Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp

Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Kroniki Myrtany - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Kroniki Myrtany: Powiew Północy - solucja, opis przejścia Kroniki Myrtany poradnik, solucja

Nordmarczyk Gard tęskni za domem. Jeżeli nie porusza Was los wojownika, to zróbcie jego zadanie dla potężnego pasa, który da Wam w nagrodę. Ta strona poradnika do moda Kroniki Myrtany powie Wam jak wykonać misję Powiew Północy.

Ostatnia aktualizacja: 11 lipca 2022

Na tej stronie znajdziecie opis przejścia zadania Powiew Północy, które możecie wykonać w modzie Kroniki Myrtany. Gard potrzebuje Waszej pomocy w znalezieniu dla siebie swojego miejsca.

Nagroda: maksymalnie 750 exp, 2 skóry lodowego wilka, pas wojownika z Nordmaru (obrona przed wszystkim +15, obrona przed magią +20, premia do siły +5, premia do walki bronią jednoręczną i dwuręczną +10)

W mieście Archolos, na placu przed kościołem Innosa, możecie spotkać Garda.

Mężczyzna tęskni za domem (Nordmarem) i poszukuje zimnego lokum - Kroniki Myrtany: Powiew Północy - solucja, opis przejścia - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Mężczyzna tęskni za domem (Nordmarem) i poszukuje zimnego lokum. Możecie proponować mu chłodne miejsca, w których już byliście. Każda zaoferowana mu lokacja doda nieco punktów doświadczenia do ostatecznej nagrody.

Uwaga

Wilcze leże jest ostatnim miejscem, jakie odwiedzi Gard. Jeżeli chcecie uzyskać z zadania jak najwięcej doświadczenia, to zaproponujcie je na końcu.

Po odwiedzeniu moczar nie pojawi się wpis w dzienniku (w przeciwieństwie do innych lokacji), co może być mylące. Jednak będziecie mogli zaproponować je Gardowi. Aby tą możliwość odblokować nie musicie zagłębiać się w bagna (jest to niebezpieczne miejsce), wystarczy, że będziecie na ich obrzeżach.

Miejsca, które można zaproponować Gardowi - Kroniki Myrtany: Powiew Północy - solucja, opis przejścia - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Miejsca, które można zaproponować Gardowi:

  1. piwnica z winami w winnicy Rity (na mapie numer 12, 50 exp) - możecie to miejsce odwiedzić przy okazji wykonywania zadania Spóźniony pracownik, Garda znajdziecie w zejściu do piwnicy;
Jeżeli porozmawiacie z Gardem przy Wilczym leżu, to mężczyzna powie Wam, że to miejsce również nie jest Nordmarem - Kroniki Myrtany: Powiew Północy - solucja, opis przejścia - Kroniki Myrtany - poradnik do gry
  1. Mgliste moczary (na mapie numer 10, 200 exp) - po wysłaniu Garda w to miejsce, mężczyzna zatrzyma się na obrzeżach bagien, koło mostu (miejsce pobytu zaznaczone powyżej).
  2. Wilcze leże (na mapie numer 13, 500 exp) - ostatni przystanek na trasie, aby go odblokować należy podejść do bramy (nie musicie przez nią przechodzić); na drodze do tej lokacji czekają na Was zębacze; po wysłaniu Garda w to miejsce, mężczyzna będzie czekał przed wrotami.

Jeżeli porozmawiacie z Gardem przy Wilczym leżu, to mężczyzna powie Wam, że to miejsce również nie jest Nordmarem. Możecie zaproponować mu powrót do ojczystej krainy, wtedy wojownik wróci do miasta Archolos. Jeżeli jednak zaoferujecie mu podróż na wulkan, to już go nie ujrzycie.

Niezależnie od Waszej decyzji, nagroda będzie taka sama.