Wiedźmin 3 Dziki Gon: Biały Sad - mapa zadań Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 18 grudnia 2021
Miejsca związane z głównymi questami
1 – "Bez i agrest" - zadanie rozpoczynane automatycznie
Miejsca związane z pobocznymi zadaniami
2 – "Zabawy z ogniem" - porozmawiaj z Willisem (miejsce rozpoczęcia zadania).
3 – "Zabawy z ogniem" - chatka podpalacza
4 – "Zaginiony w akcji" - spotkaj się z Dunem
Miejsca związane z poszukiwaniami skarbów
5 – "Poszukiwania: Rynsztunek szkoły żmii" - list do odnalezienia przy zwłokach Kolgrima w krypcie
6 – "Poszukiwania: Rynsztunek szkoły żmii" - raport z przesłuchania do odnalezienia w obozowisku bandytów
Miejsca związane ze zleceniami wiedźmińskimi
7 – "Zlecenie: Licho przy studni" - porozmawiaj z Odolanem
Miejsca związane z poszukiwaniami skarbów
8 – "Złoto dezerterów" - notatki szpiega przy zwłokach
9 – "Złoto dezerterów" oraz "Temerskie precjoza" - budynek z przedmiotami w piwnicy
10 – "Brudna forsa" - notatki w skrzyni w obozowisku pilnowanej przez wilki
11 – "Brudna forsa" - obozowisko bandytów ze skrzynią ze skarbem
12 – "Temerskie precjoza" - rozkazy w zamkniętej skrzyni pod wodą
Miejsca związane z pobocznymi zadaniami
13 – "Patelnia jak nowa" - spotkaj się ze starą kobietą
14 – "Cenna przesyłka" - porozmawiaj z kupcem
Miejsca związane z głównymi questami
15 – "Bestia z Białego Sadu" - spotkaj się z komendantem garnizonu (Peter Saar Gwynleve)
Miejsca związane z pobocznymi zadaniami
16 – "Na łożu śmierci" - porozmawiaj z Tomirą
Miejsca związane z głównymi questami
17 – "Incydent w Białym Sadzie" - powróć do Vesemira po ukończeniu głównego questu "Bez i agrest"
Silniejsze potwory napotykane w trakcie zaliczania zadań
Gryf – Gryf pojawia się na polu dopiero po dostatecznym awansowaniu w głównym zadaniu "Bestia z Białego Sadu".
Licho ze studni – Potwór ten pojawia się w trakcie zaliczania zlecenia wiedźmińskiego "Zlecenie: Licho przy studni".
Upiory – Pierwszy upiór jest na cmentarzu, drugi w krupcie. Oba są powiązane z zadaniem "Poszukiwania: Rynsztunek szkoły żmii".
Legenda Wiedźmin 3 M1 - Biały Sad - Zadania
Miejsca związane z głównymi questami
Miejsca związane z pobocznymi zadaniami
Miejsca związane ze zleceniami wiedźmińskimi
Miejsca związane z poszukiwaniami skarbów
Silniejsze potwory napotykane w trakcie zaliczania zadań
Na tej stronie poradnika do gry Wiedźmin 3 Dziki Gon znajduje się mapa questów powiązanych z lokacją Biały Sad. Na mapie zaznaczyliśmy miejsca odblokowywania nowych zadań, a także ważne lokacje questowe, które odwiedza się podczas zaliczania głównych i pobocznych misji w Białym Sadzie.
Biały Sad: Questy
Dołączona mapa prezentuje Biały Sad (White Orchard), czyli pierwszą lokację odwiedzaną po ukończeniu prologu w Kaer Morhen. W miejscu tym do zaliczenia jest przede wszystkim kilka początkowych głównych questów (czerwone punkty na mapie).
Oprócz tego możesz się też jednak podjąć pobocznych zadań (czarne punkty na mapie), zleceń wiedźmińskich (niebieskie punkty na mapie) i wyruszyć na poszukiwania kilku skarbów (żółte punkty na mapie). Wskazane jest ponadto dokładne zbadanie całego sadu i czekające na Geralta dodatkowe atrakcje przedstawione zostały na oddzielnej mapie atlasu świata.