Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS

opinie - newsy i ciekawostki

Nie jestem przekonany, czy hit miesiąca, Marvel Rivals, to coś więcej niż kolejny klon Overwatcha
Nie jestem przekonany, czy hit miesiąca, Marvel Rivals, to coś więcej niż kolejny klon Overwatcha

Patryk Manelski, 21 grudnia 2024, 11:00

Marvel Rivals nie ukrywa, że wzorowało się na Overwatchu. Niemniej dołożyło kilka własnych pomysłów – jednak czy to wystarczy, aby rywalizować z dziełem Blizzarda? Dotychczasowe wyniki robią wrażenie, ale pogadamy za miesiąc!

Grałem jako ghul w Fallout 76 - to o wiele więcej niż kosmetyczna zmiana
Grałem jako ghul w Fallout 76 - to o wiele więcej niż kosmetyczna zmiana

Szymon Rusnarczyk, 19 grudnia 2024, 16:06

Co nam da bycie ghulem, czy Bethesdzie udało się ogarnąć Fallouta 76, a także jakie inne zmiany twórcy wprowadzili? Miałem okazję pojechać do studia Bethesdy w Londynie i sprawdzić zawartość grudniowej aktualizacji oraz porozmawiać z twórcami gry.

Niedawny pokaz Monster Hunter: Wilds uspokoił mnie, że największa wada bety - grafika - jest naprawiana, a Capcom bierze sobie do serca uwagi graczy
Niedawny pokaz Monster Hunter: Wilds uspokoił mnie, że największa wada bety - grafika - jest naprawiana, a Capcom bierze sobie do serca uwagi graczy

Mateusz Sawka, 18 grudnia 2024, 14:15

Uczestnicy niedawnej bety gry Monster Hunter Wilds zauważyli, iż gra nie wyglądała najlepiej. Grudniowy zamknięty pokaz jednak mnie uspokoił, ponieważ widać, że Capcom ciągle pracuje nad jakością grafiki i poważnie traktuje uwagi graczy.

Wróciłbym do Mass Effect Andromeda - ale nie mam po co. Ta gra już na zawsze pozostanie niedokończona
Wróciłbym do Mass Effect Andromeda - ale nie mam po co. Ta gra już na zawsze pozostanie niedokończona

Zbigniew Woźnicki, 16 grudnia 2024, 12:03

Mass Effect: Andromeda padł ofiarą bezlitosnej polityki EA, które wolało zamykać projekty, zamiast je ratować. Szkoda, bo nowa seria miała potencjał, który można było wykorzystać, żeby przykryć kiepski start.

Nieuchwytny Geralt, Próba Traw i serbski potwór - wyciągamy smaczki ze zwiastuna Wiedźmina 4
Nieuchwytny Geralt, Próba Traw i serbski potwór - wyciągamy smaczki ze zwiastuna Wiedźmina 4

Krzysztof Mysiak, 13 grudnia 2024, 17:00

Sześciominutowy zwiastun to wszystko, czym na razie dysponujemy w temacie Wiedźmina 4. Mało? Zdziwicie się, ile szczegółów można z niego wyłowić, rzucając odrobinę światła na fabułę i gameplay w nowym tytule CDP RED. Baczcie jeno na spojlery!

„Wszyscy będziemy musieli wymieniać karty graficzne”. Komentujemy pierwszy konkretny materiał z Wiedźmina 4
„Wszyscy będziemy musieli wymieniać karty graficzne”. Komentujemy pierwszy konkretny materiał z Wiedźmina 4

Anna Garas, 13 grudnia 2024, 10:26

CDP RED postanowiło zakończyć rok z przytupem, dzieląc się pierwszym konkretnym materiałem z Wiedźmina 4. W świetle niedawnej premiery Rozdroża kruków Sapkowskiego aż chce się powiedzieć, że do fanów wiedźmina Święty Mikołaj przyszedł w tym roku już dwa razy, i to jeszcze przed Świętami.

Rozczarowanie grą Dragon Age The Veilguard ma jedną zaletę - pozwoliło mi docenić, jak ciekawą produkcją był Dragon Age 2
Rozczarowanie grą Dragon Age The Veilguard ma jedną zaletę - pozwoliło mi docenić, jak ciekawą produkcją był Dragon Age 2

Hubert Sosnowski, 11 grudnia 2024, 15:02

Czas robi zabawne rzeczy z percepcją. Niegdyś wielu patrzyło na Dragon Age’a 2 jak na najgorsze RPG z serii, ale minęły lata, emocje opadły i można przyznać, że przy wszystkich problemach, jakie ta gra ma – na paru polach bije resztę serii na głowę.

