opinie - newsy i ciekawostki

Uważam, że Marvel Rivals to najlepsze, co spotkało Overwatcha 2. Atuty sprawiły, że znowu wróciłem do gry
Patryk Manelski, 27 marca 2025, 14:52
Overwatch 2 wraca do łask? Jest jeszcze za wcześnie, by ogłaszać triumfalny powrót hero shootera Blizzarda. Nie zmienia to jednak faktu, że atuty są krokiem w dobrą stronę i zwiastunem ciekawych zmian.

Still Wakes the Deep to dobra gra, ale nie przekonała mnie, że jej twórcy poradzą sobie z Bloodlines 2
Hubert Sosnowski, 26 marca 2025, 11:18
Czasem pewne rzeczy do siebie po prostu nie pasują. Mam wrażenie, że tak jest z The Chinese Room i Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2. Brytyjskie studio tworzy dobre gry, jak Still Wakes the Deep, ale to produkcje kompletnie z innej bajki niż RPG o wampirach.

Po zagraniu w nową grę twórców World of Tanks powiem jedno: kurczę, fajne te mechy
Adam Zechenter, 25 marca 2025, 13:00
Wielkimi krokami zbliża się debiut Steel Hunters w Early Accessie. Po raz kolejny zagrałem przedpremierowo w tę darmową strzelankę z mechami i wyznam, że trzymam za nią kciuki, bo dziś nawet niezłe gry potrafią zginąć w zalewie premier.

Budzący grozę tutorial i znakomity model jazdy. Driver oferował trójwymiarowy, otwarty świat z samochodami przed GTA
Dariusz Matusiak, 22 marca 2025, 20:00
W oczekiwaniu na reaktywację marki Driver przypomnijmy sobie pierwszą grę z serii, która sadzała nas za kierownicą amerykańskich krążowników szos i pozwalała przeżyć widowiskowe pościgi samochodowe prosto z hollywoodzkich filmów.

Wreckfest 2 dał się zagonić w ślepą uliczkę rozwoju gier. Ładna grafika wymagała wykonania kroku wstecz w grze, której fundamentem jest destrukcja
Krzysztof Mysiak, 20 marca 2025, 15:35
Wreckfest 2 debiutuje w Early Accessie w zdumiewająco dobrym stanie – jako gra uboga w zawartość, ale już bardzo grywalna. Trudno jednak uznać go za krok naprzód względem „jedynki”, nawet mimo ładniejszej grafiki.

Clair Obscur: Expedition 33 zachwyciło mnie odważnymi pomysłami. To walka jak z Sekiro, drużyna jak z jRPG i świat jak z koszmaru
Maciej Pawlikowski, 19 marca 2025, 19:15
Spędziłem z Clair Obscur ponad trzy godziny i natychmiast po skończeniu dema chciałem uruchomić je ponownie. Patrząc na gameplay, z pewnością widzicie inspiracje Personą i Final Fantasy - ale na pewno nie myślicie o Sekiro. A jednak. Gdyby deweloperzy z FromSoftware nagle zakochali się w bagietkach i croissantach, powstałoby być może właśnie tego rodzaju „francuskie jRPG”. Już tłumaczę dlaczego.

Otwarty świat, który przytłaczał rozmiarami. True Crime: Streets of L.A. dało początek krótkiej serii w stylu GTA
Krystian Pieniążek, 15 marca 2025, 20:00
True Crime: Streets of L.A. było jedną z produkcji, które próbowały ogrzać się w blasku serii Grand Theft Auto. Tytuł odniósł na tyle duży sukces, że zapoczątkował serię, która znalazła grono fanów.

Grając w R6 Siege X, czułem się, jakbym grał w nową grę na nowym silniku. DNA Siege’a zostało jednak dobrze zachowane
Zbigniew Woźnicki, 14 marca 2025, 15:45
Nie ma drugiej takiej strzelanki jak R6 Siege. Odkąd ją znam, CS, Valorant lub hero shootery straciły smak. Od dawna czekałem na to, że Ubisoft na poważnie zabierze się za odświeżanie tej gry. Po przetestowaniu nowych zmian mogę napisać, że przyszłość Siege’a wygląda bardzo dobrze.

