Wiedźmin 3 Dziki Gon: Zamurze Novigradu - mapa ważnych miejsc Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik, solucja Ostatnia aktualizacja: 20 grudnia 2021 12651K+ Następna Novigrad, Oxenfurt i okolice Zamurze Novigradu Mapa przeciwników Poprzednia Novigrad, Oxenfurt i okolice Miejsca Mocy 1,2,3... - Główne lokacje na mapie1 – Dziennik Julii KenyonW domku w mieście znajdziesz leżący na biurku dziennik rozpoczynający zadanie poszukiwania "Rynsztunek szkoły kota". 2 – Ukryty SkarbZniszczony statek "Latający Jeleń", gdzie znajdziesz skrzynię ze skarbem powiązaną z zadaniem poszukiwania "Rynsztunek szkoły kota". Znajdziesz tam schemat oraz notatki maga. 3 – Ukryty skarbSkarb jest pilnowany przez sporą grupę nekkerów (poziom 6). Przeszukaj ciało leżące na ziemi, znajdziesz przy nim klucz. Otwiera on małą skrzynkę między pomiędzy zniszczoną konstrukcją drewnianą a stosem ciał. 4 – Ukryty skarbSkarb znajduje się w czterech skrzyniach - na zachodniej wyspie, południowej i pod wodą. W wodzie pływają utopce (poziom 10), a na brzegu znajdziesz bagienniki (poziom 15). Skarb jest powiązany z zadaniem poszukiwania "Wybrzeże wraków", nie musisz walczyć z przeciwnikami. 5 – Miasteczko portoweMała aglomeracja, w której znajdziesz tablicę ogłoszeń oraz Helmę - kontakt w sprawie jednego z zadań. W jednym z domków znajdziesz również dziennik, który rozpoczyna zadanie poszukiwania. 6 – Karczma Gęsia PipaZ właścicielem karczmy możesz zagrać w gwinta, znajdziesz tu również osobę od zlecenia wiedźmińskiego, która przekaże ci nagrodę. Przed karczmą siedzi zielarz. 7 – Związany mężczyzna - ciąg dalszyJeśli uratowałeś Johna Verdun przed utopcami (M7,2) spotkasz go w tym miejscu. Będzie chciał dać ci w nagrodę skradzione pieniądze (50 koron). Możesz przyjąć je lub walczyć z nim i jego pomocnikami, lecz nie będzie to tak opłacalne jak nagroda. 8 – Siedlisko potworówSiedliska pilnuje grupa nekkerów (poziom 18). Znajdziesz tam również Wściekłego Trolla Jaskiniowego (poziom 16). Lecz co najważniejsze - leży tam diagram na miecz z zestawu poszukiwania skarbów "Rynsztunek Szkoły Kota" 9 – Zamek DrahimW zamku do odnalezienia jest schemat stalowego miecza z wiedźmińskiego rynsztunku szkoły kota. Silni przeciwnicyKernun – Do pojedynku z leszym dochodzi dopiero po dostatecznym awansowaniu w zleceniu wiedźmińskim "Opiekun lasu". Troll Jaskiniowy – Wściekły Troll Jaskiniowy broni ukrytego w jaskini skarbu (poziom 16). Nekkery – Nekkery na poziomie 12, pojawiają się na nowo co pewien czas. Bazyliszek – Bazyliszek na poziomie 14. Wiwerna – Wiwerna na poziomie 18. Biała Dama – Do pojedynku ze skrzekaczem dochodzi dopiero po dostatecznym awansowaniu w zleceniu wiedźmińskim "Zlecenie: Biała Dama". Ważne postacie niezależne na mapieHelma – Twój kontakt w zadaniu wiedźmińskim "Zlecenie" Biała Dama". Sprzedawca – Handlarz sprzedaje podstawowe składniki wytwórcze. Jego lokalizacja sprawia, że jest najbliższym rynkiem zbytu w tym rejonie. Znajdziesz przy nim również kamień do ostrzenia. Elficki Handlarz – Elficki handlarz, posiada asortyment każdego typu. Zielarz – Siedzi przed budynkiem, nie zawsze da się z nim porozmawiać. Legenda Wiedźmin 3 M5 - Zamurze Novigradu - Atlas 1,2,3... - Główne lokacje na mapie Ciekawe miejsca na mapie Drogowskazy Silni przeciwnicy Ważne postacie niezależne na mapie Na tej stronie poradnika do gry Wiedźmin 3 Dziki Gon znajduje się mapa lokacji Zamurze Novigradu, czyli terenów na południe od miasta Novigrad. Na