Wampiry z Soul Reavera i Legacy of Kain dziś by nie przeszły w grach AAA - a szkoda
Wampiry z Soul Reavera i Legacy of Kain dziś by nie przeszły w grach AAA - a szkoda

Hubert Sosnowski, 9 grudnia 2024, 18:23

Legacy of Kain wybija się nie tylko szekspirowską narracją, ale też odważną oprawą artystyczną. Nie mogę się oprzeć wrażeniu, że baśniowo-gotyckie, spotworniałe wampiry, takie jak Kain i Raziel, w obecnym środowisku AAA zwyczajnie by nie przeszły.

Witchfire to jeden z przykładów, jak trudno czasem określić gatunek gry - i chwała mu za to
Witchfire to jeden z przykładów, jak trudno czasem określić gatunek gry - i chwała mu za to

Hubert Sosnowski, 8 grudnia 2024, 10:00

Witchfire całkiem zasłużenie stał się „cichym hitem” Steama, kiedy trafił pod skrzydła Valve w Early Accessie. To całkiem zręczny miszmasz gatunków, w którym pobrzmiewają echa Dooma, Dark Souls, ale też Hadesa czy Deathloop.

Przez tę książkę o CRPG mam w co grać do końca życia
Przez tę książkę o CRPG mam w co grać do końca życia

Adam Zechenter, 7 grudnia 2024, 12:00

„Wehikuł czasu to byłby cud” – śpiewał polski zespół Dżem, no i dla wielu miłośników gier CRPG takim cudem może być... książka. Księga CRPG, wreszcie wydana w Polsce, zabiera nas bowiem w sentymentalną podróż w czasie. Podróż, w którą warto się udać.

PoE 2 to więcej niż kontynuacja; po tygodniu z wczesnym dostępem jestem spokojny o przyszłość tej gry
PoE 2 to więcej niż kontynuacja; po tygodniu z wczesnym dostępem jestem spokojny o przyszłość tej gry

Patryk Manelski, 6 grudnia 2024, 20:00

To dopiero wczesny dostęp do Path of Exile 2, a gra już budzi wiele emocji. I nic dziwnego, ponieważ jej zawartość zwyczajnie robi wrażenie. Tak samo jak liczba zmian oraz usprawnień – z ich powodu nie wszyscy przesiądą się na kontynuację.

Rok 2024 dobitnie pokazał mi, że małe jest wielkie. Trzy grosze w temacie problemów gier AAA
Rok 2024 dobitnie pokazał mi, że małe jest wielkie. Trzy grosze w temacie problemów gier AAA

Filip Grabski, 2 grudnia 2024, 16:52

Im większa gra, tym większe ryzyko. Sukces kosztuje, ale porażka bywa jeszcze kosztowniejsza. Dlaczego Selaco to dużo lepsza gra niż Concord i jak to się ma do tegorocznych nominacji do TGA.

Forza Motorsport miała być wielką grą, ale „wczesny dostęp” strasznie się dłuży. Mimo to poświęciłem jej 400 godzin i jestem gotów na więcej
Forza Motorsport miała być wielką grą, ale „wczesny dostęp” strasznie się dłuży. Mimo to poświęciłem jej 400 godzin i jestem gotów na więcej

Krzysztof Mysiak, 30 listopada 2024, 10:00

Od debiutu Forzy Motorsport minął już ponad rok. Nie odniosła sukcesu, na jaki liczyliśmy, ale ciągle się rozwija i powoli dąży ku przepowiadanej jej wielkości. Twórcy – zwłaszcza w ostatnim czasie – podjęli kroki, które mają szansę w końcu odwrócić losy gry.

Wiedźmin nieopierzony. Recenzja książki Rozdroże kruków Andrzeja Sapkowskiego
Wiedźmin nieopierzony. Recenzja książki Rozdroże kruków Andrzeja Sapkowskiego

Anna Garas, 29 listopada 2024, 17:15

Wiedźmin powrócił - a że w Rozdrożu kruków nawet niewykorzystujący pełni swojej mocy Sapkowski wciąż oferuje świat i postacie o kilka długości lepsze od tego, co wyprawiają scenarzyści Netflixa, to miłośnicy Geralta z Rivii powinni być zadowoleni.