Nie zazdroszczę ludziom ze studia ZA/UM - kontrowersje wokół Disco Elysium stawiają ich w trudnym położeniu
Anna Garas, 11 marca 2025, 15:10
Odpowiedzialne za Disco Elysium studio ZA/UM już od dawna nie istnieje w oryginalnym kształcie, główni scenarzyści i autorzy uniwersum gry nie mają już praw do tej marki. Jednak samo studio ZA/UM wciąż istnieje – i tworzy. Nie zazdroszczę im.

Między pionierskimi RTS-ami polskie studio stworzyło grę o pilotowaniu AH-64 Apache. Heli Heroes to pamiątka z czasów, gdy nasz rynek dopiero rósł w siłę
Hubert Sosnowski, 8 marca 2025, 20:00
Dziś wszyscy wiemy, co to Wiedźmin czy Dying Light, wielu pamięta Painkillera, a wybrani Chrome’a, ale przed głośnymi polskimi tytułami kroczyła fala tytułów mniejszych, acz już solidnych – jak choćby skromne i sympatyczne Heli Heroes.

Ta gra opiera się na dwóch filarach: walce i wykuwaniu mieczy, i do obu podchodzi bez kompromisów. Grałem w Blades of Fire
Dariusz Matusiak, 7 marca 2025, 17:00
Blades of Fire to nowa marka na rynku. Jej głównym atutem jest system walki oraz niezwykle pomysłowa mechanika wykuwania broni, zwłaszcza jeśli komuś mało kowalstwa w grach po KCD2. Martwi za to setting, w którym każdy element wygląda trochę jak z innej bajki.

Brytyjskie postapo, wściekli druidzi i budki telefoniczne - Atomfall wygląda świetnie, ale co do gameplayu mam jeszcze wątpliwości
Hubert Sosnowski, 7 marca 2025, 15:00
Atomfall zapowiada się na obiecujący mariaż survivalu z lekkimi naleciałościami action RPG i psychodelii. Pograłem już troszkę i mam apetyt na więcej, ale to taka konstrukcja gameplayu, że dopiero pełna wersja pokaże, czy zabawię tu na dłużej.

Graliśmy w Heroes of Might and Magic: Olden Era. To ewolucja sprawdzonych pomysłów z kultowych poprzedników
Dominik Gajęcki, 6 marca 2025, 18:00
W zeszłym tygodniu siedzibę naszej redakcji odwiedziło dwoje członków studia Unfrozen z grywalnym buildem Heroes of Might and Magic: Olden Era. Mieliśmy okazję przetestować spadkobiercę kultowych „Hirołsów” w akcji!

Darmowa gra jak interaktywny film Helikopter w ogniu. Delta Force: Black Hawk Down każe się zastanowić, jaka jest cena tego filmowego rozmachu
Dariusz Matusiak, 5 marca 2025, 17:06
Można dużo narzekać na minikampanię gry Delta Force: Black Hawk Down, ale raz – jest za darmo, a dwa – oferuje filmowe doświadczenie na dawno niewidzianą skalę i podejmuje tematy, które od ponad dekady wydawały się zakazane. Pytanie, ile rzeczywiście za to płacimy?

Polski Splinter Cell. Gorky Zero był tanią i zaskakująco dobrą produkcją znad Wisły
Krystian Pieniążek, 1 marca 2025, 20:00
Gorky to jedna z niesłusznie zapomnianych serii, które niegdyś stanowiły jedną z wizytówek polskiego „gamedevu”. Jej druga część, czyli Gorky Zero: Fabryka niewolników, była zaś produkcją stanowiącą swoistą odpowiedź na święcącego wówczas triumfy Splinter Cella.

The Sims 4 Dochodowe hobby wprowadza jedne z najbardziej wyczekiwanych przez społeczność funkcji. Ja już grałam - i jestem zachwycona możliwościami
Sonia Selerska, 1 marca 2025, 11:20
Po dodatku Życie i śmierć do The Sims 4, w którym zakochałam się od pierwszego wejrzenia, byłam przekonana, że kolejne DLC nie będzie w stanie aż tak dobrze wpasować się w moje gusta. Dlatego naprawdę miło się zdziwiłam, poznając przedpremierowo nadchodzące Dochodowe hobby.

