Wiedźmin 3 Dziki Gon: Mapa zadań | Kaer Trolde | Mapy Wiedźmin 3 Dziki Gon Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 21 grudnia 2021
Miejsca związane z pobocznymi zadaniami
1 – "Nithing" - przeczytaj ogłoszenie na tablicy.
"Kontrakt: Zaginiony syn" - kontrakt na tablicy ogłoszeń.
2 – "Smutna historia braci Grossbart" - porozmawiaj z mężczyzną na rozdrożu.
3 – "Opuszczony tartak" - udaj się do tartaku i znajdź to, co zabiło miejscową ludność.
4 – "Czarna Perła" - kontynuacja zadania z Novigradu. Spotkaj się tu z Nidasem.
Miejsca związane z poszukiwaniami skarbów
5 – "Ku chwale Freyji" - przeszukaj zwłoki, przeczytaj list i zabierz klucz. Później rozglądnij się za skrzynią na dnie jeziora.
Miejsca związane z pobocznymi zadaniami
6 – "Znalezione nie kradzione" - przeszukaj skrzynię na skale po zabiciu piratów.
7 – "Wściekłe Pięści: Skellige" - kolejny przeciwnik w walkach na pięści.
8 – "Terapia szokowa" - porozmawiaj z jednym z druidów.
9 – "Egzamin z alchemii" - porozmawiaj z Gremistą przed jego mieszkaniem.
10 – "Wyścigi Śmiałków: Rannvaig" - Rozpocznij wyścig. Zadanie będziesz mógł przyjąć dopiero po aktywowaniu innego zadania - "Wyścigi śmiałków: Ku chwale bogini!" na wyspie Hindarsfjall (M18,3).
11 – "Kredyt zaufania" - zadanie nie pojawia się w dzienniku przy pierwszym spotkaniu. Porozmawiaj ze Skelligeijczykiem w porcie.
Miejsca związane z poszukiwaniami skarbów
12 – "Perły wybrzeża" - pokonaj piratów (poziom 14) i przeczytaj list.
Miejsca związane z pobocznymi zadaniami
13 – "Zakłócony spokój" - porozmawiaj z kobietami przed wejściem do jaskini.
14 – "Miecz rodowy", "Zlecenie: Morskie Diabły" - oba zadania znajdziesz na tablicy ogłoszeń.
Miejsca związane z głównymi questami
15 – "Umarł król, niech żyje król" - podejdź do bramy zamkowej.
Miejsca związane z pobocznymi zadaniami
16 – "Kredyt zaufania" - to tu ponownie spotkasz oszukującego Skelligijczyka z doków.
Miejsca związane ze zleceniami wiedźmińskimi
17 – "Kontrakt: Zaginieni górnicy" (DLC) - przeczytaj kartkę wiszącą na tablicy ogłoszeń.
Legenda Wiedźmin 3 M13 - Kaer Trolde - Zadania
Miejsca związane z głównymi questami
Miejsca związane z pobocznymi zadaniami
Miejsca związane ze zleceniami wiedźmińskimi
Miejsca związane z poszukiwaniami skarbów
Silniejsze potwory napotykane w trakcie zaliczania zadań
Na tej stronie poradnika do gry Wiedźmin 3 Dziki Gon znajduje się mapa questów powiązanych z Kaer Trolde, czyli z miastem i okolicznymi obszarami z północnej części Ard Skellig. Na mapie zaznaczyliśmy miejsca rozpoczynania nowych zadań, a także ważne lokacje, które odwiedza się w trakcie zaliczania głównych i pobocznych questów dotyczących Kaer Trolde i obszarów wokół miasta.
Kaer Trolde: Questy
Mapa znajdująca się powyżej wskazuje na zadania rozpoczynające się i kontynuowane w lokacji Kaer Trolde.
Jest to pierwsza lokacja, którą odwiedzisz po przybyciu na Wyspy Skellige. To tu również rozpoczniesz większość zadań fabuły głównej, oraz dużo zadań pobocznych o zróżnicowanym poziomie trudności. Znajdziesz tu cztery zamieszkałe wioski i osadę druidów. Sugerowany poziom bohatera dla tej lokacji to 20 lub wyższy.