Kultowy Metal Slug połączony z turowym Into the Breach? Tak, to działa!
Kultowy Metal Slug połączony z turowym Into the Breach? Tak, to działa!

Patryk Manelski, 24 listopada 2024, 10:30

Słynna dwuwymiarowa strzelanka została przerobiona na grę turową. Metal Slug Tactics umiejętnie łączy klimat oraz dynamikę serii z taktycznym zacięciem. Takie połączenie naprawdę działa, ale pozostawia z pewnym niedosytem – chciałoby się więcej!

Prawie 30 lat i ma się świetnie - społeczność gier Pokemon jest wiecznie żywa
Prawie 30 lat i ma się świetnie - społeczność gier Pokemon jest wiecznie żywa

Gabriela Kobos, 23 listopada 2024, 14:34

Już 28 lat temu w Japonii premierę miały pierwsze gry w uniwersum Pokemon – Pokemon Red i Pokemon Green. 37 tytułów później czekamy na kolejną premierę Pokemon Legends: Z-A, a społeczność fanów nie maleje.

Zremasterowane Warcrafty to dziś bardziej pamiątki z czasów niewinności niż gry - i powód do rozmyślań nad monetyzowaniem nostalgii
Zremasterowane Warcrafty to dziś bardziej pamiątki z czasów niewinności niż gry - i powód do rozmyślań nad monetyzowaniem nostalgii

Hubert Sosnowski, 23 listopada 2024, 12:00

Warcraft i Warcraft 2 wróciły, i to w nie najgorszym stylu. Po latach można zauważyć, gdzie jest granica między grywalnym prototypem a w pełni rozwiniętą ideą. Nie mogłem też oprzeć się wrażeniu, że Blizzard próbuje wrócić do czasów niewinności.

Avowed już kupiło mnie historią i dialogami, a to dopiero 4 godziny gry. Obsidian szykuje świetnego RPG-a
Avowed już kupiło mnie historią i dialogami, a to dopiero 4 godziny gry. Obsidian szykuje świetnego RPG-a

Przemysław Dygas, 21 listopada 2024, 15:00

Wygląda na to, że Obsidian jest na dobrej drodze, by dostarczyć naprawdę solidne RPG. Krótkie zapoznanie z Avowed sprawiło, że już nie mogę się doczekać premiery.

Sprawdziłem ponad 20 gier na PS5 Pro. Wyniki mnie nie zadowalają
Sprawdziłem ponad 20 gier na PS5 Pro. Wyniki mnie nie zadowalają

Mikołaj Łaszkiewicz, 19 listopada 2024, 16:23

PS5 Pro miało skończyć z dylematem „jakość czy wydajność” i zaoferować po prostu płynne 60 klatek w dobrej rozdzielczości. Po tygodniu od zakupu konsoli wiem już, że PS5 Pro zdecydowanie nie jest sprzętem dla każdego, choć ma dużo zalet.

Moralność Dzikiego Zachodu - ogranie Red Dead Redemption na PC pokazało mi, że ta gra nadal może być wzorem dla open worldów
Moralność Dzikiego Zachodu - ogranie Red Dead Redemption na PC pokazało mi, że ta gra nadal może być wzorem dla open worldów

Krzysztof Lewandowski, 14 listopada 2024, 15:33

Świat Red Dead Redemption próbuje być jak najbliżej naszego w swojej moralnej niejednoznaczności. To dlatego ta gra wraz z charakternym Johnem Marstonem wciąż może być przykładem dla innych open worldów.

25 lat czekałem na taką grę wojenną. Sea Power to nieoszlifowany diament dla miłośników militariów
25 lat czekałem na taką grę wojenną. Sea Power to nieoszlifowany diament dla miłośników militariów

Adam Kusiak, 12 listopada 2024, 14:39

Sea Power to gra, którą pokochają miłośnicy strategii morskich. Miłość będzie im jednak potrzebna, ponieważ wczesny dostęp znowu przetestuje naszą tolerancję na błędy.

Mroczne Stardew Valley nie wybacza błędów. Mirthwood oczami fana cozy symulatorów farmy
Mroczne Stardew Valley nie wybacza błędów. Mirthwood oczami fana cozy symulatorów farmy

Damian Gacek, 8 listopada 2024, 13:15

Miałem okazję pograć kilka długich godzin w Mirthwood i mogę stwierdzić z przekonaniem, że to gra, która zaskoczy fanów gatunku.