Nie tylko Gothic Remake - oto najciekawsze wersje demo wyszperane przez nas na Steam Next Fest
Anna Garas, 28 lutego 2025, 14:54
Nie samym Gothikiem żyje człowiek. Od startu Steam Next Festu przekopujemy się przez długaśną listę pozycji w nadziei wyłowienia obiecujących gier, które jak dotąd przemknęły nam pod radarem – rzućcie okiem, może coś Was zainteresuje?

Strategia łącząca AoE i Total Wara. W Warrior Kings budowaliśmy własne państwo, planując zemstę na swoim oprawcy
Krystian Pieniążek, 22 lutego 2025, 20:00
Warrior Kings to jedna z tych strategii, które nie siląc się na rewolucję, przypadły do gustu fanom gatunku. Dostawaliśmy tu szeroki wachlarz możliwości taktycznych i trzy diametralnie różne kierunki, w jakich mogliśmy popchnąć swoje imperium.

Gothic Remake, choć drewniany, zachowuje klimat kultowego oryginału. Demo gry zaimponowało mi eksploracją
Hubert Śledziewski, 21 lutego 2025, 13:00
Demo gry Gothic Remake mocno przybliżyło mnie do uwierzenia, że odświeżone RPG nie tylko będzie miało klimat swojego kultowego przodka, ale też okaże się po prostu dobre. Z pewną domieszką „drewna”, ma się rozumieć. W końcu to Gothic.

Gracze pragną samochodówek jak za dawnych lat, ale twórcy gier nie słuchają. Tokyo Xtreme Racer zmienia to i dowodzi, że oldskul rządzi
Krzysztof Mysiak, 20 lutego 2025, 17:10
Tokyo Xtreme Racer może okazać się jedną z najciekawszych samochodówek tego roku. Wiele brakuje mu do doskonałości (mimo prawie bezbłędnego wczesnego dostępu), ale jest niesamowicie intrygującą próbą powrotu do złotej ery gier z epoki PS2 i PS3.

To już nie tylko survival; po zagraniu w demo Chernobylite 2 widzę, że Polacy tworzą ambitne, choć nieco drewniane action RPG w stylu Elexa
Hubert Sosnowski, 19 lutego 2025, 17:02
Pewnie rzadko słyszycie te słowa w kontekście postapo, ale Chernobylite 2: Exclusion Zone ma sporo uroku. The Farm 51 odchodzi od FPS-owych korzeni „jedynki” i idzie w drewniane action RPG w stylu Elexa z inspiracjami sięgającymi... Elden Ringa.

Strategia o unikalnej dynamice, w której rozwój bohatera był kluczowy. Warlords: Battlecry 2 udanie łączyło RTS-a z RPG
Agnieszka Adamus, 15 lutego 2025, 20:00
Ten RTS pozostawał w cieniu „wielkich” konkurentów, ale oferował niezaprzeczalną jakość. Wcale nie był od nich gorszy, a nacisk położony na rozwój bohatera i sandboksowa kampania przybliżały go do RPG-ów.

Remastery tytułów z lat 90. przypomniały mi, że eksploracja we współczesnych grach już praktycznie nie istnieje - robimy ją na niby
Michał Grygorcewicz, 14 lutego 2025, 15:23
Współczesne gry zamordowały prawdziwą eksplorację. Bo bieganie za strzałką prowadzącą od celu do celu czy spędzanie kupy czasu, gapiąc się na minimapę, nie ma nic wspólnego z prawdziwym odkrywaniem nieznanego i zwiedzaniem wyjątkowych miejsc.

Nowa gra Josefa Faresa stawia na czysty gameplay, w jednym tytule łącząc cały salon arcade. Grałem w Split Fiction twórców It Takes Two
Dariusz Matusiak, 13 lutego 2025, 18:00
Nowa gra Josefa Faresa i studia Hazelight zapowiada się na prawdziwą jazdę bez trzymanki; to jak połączenie It Takes Two, które zgarnęło tytuł GOTY 2021, i Astro Bota, czyli GOTY 2024. Split Fiction w jednej produkcji oferuje cały salon gier arcade.

Grałem w nową grę twórców Ruinera. Polski Metal Eden zapowiada się na niezłego FPS-a dla fanów Dooma Eternal
Hubert Sosnowski, 13 lutego 2025, 17:00
Świeżo zapowiedziany Metal Eden może się okazać niezłą alternatywą dla Dooma Eternal. Niestety, w genach tego cyberpunkowego FPS-a znalazły się zarówno najlepsze cechy, jak i kilka bolączek przeboju id Software.

