Kroniki Myrtany: Uprowadzona - solucja, opis przejścia
Bądźcie niczym Liam Neeson w filmie Uprowadzona – znajdźcie córkę Nadine. Ta strona poradnika do moda Kroniki Myrtany przeprowadzi Was przez zadanie Uprowadzona.
Aktualizacja:
Poniższa strona poradnika do moda Kroniki Myrtany udzieli Wam wszelkiech informacji dotyczących przejścia zadania Uprowadzona. Zrozpaczona matka Nadine szuka swojej córki Leny.
Nagroda: 2000/1750/1250 exp + Amulet Leny (obrona przed obuchami i magią +10, obrona przed ostrzami +5)

Zadanie to można rozpocząć w 3 rozdziale. Udajcie się do więzienia. Zejście do niego znajduje się w bramie siedziby straży, wychodzącej na dzielnicę portową.

Naprzeciwko wejścia do lochów siedzi kobieta o imieniu Nadine. Opowie Wam historię o tym, że zaginęła jej córka. Poprosi o jej odnalezienie.

Aby wytropić dziewczynę udajcie się do Przystani łotrów. Za tawerną znajduje się jaskinia, w której są cele oraz dwóch byłych strażników.
W jednej z cel jest kobieta. Jeżeli zapytacie się Gregora kto jest w ich klatce, mężczyzna będzie opryskliwy i nic nie odpowie. Porozmawiajcie na temat dziewczyny z Oscarem - właścicielem tawerny.

Wypytajcie go dokładnie o wszystko. Mężczyzna odeśle Was do Ivana. Jego chata znajduje się obok wejścia do wielkiej jaskini z areną. Mężczyzna zdradzi Wam więcej szczegółów na temat sytuacji.
Ivan powie Wam, że musiał pozbyć się jednego gońca z Araxos. Jego ciało można znaleźć po wyjściu z przystani, jeżeli skierujecie się w prawo, w bagno. Trup jest za drzewem. Odnalezienie go nie jest jednak konieczne do ukończenia zadania.
Możecie teraz wrócić do strażników. Porozmawiajcie z Gregorem. Poruszcie temat uwolnienia dziewczyny. Strażnik zażąda 300 sztuk złota, 20 butelek piwa i 10 kiełbas. Jeżeli zdecydujecie się przekazać okup, to dostaniecie 250 exp.
Możecie również odebrać Lenę siłą. Powiedzcie Gregorowi, że ma ją oddać za darmo. Dojdzie wtedy do walki. Jeżeli pokonaliście wcześniej Morty'ego i zabraliście mu broń, to potyczka będzie o wiele łatwiejsza. Tradycyjnie przy walce z ludźmi należy pamiętać o blokach, a także uważać, żeby Was nie otoczyli. Za pokonanie strażników otrzymacie w sumie 650 exp (330 i 320 exp). Jeżeli już raz pokonaliście Morty'ego, to po raz drugi doświadczenia nie dostaniecie.

