Wiedźmin 3 Dziki Gon: Biały Sad - mapa zadań Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik, solucja Ostatnia aktualizacja: 18 grudnia 2021 12671K+ Następna Prolog i Biały Sad Bez i agrest Poprzednia Prolog i Biały Sad Miejsca Mocy Miejsca związane z głównymi questami1 – "Bez i agrest" - zadanie rozpoczynane automatycznie Miejsca związane z pobocznymi zadaniami2 – "Zabawy z ogniem" - porozmawiaj z Willisem (miejsce rozpoczęcia zadania). 3 – "Zabawy z ogniem" - chatka podpalacza 4 – "Zaginiony w akcji" - spotkaj się z Dunem Miejsca związane z poszukiwaniami skarbów5 – "Poszukiwania: Rynsztunek szkoły żmii" - list do odnalezienia przy zwłokach Kolgrima w krypcie 6 – "Poszukiwania: Rynsztunek szkoły żmii" - raport z przesłuchania do odnalezienia w obozowisku bandytów Miejsca związane ze zleceniami wiedźmińskimi7 – "Zlecenie: Licho przy studni" - porozmawiaj z Odolanem Miejsca związane z poszukiwaniami skarbów8 – "Złoto dezerterów" - notatki szpiega przy zwłokach 9 – "Złoto dezerterów" oraz "Temerskie precjoza" - budynek z przedmiotami w piwnicy 10 – "Brudna forsa" - notatki w skrzyni w obozowisku pilnowanej przez wilki 11 – "Brudna forsa" - obozowisko bandytów ze skrzynią ze skarbem 12 – "Temerskie precjoza" - rozkazy w zamkniętej skrzyni pod wodą Miejsca związane z pobocznymi zadaniami13 – "Patelnia jak nowa" - spotkaj się ze starą kobietą 14 – "Cenna przesyłka" - porozmawiaj z kupcem Miejsca związane z głównymi questami15 – "Bestia z Białego Sadu" - spotkaj się z komendantem garnizonu (Peter Saar Gwynleve) Miejsca związane z pobocznymi zadaniami16 – "Na łożu śmierci" - porozmawiaj z Tomirą Miejsca związane z głównymi questami17 – "Incydent w Białym Sadzie" - powróć do Vesemira po ukończeniu głównego questu "Bez i agrest" Silniejsze potwory napotykane w trakcie zaliczania zadańGryf – Gryf pojawia się na polu dopiero po dostatecznym awansowaniu w głównym zadaniu "Bestia z Białego Sadu". Licho ze studni – Potwór ten pojawia się w trakcie zaliczania zlecenia wiedźmińskiego "Zlecenie: Licho przy studni". Upiory – Pierwszy upiór jest na cmentarzu, drugi w krupcie. Oba są powiązane z zadaniem "Poszukiwania: Rynsztunek szkoły żmii". Legenda Wiedźmin 3 M1 - Biały Sad - Zadania Miejsca związane z głównymi questami Miejsca związane z pobocznymi zadaniami Miejsca związane ze zleceniami wiedźmińskimi Miejsca związane z poszukiwaniami skarbów Silniejsze potwory napotykane w trakcie zaliczania zadań Na tej stronie poradnika do gry Wiedźmin 3 Dziki Gon znajduje się mapa questów powiązanych z lokacją Biały Sad. Na mapie zaznaczyliśmy miejsca odblokowywania nowych zadań, a także ważne lokacje questowe, które odwiedza się podczas zaliczania głównych i pobocznych misji w Białym Sadzie. Biały Sad: QuestyDołączona mapa prezentuje Biały Sad (White Orchard), czyli pierwszą lokację odwiedzaną po ukończeniu prologu w Kaer Morhen. W miejscu tym do zaliczenia jest przede wszystkim kilka początkowych głównych questów (czerwone punkty na mapie). Oprócz tego możesz się też jednak podjąć pobocznych zadań (czarne punkty na mapie), zleceń wiedźmińskich (niebieskie punkty na mapie) i wyruszyć na poszukiwania kilku skarbów (żółte punkty na mapie). Wskazane jest ponadto dokładne zbadanie całego sadu i czekające na Geralta dodatkowe atrakcje przedstawione zostały na oddzielnej mapie atlasu świata. Następna Prolog i Biały Sad Bez i agrest Poprzednia Prolog i Biały Sad Miejsca Mocy