możesz też splądrować legowisko (są tu m.in. rzadki miecz, strona manuskryptu i zestaw naprawczy). 20 – Fort Biały OrzełW forcie przebywa kamienny troll powiązany z pobocznym zadaniem "Ochotnik" - możesz go zabić (uwaga - jest to silny potwór!) lub mu pomóc. Dokładnie zbadaj przy okazji to miejsce, bo w jednej ze skrzyń jest schemat pancerza z rynsztunku szkoły gryfa. 21 – RuinyW miejscu tym możesz odnaleźć schemat ulepszenia butów z rynsztunku szkoły gryfa. Ważne postacie niezależne na mapieHandlarz(1) – pojawia się on w tym miejscu dopiero po zabezpieczeniu opuszczonego miejsca. Sprzedaje on m.in. zestawy naprawcze, schematy, materiały rzemieślnicze oraz broń białą. Handlarz (2) – Osoba ta pojawia się w tym miejscu dopiero po zabezpieczeniu opuszczonego miejsca. Sprzedaje ona m.in. składniki alchemiczne. Właściciel karczmy – Sprzedaje on m.in. karty do gry (Gwint) oraz żywność. Legenda Wiedźmin 3 M2 - Karczma na Rozstajach - Atlas 1,2,3... - Główne lokacje na mapie Ciekawe miejsca na mapie Drogowskazy Silni przeciwnicy Ważne postacie niezależne na mapie Na tej stronie poradnika do gry Wiedźmin 3 Dziki Gon znajduje się mapa Karczmy na Rozstajach, czyli jednego z większych obszarów wchodzących w skład krainy Velen. Na mapie atlasu świata zaznaczyliśmy m.in. ważne lokacje i postacie z okolic Karczmy na Rozstajach, jak również wszystkie drogowskazy do odkrycia w pobliżu karczmy. Karczma na Rozstajach: Opis lokacjiKarczma na Rozstajach: Najważniejsze miejscaKarczma na Rozstajach: Najważniejsze postacie niezależneKarczma na Rozstajach: Rodzaje przeciwnikówKarczma na Rozstajach: Ważne informacje o lokacji Karczma na Rozstajach: Opis lokacjiDołączona mapa prezentuje obszar w pobliżu tytułowej Karczmy na Rozstajach, który po raz pierwszy odwiedza się po opuszczeniu Zamku Królewskiego w Wyzimie. Zostały na niej zaznaczone najważniejsze lokacje, drogowskazy oraz ciekawe miejsca, które Geralt może odblokować. W tej części świata gry nie odnajdziesz żadnych większych miast, ale są za to mniejsze wioski, jak również obozowiska bandytów czy legowiska potworów. Karczma na Rozstajach: Najważniejsze miejsca1. Karczma na Rozstajach Miejsce to odwiedza się przede wszystkim w ramach zaliczania głównego zadania Nilfgaardzki łącznik. Możesz tu sprawdzić tablicę ogłoszeniową i pohandlować z osobą prowadzącą tytułową karczmę. 5. Siedlisko potworów Swoje siedlisko mają tu nekkery (6 poziom) występujące w standardowych odmianach oraz jako wojownicy. Po oczyszczeniu okolic siedliska wejdź do jaskini i pozbądź się reszty potworów. Na sam koniec zbadaj jaskinię oraz obszar wokół wejścia. Do odnalezienia jest sporo skrzyń ze skarbami i pozyskasz m.in. 4 schematy, 2 strony manuskryptu, wyrwaną stronę, kamień runiczny oraz rzadkie miecze Vrihedd i Disglair. 6. Gospodarstwo Zostało jeszcze 66% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ... ... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium Abonament dla Ciebie Następna Velen Karczma na Rozstajach Mapa przeciwników Poprzednia Velen Miejsca Mocy