Nieważne jak ją uwolniliście, otwórzcie dźwignią celę kobiety i z nią porozmawiajcie. Przy wyjściu z jaskini zaczepi Was Cortez i zabroni Wam wyprowadzać Leny z obozu. Po rozmowie kobieta da Wam amulet. (Amulet Leny - obrona przed obuchami i magią +10, obrona przed ostrzami +5). Macie go przekazać jej matce.
Wróćcie do kobiety. Wciąż znajduje się naprzeciwko wejścia do więzienia. Możecie teraz oddać amulet, za co otrzymacie w sumie 1750 exp. Jeżeli go sobie weźmiecie, wtedy nagrodą będzie 1250 exp. Dodatkowo jeżeli zabiliście strażników, to otrzymacie 250 exp.
- Kroniki Myrtany - poradnik do gry
- Kroniki Myrtany: Opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Zadania poboczne
- Kroniki Myrtany: Archolos i okolice
- Kroniki Myrtany: Archolos i okolice - lista wszystkich misji
- Kroniki Myrtany: Lista wszystkich spotkań
- Kroniki Myrtany: Mój nowy dom - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Naturalne metody - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Dostawa materiałów - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Gambit Królewski - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Perły wody - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Dla koneserów - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Polowanie z Allanem - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Czyste ulice - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Wola nieba - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Honor robotnika - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Pijany przewodnik - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Pod zastaw - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Nie dla psa kiełbasa - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Gorączka złota
- Kroniki Myrtany: Folwark chłopięcy - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Powiew Północy - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Dzielnica pięści - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Uprowadzona - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Gdzie słów dużo - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Złote Innosy - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Nowy na Archolos - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Zielona latarnia i skarb - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: W cichej mgle - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Talerz ciepłej strawy - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Dom nie do poznania - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Teatr obitej twarzy - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Mały upominek - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Nieszczęśliwy mąż - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Król bez korony
- Kroniki Myrtany: Archolos i okolice
- Kroniki Myrtany: Zadania poboczne
- Kroniki Myrtany: Opis przejścia
Komentarze czytelników
https://www.gry-online.pl/poradniki/the-chronicles-of-myrtana-archolos/dom-nie-do-poznania/ze1cca6
Zadanie Dom nie do poznanie w kronikach jest zbugowane, zostal 1 dzień do licytacji i nie mogę o tym porozmawiać z nikim. Mam strój i pieniądze, ale Kazeem nie chce gadać.
Kiedy będzie do pobrania w pdf poradnik do tej gry?
Gdzie mogę znałeśc zwój telekinezy?
Edit:Dobra, nie ważne już mam...
W zadaniu "" W cichej mgle "" już pod jego koniec a ściślej mówiąc po koncercie Karin i Marvina - nie mogę w żaden sposób ruszyć postacią ..ekwipunek można włączyć ale nie mogę się poruszyć nawet po wpisaniu kodów i użyciu F8 ...zapisać gry też się nie da ....MENU też nie da się włączyć
Miałem to samo. Ponowne wczytanie gry mi pomogło, jeśli grasz z pluginami to nie przyspieszaj gry przy cutscence
Pomóżcie. Przy wykonywaniu zadania "nieuczciwą konkurencja" pojawił się problem. Nie mogę otworzyć drzwi do magazynu przemytników, gra się zawiesza i muszę wczytywać. Co mogę z tym zrobić?
jeżeli w zadaniu "spłata długu" najpierw pójdziecie do obozu drwali po sterte drewna. potem ukradniecie cale drewno z wieży sygnałowej. dostaniecie za wszystkie 4 stery 1200 expa i 240 szt złota
Feller nie stoi obok chaty Bodowina. Idź od chaty Bodowina w kierunku miasta i tak będzie.
Ludzie POmocy! Nie mam Fellera w misji BEZ Śladu powinien stać obok hatki Bodowina gdy wędrujemy pod górę. Wczytywanie save nic nie nadaje co teraz czy opłaca się grać dalej?
Z tego co pamiętam ziomek jest gdzieś winnicy valeri specjalnie nie ma go tam gdzie był wcześniej ziomeczku :D
W pobliżu klasztoru magów wody znajduje się zatopiony okręt w okolicy skarpy na której stoi klasztor ( po prostu opłyńcie ją dookoła). Można przy nim znaleźć nieco złotych/srebrnych naczyń oraz unikalny miecz jednoręczny Elisium. Miecz wymaga 105 siły i zadaje 110 obrażeń + 10 do penetracji pancerza. Możliwe, że coś jeszcze co ja przegapiłem.
Mam problem - po zadaniu "Im się należy" idę do Einara w Wilczym leżu i nie mam opcji dialogowej o grocie przez co nie mogę zacząć zadania "Po nitce do kłębka". Czy to błąd gry czy może coś pominąłem ?
Bryłka rudy od ezekiela jest do otrzymania tylko raz. Albo przy zadaniu "ukochana córka" albo "kupiec ezekiel". Jeżeli pójdziemy do ezekiela po kasę za miejsce na cmentarzu " ukochana córka" dostaniemy bryłkę rudy i wtedy przy opcji kupna kontaktów od veit przy zadaniu "kupiec ezekiel" ten powie, że nie ma pieniędzy i będzie musiał obejść się bez tego.
Cześć, utknąłem na zadaniu "pomoc dla powodzien". Mianowicie nie mam mostu,po prostu się nie renderuje i nie mogę naprawić palików. Proszę pomóżecie bo chciałbym przejść tą grę??
witam, są plany dodania ścieżki strażnika miejskiego?
Kolejna ciekawostka - Po dołączeniu do wodnego kręgu podejdźcie w Silbach do Lokvara a ten was powita i da wam klucz do wcześniej zamkniętego pomieszczenia w swoim domu skąd będziecie mogli zabrać trochę mikstur i wyposażenia.
Dodatkowo Patracjan w świątyni Adanosa do wam +5 do many jeśli pokażecie mu pierścień wodnego kręgu, oraz jeśli poprosicie o uzupełnienie swoich zapasów da wam możliwość kupna smoczego korzenia, eliksiru zręczności, szczawiu królewskiego, eliksiru magicznego i innych ziół i drobiazgów
Podczas końcówki zadania "Zamykamy interes" po tym jak Adelard zrzuci 2 przemytników nie wracajcie przez korytarze, zamiast tego użyjcie mikstury swobodnego spadania i skoczcie na dół aby ograbić 2 przemytników - Getoryk ma 100 szt, złota i trochę innych drobiazgów.
Wracając na dół korytarzami tych ciał już nie ma.
Dlaczego nie ma opisanych zadań dla Straży Miejskiej?
Lucy nie zrobi nam poduszki póki nie będziemy "przyjacielem rodziny" trzeba z Nelsonem zabić cieniostwora
Nowe spotkanie:
W 2 rozdziale, zaraz za tunelem między miastem Archolos a Kopalnią Araxos można spotkać 2 ludzi podających się za strażników miejskich, żądających myta. Po odmowie atakują.
Znalazłem film na YT przedstawiający spotkanie: [link]
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