Kingdom Come 2 nie boi się Assassin’s Creed i innych premier lutego - rozmawiałem z twórcami KCD 2
Kingdom Come 2 nie boi się Assassin’s Creed i innych premier lutego - rozmawiałem z twórcami KCD 2

Dariusz Matusiak, 7 listopada 2024, 15:04

Czy Kingdom Come: Deliverance 2 boi się Civilisation 7 i Assassin’s Creed Shadows? Jakie są szanse na 60 FPS-ów na PS5 Pro i co ma wspólnego Red Dead Redemption 2 z filmem Pitbull oraz Polską? Takie tematy pojawiły się w naszej rozmowie z twórcami KCD2 na targach PGA.

Nowe DLC do Alana Wake'a 2 otwiera drzwi do growego uniwersum Remedy - i sprawia, że nie mogę się doczekać Control 2
Nowe DLC do Alana Wake'a 2 otwiera drzwi do growego uniwersum Remedy - i sprawia, że nie mogę się doczekać Control 2

Filip Grabski, 6 listopada 2024, 16:31

Remedy buduje swoje growe uniwersum, a po premierze Alan Wake 2: The Lake House czekam na kolejne jego odsłony w pierwszym rzędzie!

Recenzja PS5 Pro okiem gracza. Szkoda czasu na stare PlayStation 5, jeśli jesteś fanatykiem grafiki
Recenzja PS5 Pro okiem gracza. Szkoda czasu na stare PlayStation 5, jeśli jesteś fanatykiem grafiki

Mateusz Zelek, 6 listopada 2024, 12:00

Pod kątem technologicznym czy marketingowym można o PlayStation 5 Pro debatować godzinami. Jak jednak wygląda najważniejszy aspekt, czyli granie na tej konsoli? Bardzo zacnie, zważywszy na nowe możliwości, jakie obiecał producent.

Firmowana przez Jacka Bartosiaka strategia Play of Battle zmieni tytuł. Na pokazie w Warszawie dowiedziałem się, nad czym pracuje studio Noobz from Poland
Firmowana przez Jacka Bartosiaka strategia Play of Battle zmieni tytuł. Na pokazie w Warszawie dowiedziałem się, nad czym pracuje studio Noobz from Poland

Adam Kusiak, 5 listopada 2024, 14:48

Play of Battle jeszcze niedawno pojawiło się na Kanale Zero opatrzone głośnym tytułem „Najbardziej realistyczna gra strategiczna w historii?”. Pokaz, który odbył się w Warszawie, pozwolił mi nieco się zorientować, z czym naprawdę mamy do czynienia.

Śmierć to dopiero początek - pograłam w The Sims 4: Życie i śmierć i już nie mogę doczekać się tego, jak zmieni życie moich simów
Śmierć to dopiero początek - pograłam w The Sims 4: Życie i śmierć i już nie mogę doczekać się tego, jak zmieni życie moich simów

Sonia Selerska, 29 października 2024, 16:34

Miałam szansę przetestować najnowsze rozszerzenie do Simsów pt. Life & Death, a także porozmawiać z dwiema osobami odpowiedzialnymi za jego powstanie – producentką Morgan Henry oraz dyrektorem produkcji Dave’em Miotke.

Zagrałem w Indianę Jonesa i Wielki Krąg - to baza dla tego, czego oczekiwałbym po kolejnej odsłonie przygód Indiany
Zagrałem w Indianę Jonesa i Wielki Krąg - to baza dla tego, czego oczekiwałbym po kolejnej odsłonie przygód Indiany

Szymon Rusnarczyk, 29 października 2024, 15:00

Grałem w nowego Indianę Jonesa 4 godziny i walczą we mnie sprzeczne emocje. Z jednej strony jaram się jak dziecko na premierę nowego filmu z Harrisonem Fordem, z drugiej mam ogromne obawy o stan techniczny.

Ci muzycy z gier mogliby przyciągnąć tłumy na prawdziwych koncertach - muzyczny cykl Adama
Ci muzycy z gier mogliby przyciągnąć tłumy na prawdziwych koncertach - muzyczny cykl Adama

Adam Adamczyk, 24 października 2024, 16:49

Być może na myśl przychodzi Wam teraz Johnny Silverhand, ale to nie jedyny taki przykład - oto sylwetki kilku najlepszych moim zdaniem muzyków z gier, na których koncert z pewnością kupiłbym bilet w prawdziwym życiu.