mapie atlasu świata zaznaczyliśmy m.in. ważne obszary z Zamurza Novigradu, a także wszystkie drogowskazy odnajdywane na terenie zamurza. Zamurze Novigradu: Opis lokacjiZamurze Novigradu: Najważniejsze miejscaZamurze Novigradu: Najważniejsze postacie niezależneZamurze Novigradu: Rodzaje przeciwnikówZamurze Novigradu: Ważne informacje o lokacji Zamurze Novigradu: Opis lokacjiNa powyższej mapie przedstawiono lokację Zamurze Novigradu. Ten niewielkich rozmiarów obszar nie kryje wielu ciekawych elementów - ot, dwa lasy i pola oraz mała wioska. Pełni funkcję graniczną, oddzielając Novigrad od Velen rzeką Pontar. Na mapie przedstawiono wszystkie ciekawe miejsca, które warto odwiedzić podczas wędrówki, drogowskazy szybkiej podróży i wszelkich mocniejszych przeciwników. Zamurze Novigradu: Najważniejsze miejsca1. Dziennik Julii Kenyon W domku w mieście znajdziesz leżący na biurku dziennik rozpoczynający zadanie poszukiwania Rynsztunek szkoły kota. 5. Miasteczko portowe Mała aglomeracja, w której znajdziesz tablicę ogłoszeń oraz Helmę - kontakt w sprawie jednego z zadań. W jednym z domków znajdziesz również dziennik, który rozpoczyna zadanie poszukiwania. 6. Karczma Gęsia Pipa Z właścicielem karczmy możesz zagrać w gwinta, znajdziesz tu również osobę od zlecenia wiedźmińskiego, która przekaże ci nagrodę. Przed karczmą siedzi zielarz. 7. Związany mężczyzna - ciąg dalszy Jeśli uratowałeś Johna Verdun przed utopcami (M2,7) spotkasz go w tym miejscu. Będzie chciał dać ci w nagrodę skradzione pieniądze (50 koron). Możesz przyjąć je lub walczyć z nim i jego pomocnikami, lecz nie będzie to tak opłacalne jak nagroda. Zamurze Novigradu: Najważniejsze postacie niezależneElficki handlarz (M5,5) - Elficki handlarz w gęstwinie lasu, posiada asortyment każdego typu.Helma (M5,5) - Twój kontakt w zadaniu wiedźmińskim Zlecenie: Biała Dama.Zielarz (M5,6) - Siedzi przed karczmą, nie zawsze da się z nim porozmawiać. Zamurze Novigradu: Rodzaje przeciwnikówUtopiec (Drowner)Zgnilak (Rotfiend)Bandyta (Bandit)NekkerBazyliszek (Basilisk)Upiór (Wraith)Wywerna (Wyvern)Endraga - to insektoidalne stworzenia atakujące jadem. Są bardzo szybkie, przyzwoicie odporne. Występują w odmianie pracownicy (worker), zdecydowanie mniejszej i można by rzec - niegroźnej. Druga odmiana wojowników (warrior) przypomina wielkie skorpiony - atakują jadowym ogonem i doskakują do swoich przeciwników.Leszy - są to potwory nieco unikalne. Przypominają kukłę z drewna i kości. Są wyjątkowo odporne, lecz łatwe do pokonania (jeśli walczysz z nim sam na sam) ponieważ są wolne i nie znają wielu specjalnych ataków. Bardzo skuteczny jest na nie wszelki ogień, tak znak Igni jak i granaty wszelkiej maści. Zamurze Novigradu: Ważne informacje o lokacjiZamurze Novigradu nie jest dobrą lokacją dla początkujących. Sugerowany poziom dla lokacji to 4-5, choć jeśli potrzebujesz jedynie dostać się do Novigradu, pędząc przez łąki nie powinieneś spotkać żadnych przeciwników poza bandytami. Jeśli zaś chciałbyś rozwiązać każdy znacznik w lokacji wymagany będzie poziom około 12. Nie znajdziesz tu wielu zadań i tylko 3 zlecenia wiedźmińskie. Nie znajdziesz tu niestety żadnego kowala ani dobrego handlarza, dlatego najlepiej od razu przedostać się do Novigradu, by pohandlować. Przy jednej z karczm znajdziesz zielarza, jednak nie zawsze jest zainteresowany swoim klientem. Następna Novigrad, Oxenfurt i okolice Zamurze Novigradu Mapa przeciwników Poprzednia Novigrad, Oxenfurt i okolice Miejsca Mocy