Grałem w spin-off Elden Ringa - Nightreign stawia na tworzenie i testowanie buildów, jednak wszystko może rozbić się o powtarzalność
Paweł Woźniak, 12 lutego 2025, 15:00
Nowy Elden Ring to nie DLC, tylko zupełnie osobna produkcja będąca eksperymentalnym podejściem do znanej nam rozgrywki. Miałem okazję pograć już kilka godzin w Nightreigna i mogę Wam powiedzieć, czym faktycznie jest ta gra oraz jakie mam co do niej wstępne odczucia.

Ta gra przypomniała mi, czemu sięgam po produkcje AA. Po zagraniu w South of Midnight w pełni kupiłam ten styl animacji - i martwi mnie tylko jedno
Anna Garas, 11 lutego 2025, 17:00
Po zagraniu w nią chwilę zanurzona w folklorze głębokiego południa USA przygodówka akcji South of Midnight wygląda mi na jeden z tych tytułów, przy których zwykle dobrze się bawię – AA oparte na unikatowym pomyśle, w którym całość jest czymś więcej niż sumą poszczególnych części.

Brzydkie kaczątko serii Legacy of Kain. Blood Omen 2 to w sumie niezła gra
Hubert Sosnowski, 8 lutego 2025, 20:00
Legacy of Kain zajmuje szczególne miejsce w sercach wielu graczy. Blood Omen 2 zaś często wychodzi na tę najmniej kochaną odsłonę. Może i zasłużenie, ale to i tak całkiem intrygująca przygodowa gra akcji.

Boję się o Mass Effect 5. Ostatnie doniesienia z Bioware zwiastują, że EA nie uczy się na błędach
Aleksandra Sokół, 8 lutego 2025, 12:00
Kilka dni temu przez BioWare przeszła kolejna fala zwolnień, która i tym razem dotknęła także weteranów studia. Odejście z ekipy takich osobistości jak Trick Weekes, Sheryl Chee czy Brianne Battye nie uszło uwadze fanów, którzy na premierę piątego Mass Effecta zapatrują się coraz mniej entuzjastycznie – i szczerze mówiąc, trudno im się dziwić.

Potrzebuję RPG, których przejście nie zajmie mi pół roku - dlatego czekam na Avowed i The Outer Worlds 2
Hubert Sosnowski, 7 lutego 2025, 12:20
Obsidian pod opieką Microsoftu będzie miał w 2025 pełne ręce roboty, bo pracuje nad dwoma RPG - sporymi, lecz mniejszymi niż monumentalne Kingdom Come 2. Za sprawą Avowed i The Outer Worlds 2 zarówno fani fantasy, jak i SF mają na co czekać.

„Nowa gra twórców Wiedźmina” - czyli kogo? Dzięki książce Wilczym śladem dowiedziałam się w końcu, komu zawdzięczamy Płotkę na dachu
Anna Garas, 5 lutego 2025, 14:10
Jak wzbudzić zainteresowanie zapowiedzią nowej gry? Wystarczą trzy magiczne słowa: „od twórców Wiedźmina”. Tak naprawdę o samej ekipie odpowiadającej za jedną z najważniejszych gier RPG w historii wiedzieliśmy niewiele – przynajmniej do niedawna. Na pomoc przybywa książka Wilczym śladem: Historia powstania gry Wiedźmin 3.

Ta strzelanka przetarła szlak Gears of War i Uncharted. Kill.switch wskazał kierunek przyszłym grom akcji
Krzysztof Kałuziński, 1 lutego 2025, 20:00
Kill.switch nie był komercyjnym sukcesem ani ulubieńcem recenzentów, ale zasłużył sobie na miejsce w historii gier. Dzięki tej grze system strzelania zza osłon na stałe wszedł do kanonu strzelanek TPP.

Po 6 latach we wczesnym dostępie Foundation idzie pełną parą na premierę, pokazując innym builderom, jaką frajdę może dać samo budowanie
Konrad Sarzyński, 29 stycznia 2025, 16:30
Średniowieczne osady to bodaj najbardziej oklepany motyw w city builderach. Czasem trafi się jednak prawdziwa perełka - jak Foundation, które kończy długi wczesny dostęp, a ja cieszę się na premierę jak dziecko.

