Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp

Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Kroniki Myrtany - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Kroniki Myrtany: Nowy na Archolos - solucja, opis przejścia Kroniki Myrtany poradnik, solucja

Zbyt piękne, aby to mogło być prawdziwe. To przysłowie najlepiej opisuje zadanie Nowy na Archolos? Ta strona poradnika do moda Kroniki Myrtany przeprowadzi Was przez nie.

Ostatnia aktualizacja: 3 sierpnia 2022

Niniejsza strona poradnika do Kronik Myrtany zawiera opis przejścia zadania Nowy na Archolos? Jeżeli w 3 rozdziale odwiedzicie karczmę Gerstanda, to będziecie mogli usłyszeć o ciekawej propozycji biznesowej.

Nagroda: 750 exp, 300 sztuk złota

Przy odwiedzeniu karczmy Gerstanda w 3 rozdziale, właściciel będzie czekał na Was przed lokalem. Powie Wam, że w barze jest niejaki Bruno, który zbiera ludzi na wyprawę.

Po wejściu do przybytku rzeczony mężczyzna Was zaczepi i zaproponuje wspólne wydobycie żelaza - Kroniki Myrtany: Nowy na Archolos - solucja, opis przejścia - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Po wejściu do przybytku rzeczony mężczyzna Was zaczepi i zaproponuje wspólne wydobycie żelaza. Możecie się go dopytać o szczegóły. Jeżeli zgodzicie się na jego propozycję, to poprosi Was o spotkanie przy zachodniej bramie miasta.

Koło wskazanego wejścia do miasta będzie czekać już na Was grupa ludzi - Kroniki Myrtany: Nowy na Archolos - solucja, opis przejścia - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Koło wskazanego wejścia do miasta będzie czekać już na Was grupa ludzi. Ruszycie razem do niewielkiej jaskini zablokowanej skałami. Podejdźcie do zawaliska i zacznijcie kopać. Scena zmieni się i znajdziecie się w kopalni.

Jeżeli będziecie chcieli wyjść, to zatrzyma Was Bruno i przyjacielskim tonem powie, że nie skończyliście jeszcze pracy, jednocześnie wręczając piwo.

Jeżeli nie macie kilofa ze sobą, to jeden leży oparty o ścianę - Kroniki Myrtany: Nowy na Archolos - solucja, opis przejścia - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Jeżeli nie macie kilofa ze sobą, to jeden leży oparty o ścianę. Pora rozejrzeć się po jaskini. Udajcie się korytarzem po lewej, znajdziecie tam dwa pełzacze (zwykłe) oraz dość sporo rudy żelaza. Ścieżka po prawej również zaprowadzi Was do jaskini z rudą (tym razem bez wrogów).

Okazuje się, że kopalnia jest bardzo uboga. Z każdego złoża wypadają jedynie 1-2 bryłki żelaza. Za każde wydobycie dostaniecie również 25 exp.

Po wykopaniu wszystkich odsłoniętych (i niezajętych przez innych górników) złóż uaktualni się Wasz dziennik oraz dostaniecie 100 exp. Pora na rozmowę z Bruno.

Macie teraz wybór. Możecie oddać samorodki mężczyźnie lub powiedzieć, że je sobie zatrzymacie. Nieważne co wybierzecie, konwersacja i tak skończy się walką. Nie będzie ona jednak zbyt trudna, a w razie czego, pomogą Wam również inni kopacze.

Udajcie się teraz do szefa Waszej gildii. Dostaniecie nagrodę.