Graliśmy w Farming Simulator 25 - w Azji przywitała nas gęsta mgła i małe kózki
Graliśmy w Farming Simulator 25 - w Azji przywitała nas gęsta mgła i małe kózki

Dariusz Matusiak, 22 października 2024, 18:00

Ponad 400 maszyn, 25 rodzajów upraw, 3 nowe mapy i małe kózki - Farming Simulator 25 zapowiada się na GO(A)TY dla fanów tej serii. A reszta wirtualnych rolników, sporadycznie zaglądająca na swoje gospodarstwa, znajdzie tam relaksującą rozgrywkę.

LEGO Horizon Adventures przypomniał mi, że w grach nie ma nic przyjemniejszego niż złapanie wroga i ciśnięcie nim w przepaść
LEGO Horizon Adventures przypomniał mi, że w grach nie ma nic przyjemniejszego niż złapanie wroga i ciśnięcie nim w przepaść

Filip Melzacki, 21 października 2024, 17:51

Kiedyś zagrywałem się w gry z serii LEGO - szansa, by wypróbować LEGO Horizon Adventures było więc dla mnie propozycją nie do odrzucenia. Nowa część proponuje jednak nieco inny gameplay niż te, które zapamiętałem.

27 lat temu był szok, zachwyt i kontrowersje. Dziś Carmageddon to podupadła legenda
27 lat temu był szok, zachwyt i kontrowersje. Dziś Carmageddon to podupadła legenda

Filip Grabski, 18 października 2024, 15:11

Kontrowersje się sprzedają, ale podlegają pewnym trendom, jak wszystko. Dzisiaj zwykła przemoc za kółkiem to już nie to samo. Prawie 30 lat temu w kultową grę Carmageddon zagrywałem się u kolegi - ale czy dziś taka produkcja miałaby rację bytu?

Patrzę na The Crew Motorfest rok później. Raz po raz ośmiesza Forzę Horizon, ale w najważniejszej kwestii ciągle jest daleko w tyle
Patrzę na The Crew Motorfest rok później. Raz po raz ośmiesza Forzę Horizon, ale w najważniejszej kwestii ciągle jest daleko w tyle

Krzysztof Mysiak, 17 października 2024, 15:13

Śledzenie rozwoju gry The Crew: Motorfest to frapujące zajęcie. Ivory Tower wypuszcza jedną przełomową aktualizację za drugą i zadziwia kreatywnością, regularnie zawstydzając Forzę Horizon – ale nie potrafi (lub nie chce) nawiązać z nią równej walki...

Zagrałem znowu w STALKER 2: Heart of Chornobyl i teraz wiem, że przesunięcie premiery się opłaciło
Zagrałem znowu w STALKER 2: Heart of Chornobyl i teraz wiem, że przesunięcie premiery się opłaciło

Dariusz Matusiak, 16 października 2024, 15:00

STALKER 2: Heart of Chornobyl jest na ostatniej prostej przed premierą. Porównując rozgrywkę teraz do pierwszego dema rok temu, widzę niebotyczną różnicę! Gra stała się jeszcze piękniejsza i pozbyła się większości technicznych niedoróbek.

Pokochałem Gothica 3 na nowo. Wszystko dzięki modom
Pokochałem Gothica 3 na nowo. Wszystko dzięki modom

Rafał Sankowski, 13 października 2024, 12:00

Jestem Polakiem, więc gram w Gothica. Proste. Bezwarunkowo, choćby to była i część trzecia, nie ugnę kolana. Będę brnął w ciemność bugów, średniactwa i przykrej optymalizacji. Ale co to? Światło? O tak! To blask modów.

Twórcy STALKER-a 2 przypominają, że za grą stoją prawdziwi ludzie. Film War Game powinni zobaczyć wszyscy gracze
Twórcy STALKER-a 2 przypominają, że za grą stoją prawdziwi ludzie. Film War Game powinni zobaczyć wszyscy gracze

Dariusz Matusiak, 7 października 2024, 17:01

War Game: The Making of S.T.A.L.K.E.R. 2 to niezwykły dokument, który pokazuje ratowanie studia GSC Game World w sytuacji ogarniającej kraj wojny, by można było ukończyć produkcję gry. Pokazuje też, jak ważny jest S.T.A.L.K.E.R. 2 dla Ukrainy, jak stał się „bronią” i symbolem ruchu oporu.