Game of Thrones: Kingsroad ma dość klimatu, żeby ożywić moją dawną miłość do Gry o tron, choć to koreańskie pseudo-MMORPG
Krzysztof Mysiak, 27 stycznia 2025, 18:04
Ostatnie prawdziwe RPG w świecie Gry o tron wyszło już prawie 13 lat temu (!), więc nie możemy pozwolić sobie na zignorowanie Game of Thrones: Kingsroad. I chociaż jest to quasi-MMORPG z Korei, jego wersja beta pozytywnie mnie zaskoczyła.

Survival w Krainie Czarów - polskie Across the Wonderlands pozytywnie zaskakuje
Damian Gacek, 27 stycznia 2025, 11:04
Polski survival Across the Wonderlands na tle gatunkowej sztampy wyróżnia się stylistyką – po ograniu dema mam tylko nadzieję, że twórcom wystarczy kreatywnej energii i środków na zrealizowanie całej gry.

RPG, w którym podążaliśmy śladami Drużyny Pierścienia. Władca Pierścieni: Trzecia Era to jedna z niewielu gier fabularnych z akcją w Śródziemiu
Krystian Pieniążek, 25 stycznia 2025, 20:00
Był taki czas, kiedy prawa do marki Władca Pierścieni znajdowały się w rękach EA. Oprócz slasherów będących adaptacjami filmów Petera Jacksona, firma przygotowała jeszcze jedną grę. Mowa o Trzeciej Erze, czyli rasowym (j)RPG-u, pozwalającym spojrzeć na Drużynę Pierścienia z innej perspektywy.

Tarcze, miecze, super shotgun - nigdy na żadnego Dooma nie czekałem tak niecierpliwie jak na The Dark Ages, a po pokazie obawiam się tylko o jedno
Krzysztof Mysiak, 24 stycznia 2025, 11:08
Czy to będzie moja strzelanka roku? Możliwe. Czy to najbardziej epickie „power fantasy”, jakie widział świat? Prawie na pewno. Doom: The Dark Ages zapowiada się na krwawy spektakl, który zapamiętamy… na wieki. Tylko co stało się z zabójstwami chwały?

The First Berserker: Khazan to solidny RPG akcji, ale po ograniu dema mam wrażenie, że cierpi na ten sam problem co Stellar Blade
Hubert Sosnowski, 21 stycznia 2025, 16:56
Khazan to intrygująca propozycja dla miłośników soulslike’ów i animcowego klimatu. Pewne elementy składa bez polotu, ale jeśli szukacie przyzwoitego gameplayu – w zupełności Wam wystarczy. Niestety póki co mam obawy, czy jest tam potencjał na coś więcej.

Assetto Corsa Evo ma zadatki na stanie się potęgą. Po starcie wczesnego dostępu dostaje jednak żółtą kartkę za komunikację z graczami
Krzysztof Mysiak, 20 stycznia 2025, 17:20
Assetto Corsie Evo jest pisana wielkość – jako kontynuacji sławnej Assetto Corsy i jako trzeciej potędze wśród marek gier wyścigowych. Lecz droga do niej będzie długa; we wczesnym dostępie rażą nie tylko niedoróbki, ale też kontrowersyjne decyzje twórców.

Majesty: The Fantasy Kingdom Sim to gra mojego dzieciństwa. To wyjątkowy RTS, ale trochę innego rodzaju
Maciej Bogusz, 18 stycznia 2025, 20:00
Majesty: The Fantasy Kingdom Sim sprawia mi radość nawet po 20 latach – i ciągle może stanowić wyzwanie. Niestety ten oryginalny RTS nie znalazł naśladowców.

Gry komfortowe, czyli czemu między Świętami a Nowym Rokiem wcale nie nadrabiałem growych zaległości
Hubert Sosnowski, 18 stycznia 2025, 12:00
Teoretycznie dłuższy czas wolny, jak urlop czy okres między Bożym Narodzeniem a Nowym Rokiem to czas, w którym możemy nadrabiać zaległości. W praktyce najczęściej sięgamy po gry klasyczne, które znamy. Izometryczne RPG, stare GTA, a może RTS sprzed wieków?

