Kroniki Myrtany: Uprowadzona - solucja, opis przejścia Kroniki Myrtany poradnik, solucja
Bądźcie niczym Liam Neeson w filmie Uprowadzona – znajdźcie córkę Nadine. Ta strona poradnika do moda Kroniki Myrtany przeprowadzi Was przez zadanie Uprowadzona.
Ostatnia aktualizacja: 4 lipca 2022
Poniższa strona poradnika do moda Kroniki Myrtany udzieli Wam wszelkiech informacji dotyczących przejścia zadania Uprowadzona. Zrozpaczona matka Nadine szuka swojej córki Leny.
Nagroda: 2000/1750/1250 exp + Amulet Leny (obrona przed obuchami i magią +10, obrona przed ostrzami +5)

Zadanie to można rozpocząć w 3 rozdziale. Udajcie się do więzienia. Zejście do niego znajduje się w bramie siedziby straży, wychodzącej na dzielnicę portową.

Naprzeciwko wejścia do lochów siedzi kobieta o imieniu Nadine. Opowie Wam historię o tym, że zaginęła jej córka. Poprosi o jej odnalezienie.

Aby wytropić dziewczynę udajcie się do Przystani łotrów. Za tawerną znajduje się jaskinia, w której są cele oraz dwóch byłych strażników.
W jednej z cel jest kobieta. Jeżeli zapytacie się Gregora kto jest w ich klatce, mężczyzna będzie opryskliwy i nic nie odpowie. Porozmawiajcie na temat dziewczyny z Oscarem - właścicielem tawerny.

Wypytajcie go dokładnie o wszystko. Mężczyzna odeśle Was do Ivana. Jego chata znajduje się obok wejścia do wielkiej jaskini z areną. Mężczyzna zdradzi Wam więcej szczegółów na temat sytuacji.
Ivan powie Wam, że musiał pozbyć się jednego gońca z Araxos. Jego ciało można znaleźć po wyjściu z przystani, jeżeli skierujecie się w prawo, w bagno. Trup jest za drzewem. Odnalezienie go nie jest jednak konieczne do ukończenia zadania.
Możecie teraz wrócić do strażników. Porozmawiajcie z Gregorem. Poruszcie temat uwolnienia dziewczyny. Strażnik zażąda 300 sztuk złota, 20 butelek piwa i 10 kiełbas. Jeżeli zdecydujecie się przekazać okup, to dostaniecie 250 exp.
Możecie również odebrać Lenę siłą. Powiedzcie Gregorowi, że ma ją oddać za darmo. Dojdzie wtedy do walki. Jeżeli pokonaliście wcześniej Morty'ego i zabraliście mu broń, to potyczka będzie o wiele łatwiejsza. Tradycyjnie przy walce z ludźmi należy pamiętać o blokach, a także uważać, żeby Was nie otoczyli. Za pokonanie strażników otrzymacie w sumie 650 exp (330 i 320 exp). Jeżeli już raz pokonaliście Morty'ego, to po raz drugi doświadczenia nie dostaniecie.

Nieważne jak ją uwolniliście, otwórzcie dźwignią celę kobiety i z nią porozmawiajcie. Przy wyjściu z jaskini zaczepi Was Cortez i zabroni Wam wyprowadzać Leny z obozu. Po rozmowie kobieta da Wam amulet. (Amulet Leny - obrona przed obuchami i magią +10, obrona przed ostrzami +5). Macie go przekazać jej matce.
Wróćcie do kobiety. Wciąż znajduje się naprzeciwko wejścia do więzienia. Możecie teraz oddać amulet, za co otrzymacie w sumie 1750 exp. Jeżeli go sobie weźmiecie, wtedy nagrodą będzie 1250 exp. Dodatkowo jeżeli zabiliście strażników, to otrzymacie 250 exp.