Wiedźmin 3 Dziki Gon: Adrenalina - jak zdobywać i do czego jest potrzebna? Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 17 grudnia 2021
Na tej stronie poradnika do gry Wiedźmin 3 Dziki Gon zamieściliśmy wszystkie informacje na temat adrenaliny i jej znaczenia w trakcie walk. Podpowiadamy jak pozyskiwana jest adrenalina i jakie ma ona główne zastosowania podczas starć z przeciwnikami.
Adrenalina to jeden z ważniejszych współczynników związanych z walką i ma ona wpływ na skuteczność radzenia sobie przez Geralta z przeciwnikami. Punkty adrenaliny gromadzi się w wyniku wyprowadzanych ataków i gra szczególnie premiuje utrzymywanie ich ciągłości, gdyż chwilowe zaprzestanie dalszych walk sprawi, że adrenalina zacznie stopniowo opadać. Pasek adrenaliny wyświetlany jest zawsze na ekranie pod paskiem wytrzymałości i możesz w ten sposób ocenić ile punktów adrenaliny udało ci się uzbierać.
Uwaga! Możesz usprawniać tempo pozyskiwania punktów adrenaliny dzięki odblokowywaniu umiejętności z kategorii Szermierka. Każda nowa umiejętność to poprawa tempa ładowania adrenaliny od jednego do pięciu procent.
Adrenalina sama w sobie nie powoduje żadnych zmian. Współpracuje ona jednak z wieloma umiejętnościami, modyfikując lub podnosząc ich skuteczność. Najważniejsze tego typu zależności to:
- Umiejętność Niezabijalność z kategorii Szermierka - Dzięki tej umiejętności utrata wszystkich punktów zdrowia nie musi oznaczać automatycznej przegranej, bo do chwilowego uzdrowienia Geralta mogą zostać użyte zgromadzone punkty adrenaliny.
- Umiejętność Rozpłatanie z kategorii Szermierka - Punkty adrenaliny mogą doprowadzić do zwiększenia zadawanych całkowitych obrażeń aż o 100 procent.
- Umiejętność Mordercza precyzja z kategorii Szermierka - Punkty adrenaliny zwiększają procentowe szanse na natychmiastowe zamordowanie przeciwnika.
- Umiejętność Przelanie gniewu z kategorii Szermierka - Dysponowanie wymaganą liczbą punktów adrenaliny pozwala na aktywowanie znaku wiedźmińskiego na najwyższym poziomie i na zwiększenie siły znaków.
- Umiejętność Instynkt łowcy z kategorii Alchemia - Dysponowanie maksymalną liczbą punktów adrenaliny pozwala na zwiększenie obrażeń zadawanych w wyniku trafień krytycznych, ale tylko jeśli zastosowany został olejek, na który dany potwór jest podatny.
- Umiejętność Kontrola gniewu z kategorii Zdolności - Odblokowuje ona możliwość aktywowania znaków wiedźmińskich nawet wtedy gdy Geralt nie dysponuje wymaganą liczbą punktów wytrzymałości. Na miejsce brakującej wytrzymałości wskakują wtedy punkty adrenaliny.
- Umiejętność Skupienie z kategorii Zdolności - To jedna z ciekawszych propozycji, gdyż dzięki dysponowaniu punktami adrenaliny Geralt może zadawać większe obrażenia oraz zwiększa się siła aktywowanych przez niego znaków wiedźmińskich.