„Przecież to wygląda jak Steam Deck!” Nasze opinie po prezentacji Nintendo Switch 2 są podzielone
Mateusz Zelek, 16 stycznia 2025, 15:40
Wszyscy wiedzieliśmy, że to nastąpi, pytanie brzmiało „kiedy”. Oficjalna prezentacja Nintendo Switch 2 nastąpiła niespodziewanie i wywołała w redakcji sporo dyskusji. Główny temat? Sensowność zakupu Switcha 2.

Grałem 20 godzin w Civilization 7 i jestem mocno zaniepokojony
Adam Zechenter, 16 stycznia 2025, 15:00
Nie tak miało być. Miałam teraz tworzyć pochwalny tekst o nowej Cywilizacji. Miałem zachwycać się rewolucyjnymi zmianami. Miałem pisać o syndromie kolejnej tury. Niestety, na razie Civilization VII może i jest najładniejszą odsłoną, ale... nie wygląda dobrze.

Realistyczna strzelanka, która podbiła konsole i zaczyna przyciągać fanów Battlefielda. Sukces gry Arma Reforger nie jest dziełem przypadku
Adam Kusiak, 15 stycznia 2025, 16:39
Arma Reforger bije ostatnio rekordy popularności i przyciąga zupełnie nowe grono graczy – posiadaczy PS5. Skąd ta zmiana w przypadku gry, której w momencie wydania nadano przydomek „Refunder”?

The Blood of Dawnwalker wkracza na scenę z przytupem - to ambitne RPG wygląda mi na dopełnienie Wiedźmina 4
Hubert Sosnowski, 14 stycznia 2025, 16:45
To zawsze ciekawe, kiedy nowy gracz wkracza na arenę RPG z przytupem, jak The Blood of Dawnwalker. Nowy projekt Rebel Wolves budzi skojarzenie z przebojowością Wiedźmina 3 oraz głębią Kingdom Come Deliverance.

Taktyczna strzelanka dla każdego. Conflict: Desert Storm przypominał Ghost Recona, ale próg wejścia był tu wyjątkowo niski
Krystian Pieniążek, 11 stycznia 2025, 20:00
Strzelanki o taktycznym zacięciu przyzwyczaiły nas do tego, że ze względu na swoją symulacyjną specyfikę często są kierowane do specyficznego typu gracza. Conflict: Desert Storm próbował przełamać ten schemat, oferując rozgrywkę dla każdego.

Pierwsze wrażenia z Kingdom Come 2 - mniej błędów, więcej detali, tyle samo swojskości. 30 godzin to dopiero rozgrzewka!
Dariusz Matusiak, 10 stycznia 2025, 17:00
Wśród pochodu sztampowych historii o ratowaniu świata czy poszukiwaniu magicznych artefaktów Henryk ze Skalicy powraca z odświeżającą normalnością codziennych spraw średniowiecznego społeczeństwa. Kingdom Come Deliverance 2 po 30 godzinach nie zawodzi!

Na tę grę czekałem 15 lat - i chyba jeszcze trochę sobie poczekam. Six Days in Fallujah wciąż nie spełniło obietnic składanych jeszcze w 2009 roku
Dariusz Matusiak, 9 stycznia 2025, 15:33
Six Days in Fallujah to gra, która miała przepaść na zawsze, ale jednak się ukazała, mimo ogromnej krytyki samych planów jej wydania. Miała być kontrowersyjna, tymczasem póki co jest „tylko” klimatyczna. Czego zabrakło w misjach fabularnych?

40-letni gamingowy artefakt pokazał mi, jak współczesne AI stara się gonić to, co w latach 80. załatwiała wyobraźnia
Dariusz Matusiak, 2 stycznia 2025, 17:11
Zawartość kreowana przez sztuczną inteligencję to niewątpliwie przyszłość wielu gatunków gier. Już teraz pojawiają się pierwsze próby zaprzęgnięcia jej do generowania różnych życiowych scenariuszy, na razie z mizernym skutkiem. 40 lat temu metody były zupełnie inne.

Trudna miłość i czara goryczy - STALKER 2 zmienił moje spojrzenie na gry wideo
Krystian Pieniążek, 31 grudnia 2024, 13:45
Drugi STALKER to gra rozbudowana, niebywale klimatyczna i piękna, ale też pełna błędów. Dla mnie projekt GSC Game World okazał się pozycją, po której moje spojrzenie na gry wideo, a zwłaszcza ich niedoróbki, oraz dawany twórcom kredyt zaufania już nigdy nie będą takie jak wcześniej.