Throne and Liberty nie jest nową nadzieją MMO ani najgorszą grą na świecie; to po prostu klasyczny koreański grindownik
Throne and Liberty nie jest nową nadzieją MMO ani najgorszą grą na świecie; to po prostu klasyczny koreański grindownik

Patryk Manelski, 2 października 2024, 16:19

Throne and Liberty nie jest żadną rewolucją. To w zasadzie typowe koreańskie MMORPG, oparte o grind oraz kładące nacisk na PvP. Fanom Lineage 2 powinno przypaść do gustu, a dla całej reszty będzie prostą odskocznią od innych gier. Co ważne – za darmo!

Half-Life 2 jest kochany, bo w sprytny sposób oczarował graczy - Gordon Freeman to nerdowska power fantasy
Half-Life 2 jest kochany, bo w sprytny sposób oczarował graczy - Gordon Freeman to nerdowska power fantasy

Hubert Sosnowski, 23 września 2024, 17:44

Half-Life 3 confi... nie, nie przesadzajmy. Ploty o trzeciej części przygód Gordona Freemana sprawiły jednak, że wróciłem do Half-Life’a 2. Zwróciłem dzięki temu uwagę, jak pięknie Valve urabia tam graczy i łechce ich ego.

W życiu hobbita najważniejsze jest drugie, trzecie i czwarte śniadanie - najlepiej zjedzone wspólnie. Grałam w Tales of the Shire
W życiu hobbita najważniejsze jest drugie, trzecie i czwarte śniadanie - najlepiej zjedzone wspólnie. Grałam w Tales of the Shire

Sonia Selerska, 22 września 2024, 20:00

Na pierwszy rzut oka Tales of The Shire to kolejny symulator życia na farmie. Jednak po zagraniu we wczesną wersję gry widzę, że to ciekawa reinterpretacja utartych schematów, tworząca coś więcej niż sielankową sztampę podpiętą pod Tolkiena.

Diablo 4 reaguje na głos graczy, ale zawsze może być lepiej. Oto zmiany, których oczekuję od tej gry
Diablo 4 reaguje na głos graczy, ale zawsze może być lepiej. Oto zmiany, których oczekuję od tej gry

Hubert Sosnowski, 20 września 2024, 16:48

Diablo 4 dzieli graczy. Należę do tych, którzy bawią się w tytule Blizzarda znakomicie, ale widzę też pola, na których można by tego hack’n’slasha udoskonalić. Zasadniczo, im lepiej się bawiłem, tym więcej miałem pomysłów – i wyszła z tego całkiem spora lista.

Grałem w Dragon Age: The Veilguard - Bioware zrobiło krok w tył i dwa kroki do przodu
Grałem w Dragon Age: The Veilguard - Bioware zrobiło krok w tył i dwa kroki do przodu

Michał Mańka, 19 września 2024, 17:00

Niedawno miałem okazję spędzić 6 godzin z nowym Dragon Age’em. Po pokazie doszedłem do wniosku, że BioWare cofnęło się w czasie do momentu, kiedy gry tego studia lepiej trafiały do ludzi.

Grafika tej gry zachwycała wszystkich, a teraz MSFS 2024 wygląda jeszcze lepiej i zajmuje mniej miejsca na dysku
Grafika tej gry zachwycała wszystkich, a teraz MSFS 2024 wygląda jeszcze lepiej i zajmuje mniej miejsca na dysku

Dariusz Matusiak, 19 września 2024, 15:00

MSFS 2024 z pewnością zachwyci fanów lotnictwa i obecnej wersji. Inni zapewne sprawdzą zarabianie kredytów w trybie kariery i rywalizację w lidze wyzwań – a wszystkich powinny zaskoczyć technologie działające pod maską tego wirtualnego świata totalnego, gdzie można robić o wiele więcej, niż tylko latać.

Dziękuję Imperatorowi za Space Marine 2 i za walkę z herezją gier live service
Dziękuję Imperatorowi za Space Marine 2 i za walkę z herezją gier live service

Zbigniew Woźnicki, 18 września 2024, 17:20

Warhammer 40 000 Space Marine 2 jest niczym widok spadających kapsuł desantowych z kosmicznymi marines w środku. Ratuje opłakaną sytuację i branżę gier, na widok której może robić się niedobrze.

