Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry

Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Wiedźmin 3 Dziki Gon: Zakończenia poboczne - losy świata Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik, solucja

Rozdział ten zawiera informacje na temat losów świata w zależności od decyzji podjętych podczas gry.

Ostatnia aktualizacja: 21 grudnia 2021

Na tej stronie poradnika do gry Wiedźmin 3 Dziki Gon znajduje się zestawienie głównych zakończeń dotyczących dalszych losów świata. Wyjaśniamy jak może zmienić się świat gry w zależności od naszych wcześniejszych poczynań. Dodatkowo zamieściliśmy informacje na temat losów Geralta po wydarzeniach z finału gry.

Uwaga - Na stronie są bardzo duże spojlery na temat dostępnych zakończeń kampanii.

Zakończenia Wiedźmin 3 - Świat gry

Oddzielna kategoria zakończeń to te dotyczące świata gry, na który również Geralt ma nieoceniony wpływ. Są to cztery opcje dotyczące władców poszczególnych ziem: Nilfgaardu, Królestw Północy oraz Wysp Skellige. Ostatnia opcja z listy dotyczy losów Geralta po zakończeniu fabuły.

Królestwa Północy - opcjonalny zamach na króla Radowida

Dostępne są trzy zakończenia dla Królestw Północy, zależnie od tego, kto ma objąć władzę w państwie. Dotyczą one ewentualnego przeprowadzenia zamachu na króla Radowida. Jest to linia fabularna, którą rozpoczyna quest Wróg publiczny z Novigradu, a którą skończyć może quest Racja stanu z Ostatnich przygotowań w ramach epilogu.

W momencie ukończenia gry królem może być:

  1. Radowid - aby obecny król pozostał na swoim stanowisku zignoruj powiązaną z nim linię fabularną,
  2. Dijkstra - władzę może objąć Sigismund. Aby to zrobić ukończ w pełni linię fabularną zamachu na króla Radowida i po zabójstwie króla pozostań neutralny (pozwól Dijkstrze zabić Roche'a),
  3. Władza Nilfgaardu - opcja ta zakłada zakończenie wojny przez zwycięstwo Nilfgaardu - aby doprowadzić do tego rozwiązania w zadaniu, po zabójstwie króla sprzymierz się z Vernonem Rochem przeciwko Dijsktrze.

Nilfgaard - los cesarza Emhyra

Dostępne są tu dwa zakończenia, które ściśle powiązane są z poprzednim podpunktem, a więc z tym kto w momencie gry jest władcą Królestw Północy.

To, czy Emhyr var Emreis przeżyje, zależy od tego, czy zwycięży wojnę Nilfgaard, czy władzę obejmie Radowid lub Dijkstra.

Wyspy Skellige - neutralność lub zmiana nastawienia wysp Skellige

Wyspy Skellige jak do tej pory zostawały neutralną stroną konfliku wojennego. Możesz to zmienić lub pozwolić, aby dalej pozostali neutralni, zależnie od decyzji podjętych w pobocznym zadaniu Królewski gambit. To jeden z questów regionu Kaer Trolde na Skellige.

  1. Strona Cerys - Wyspy Skellige pozostają neutralne i żyją w spokoju,
  2. Strona Hjalmar - Wyspiarze dołączają się do walki przeciw Nilfgaardowi,
  3. Strona Brana (zignorowanie zadania Królewski gambit) - zmienione zostają rządy na Skellige - wojna domowa.

Losy Geralta z Rivii

Losy Geralta bezpośrednio powiązane są z romansami w grze, a dokładnie chodzi jedynie o dwie główne bohaterki - Triss i Yenefer. Zależnie od tego, którą z nich zdecydowałeś się wybrać, jako drugą połówkę dla Geralta, tak zmienia się jego historia. Obie opcje dają pozytywne zakończenie. Oczywiście możesz spróbować romansu z obiema paniami. Jest to jednak opcja, która sprowadza negatywne zakończenie i ostatecznie bohater pozostaje samotny.

Więcej informacji na temat podbojów miłosnych Geralta zamieściliśmy w osobnym rozdziale Romanse i sceny miłosne.