Wiedźmin 3 Dziki Gon: Krzywuchowe Moczary - mapa ważnych miejsc Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik, solucja Ostatnia aktualizacja: 20 grudnia 2021 12651K+ Następna Velen Krzywuchowe Moczary Mapa przeciwników Poprzednia Velen Wieś Podgaje Poszukiwania skarbów 1,2,3... - Główne lokacje na mapie1 – Wieś ZalipieMała wioska z dwoma handlarzami i kowalem. Pobierzesz tu dwa zadania oraz kontrakty wiedźmińskie z tablicy ogłoszeń. 2 – NapadW tej małej wiosce zostaniesz napadnięty przez siedmiu bandytów (poziomy 4-6). Za pokonanie ich otrzymasz 10 punktów doświadczenia. 3 – Ukryty skarbTrzech bandytów (poziom 7 i 9) pilnuje skarbu. Jest nim list trzymany przez dowódcę grupy. 4 – Ukryty skarbKlucz i notatka z jego lokalizacją bronione są przez gule (poziom 9) i bandytę. Znajduje się w piwnicy, wejście do niej jest od południowo-zachodniej strony od znacznika. Zadanie "Z deszczu pod rynnę". 5 – Ukryty skarbSkarb ukryty jest na południu wyspy. Musisz wcześniej znaleźć klucz, by ją otworzyć. Podążaj za śladami, klucz znajdziesz przy martwym ciele. 6 – JaskiniaWejście do jaskini, w której możesz rozpocząć kontrakt "Zlecenie: Zmora kupieckiego traktu". Oprócz tego w jaskini do odnalezienia jest ulepszony schemat butów z wiedźmińskiego rynsztunku szkoły kota. 7 – Wieś BenekW wiosce znajdziesz zlecenie na wiwernę królewską od uchodźcy (Zlecenie: Zmora kupieckiego traktu), oraz Starego Mędrca - mistrza gry w gwinta i zleceniodawcę zadania: "Mędrzec prawdę ci powie". 8 – Wieś SztygaryW wiosce nie znajdziesz wiele interesujących rzeczy - jedno zlecenie wiedźmińskie "Zlecenie: Potwór z bagien" oraz handlarza. 9 – Wejście do jaskiniW jaskini znajdziesz ducha, proszącego o uwolnienie (zadanie: "Szepczące wzgórza"). 10 – Ruiny wieżyW skrzyni znajdziesz schemat ulepszonego stalowego miecza z wiedźmińskiego rynsztunku szkoły niedźwiedzia. 11 – BandyciGrupa pięciu bandytów (poziom 3) napadnie cię, gdy będziesz pokonywał drogę. 12 – Wejście do jaskiniGrób wiedźmina. Warto zwrócić na nią uwagę, gdyż wewnątrz znajdziesz sporo run, składników alchemicznych - i co najważniejsze - kilka elementów z zestawu "Poszukiwania skarbów: Rynsztunek Szkoły Gryfa". 13 – JaskiniaWewnątrz tej jaskini do odnalezienia jest schemat ulepszonego stalowego miecza z wiedźmińskiego rynsztunku szkoły kota. 14 – SchematyW miejscu tym odnajdziesz ulepszone schematy zbroi wiedźmińskiego rynsztunku szkoły kota. 15 – JaskiniaJest tutaj jaskinia, którą odwiedza się w trakcie zaliczania zadania "Potwór z bagien". Oprócz tego rozejrzyj się po jaskini za schematem ulepszonego srebrnego miecza z wiedźmińskiego rynsztunku szkoły niedźwiedzia. Ważne postacie niezależne na mapieDolores – Zleceniodawczyni zadania "Zagłada domu Reardonów". Grabarz – Kontakt w zleceniu wiedźmińskim "Zlecenie: Wiedźmin jak malowany". Lesław – Kontakt w zleceniu wiedźmińskim "Zlecenie: Potwór z bagien". Stary mędrzec – "Wróżbita prawdę ci powie" - zleceniodawca zadania dodatkowego i mistrz gry w gwinta. Uchodźca – "Zlecenie: Zmora kupieckiego traktu" - od uchodźcy dostaniesz zadanie odnalezienia kolegów i zabicia Wiwerny Królewskiej. Legenda Wiedźmin 3 M9 - Krzywuchowe Moczary - Atlas 1,2,3... - Główne lokacje na mapie Ciekawe miejsca na mapie Drogowskazy Silni przeciwnicy Ważne postacie niezależne na mapie Na tej stronie poradnika do gry Wiedźmin 3 Dziki Gon znajduje się mapa lokacji Krzywuchowe Moczary, w której oprócz spotykania licznych potworów zalicza się ważne questy. Na mapie atlasu świata zaznaczyliśmy m.in. ważne obszary z Krzywuchowych Moczar, a także wszystkie drogowskazy odnajdywane na bagnach i wokół nich. Krzywuchowe