Po spędzeniu w Deadlock 10 godzin wiem już, czym i dla kogo jest ta gra. Niestety, ja odpadłem
Po spędzeniu w Deadlock 10 godzin wiem już, czym i dla kogo jest ta gra. Niestety, ja odpadłem

Patryk Manelski, 16 września 2024, 17:45

Valve postanowiło zaserwować nietypowe połączenie dwóch gatunków. Deadlock nie jest tytułem dla każdego, ale z pewnością znajdzie swoją niszę. Trafia bowiem idealnie pomiędzy Valoranta a League of Legends. Uprzedzam jednak o wysokim progu wejścia!

Świat AC Shadows można niszczyć, Ubisoft pokazał nam nowe możliwości silnika Anvil
Świat AC Shadows można niszczyć, Ubisoft pokazał nam nowe możliwości silnika Anvil

Maciej Pawlikowski, 12 września 2024, 18:00

Podczas gamescomu zostałem zaproszony na prezentację technologicznego dema Assassin’s Creed Shadows. W trakcie 20 minut przedstawiono nowe technologie, których użyto w nadchodzącej odsłonie „Asasyna”. I robią one naprawdę spore wrażenie.

„Sony chce za dużo, oferując zbyt mało w zamian”. Nasze opinie po zapowiedzi PS5 Pro są dalekie od entuzjazmu
„Sony chce za dużo, oferując zbyt mało w zamian”. Nasze opinie po zapowiedzi PS5 Pro są dalekie od entuzjazmu

Mikołaj Łaszkiewicz, 11 września 2024, 17:30

Zapowiedź PlayStation 5 Pro poruszyła miliony graczy na całym świecie – w tym także naszą redakcję. Niestety, raczej niewielu z nas już czeka z portfelem w garści; większość pokazuje Sony żółtą kartkę.

Stardew Valley dla ludzi uczulonych na piksele. W Coral Island bawię się świetnie, choć wciąż czekam na część obiecanej zawartości
Stardew Valley dla ludzi uczulonych na piksele. W Coral Island bawię się świetnie, choć wciąż czekam na część obiecanej zawartości

Patryk Manelski, 10 września 2024, 15:56

Coral Island to nowe Stardew Valley? Niestety nie, ale temu tytułowi blisko, aby być godną konkurencją dla kultowej już produkcji. Zdecydowanie warto dać Coral Island szansę, zwłaszcza jeśli jesteście znudzeni pixel artem.

Po kilkunastu godzinach z betą Black Ops 6 już nie wrócę do starego CoD-a. Nie wiem, jak grałem w Call of Duty bez tej funkcji
Po kilkunastu godzinach z betą Black Ops 6 już nie wrócę do starego CoD-a. Nie wiem, jak grałem w Call of Duty bez tej funkcji

Mikołaj Łaszkiewicz, 9 września 2024, 16:53

Po kilkunastu godzinach spędzonych z betą Black Ops 6 nie mogłem już wrócić do starszych odsłon serii. Wszystko przez jedną zmianę wprowadzoną przez twórców w poruszaniu się postaci. Nie wszystko zostało jednak tak dopracowane.

Zostawcie Concorda, nie wyciągajcie go, tam ciągle gra muzyka
Zostawcie Concorda, nie wyciągajcie go, tam ciągle gra muzyka

Maciej Pawlikowski, 8 września 2024, 12:45

W swoim czerwcowym felietonie poświęconym grom, które miały mieć premierę podczas wakacji i sezonu ogórkowego, znajduję takie oto niemal profetyczne stwierdzenie: „Concord to niedawno zapowiedziany arena shooter z portfolio Sony, czyli propozycja, o której zapomnę, gdy postawię kropkę w tym zdaniu”.

Twórcy inZOI wysoko cenią pomysły fanów i twórców z Polski. Na gamescomie miałam okazję przenieść się do wirtualnego świata i jestem pewna, że rywal The Sims namiesza
Twórcy inZOI wysoko cenią pomysły fanów i twórców z Polski. Na gamescomie miałam okazję przenieść się do wirtualnego świata i jestem pewna, że rywal The Sims namiesza

Sonia Selerska, 6 września 2024, 16:59

Na gamescomie miałam okazję wypróbować pełną wersję gry inZOI na obecnym etapie rozwoju, a także porozmawiać chwilę z producentem gry. Rywal The Sims już teraz imponuje złożonością! Pojawił się też pewien polski akcent.