Moczary: Opis lokacjiKrzywuchowe Moczary: Najważniejsze miejscaKrzywuchowe Moczary: Najważniejsze postacie niezależneKrzywuchowe Moczary: Rodzaje przeciwnikówKrzywuchowe Moczary: Ważne informacje o lokacji Krzywuchowe Moczary: Opis lokacjiNa mapie zamieszczonej powyżej zaprezentowane zostały Krzywuchowe Moczary (Crookback Bog). Spora lokacja, zawiera dużo skarbów, mocnych potworów - także i tych rzadko spotykanych. Kilka zadań i zleceń wiedźmińskich umili czas - szczególnie graczom z niskim poziomem - większość zadań nie jest bardzo wymagająca. Znajduje się tu też zadanie (opcjonalne) wątku głównego Panie Lasu, dlatego jest to lokacja, którą z pewnością odwiedzisz. Krzywuchowe Moczary: Najważniejsze miejsca1. Wieś Zalipie Mała wioska z dwoma handlarzami i kowalem. Pobierzesz tu dwa zadania oraz kontrakty wiedźmińskie z tablicy ogłoszeń. Główna baza postojowa podczas wypadów po okolicy. 7. Wieś Benek W wiosce znajdziesz zlecenie na wiwernę królewską od uchodźcy (Zlecenie: Zmora kupieckiego traktu), oraz Starego Mędrca - mistrza gry w gwinta i zleceniodawcę zadania Mędrzec prawdę ci powie. Poza tym nawet nie warto chodzić po budynkach w poszukiwaniu czegoś cennego. 8. Wieś Sztygary W wiosce nie znajdziesz wiele interesujących rzeczy - jedno zlecenie wiedźmińskie Zlecenie: Potwór z bagien oraz handlarza. Później znajdziesz tu także Sołtysa - kontakt w zadaniu głównym Panie Lasu. 12. Wejście do jaskini Grób wiedźmina. Warto zwrócić na nią uwagę, gdyż wewnątrz znajdziesz sporo run, składników alchemicznych - i co najważniejsze - kilka elementów z zestawu Poszukiwania skarbów: Rynsztunek Szkoły Gryfa. Elementy ze schematów to bardzo dobre obiekty, które dodatkowo będziesz mógł ulepszyć wykorzystując stary zestaw, gdy awansujesz na wyższy poziom i zbierzesz schematy ulepszeń. Krzywuchowe Moczary: Najważniejsze postacie niezależneStary mędrzec (M9,7) - Zleceniodawca jednego z zadań pobocznych Wróżbita prawdę ci powie oraz jeden z mistrzów gry w gwinta w Velen. Krzywuchowe Moczary: Rodzaje przeciwnikówUtopiec (Drowner)Bandyta (Bandit)NekkerUpiór (Wraith)Wywerna (Wyvern)EndragaPies (Guard Dogs)Niedźwiedź (Bear)Leszy (Leshen)Baba wodna (Water Hag)Baba cmentarna (Grave Hag)Mglak (Folget)Ignis Fatuus - unikalny potwór z zadania wiedźmińskiego Potwór z bagien (Swamp Thing). Jest to silniejsza odmiana Mglaka (Folget)Wilk (Wolf)AghulBagniak (Muckixer)Harpia (Harp)GhulEkimma (Ekimmer) Krzywuchowe Moczary: Ważne informacje o lokacjiKrzywuchowe Moczary odwiedzić warto zaraz po lokacji Kasztel Wrońce - ze względu na powiązanie głównego zadania Sprawy Rodzinne (Family Matter). Poza zleceniem wiedźmińskim Zlecenie: Zmora kupieckiego traktu (Contract: Phantom of the Trade Route) wszystkie zadania są do wykonania na właściwie dowolnym poziomie trudności. Znajdziesz tu także sporo zadań pobocznych oraz po trzy zlecenia wiedźmińskie i zadania poszukiwania skarbów. Jeśli jesteś na wyższym poziomie postaci możesz pokusić się o rywalizację z rzadko spotykanymi monstrami - dzięki temu pozyskasz cenne składniki alchemiczne do wykonania specjalnych dekoktów. W pierwszej kolejności warto odwiedzić Miejsca mocy. W tej lokacji znajdziesz dwa - a pamiętaj, że każde z nich zapewni ci dodatkowy punkt umiejętności do rozdzielenia. Drugą priorytetową rzeczą do zrobienia jest odnalezienie jaskini związanej z poszukiwaniem skarbów Rynsztunek Szkoły Gryfa (Griffin School Gear). Te schematy specjalnego wiedźmińskiego ekwipunku z pewnością sprostają twoim początkowym wymaganiom dla tej lokacji. Następna Velen Krzywuchowe Moczary Mapa przeciwników Poprzednia Velen Wieś Podgaje Poszukiwania skarbów