Kroniki Myrtany: Im się należy - solucja, opis przejścia Kroniki Myrtany poradnik, solucja
Aby wejść do Wilczego leża musicie pozbyć się uchodźców. Jak to zrobicie zależy od Was. Poniższa strona poradnika do Kronik Myrtany zawiera opis przejścia zadania Im się należy.
Ostatnia aktualizacja: 25 lipca 2022
Na tej stronie poradnika do Kronik Myrtany możecie przeczytać opis przejścia zadania Im się należy. Aby dostać się do Wilczego leża musicie jakoś pozbyć się uchodźców.
Nagroda: maksymalnie 1500 exp
Po rozmowie z Ivy pora zabrać się za problem nieproszonych gości. Można się ich pozbyć na trzy sposoby.
1 sposób na uchodźców - wysadzenie góry
Nagroda: w sumie 1250 exp
Aby odblokować możliwość wystraszenia uchodźców musicie porozmawiać z alchemikiem Yezeganem. Mężczyzna stoi koło kopalni odkrywkowej w okolicach obozu uchodźców. Jeżeli zapytacie się go, czy ma jakiś pomysł jak pozbyć się nieproszonych gości, mężczyzna da Wam proch.
Udajcie się teraz do miasta, aby znaleźć osobę, która potrafi ten proch obsługiwać. Musicie porozmawiać ze strażnikiem Dusterem. Mężczyznę można spotkać na murze w porcie.
Wojownik nie będzie jednak chciał pracować dla Was za darmo. Możecie zapłacić mu 100 sztuk złota lub postraszyć Ulrykiem (efekt będzie ten sam).
Udajcie się teraz ponownie do Wilczego leża. Przed obozem uchodźców będzie już na Was czekał Duster. Porozmawiajcie z nim w nocy. Okaże się, że mężczyzna ma lęk wysokości, a beczkę z prochem należy umieścić nad wodospadem. Musicie sami się wspiąć.
Aby dostać się w odpowiednie miejsce wejdźcie na skały na spodzie kopalni odkrywkowej. Jeżeli nie zabiliście wcześniej grasujących tam pełzaczy wojowników, to teraz czeka Was starcie z nimi Będąc już na ziemnej półce przejdźcie w lewo, aż do wodospadu.
Koło niego będziecie mieć 2 miejsca na podłożenie prochu. Nie ma znaczenia gdzie go zostawicie. Skutek będzie ten sam. Musicie teraz wyekwipować pochodnię i wejść w interakcję z beczką. Teraz pora na ucieczkę.
Wróćcie do Dustera. Mężczyzna schował się za wałem ziemi, w okolicach miejsca, w którym stał wcześniej. Rozpocznie się między Wami rozmowa, podczas której nastąpi wybuch.
Pójdźcie teraz porozmawiać z przywódcą uchodźców Fabio. Stoi przed swoją "chatą". Mężczyzna zdecyduje o odejściu. Dostaniecie za to 1000 exp.
Czas na dyskusję ze strażnikiem (250 exp), a potem z Ivy (która już do Was biegnie lub czeka na Was po drugiej stronie muru).
2 sposób na uchodźców - hodowla zioła
W rozmowie ze strażnikiem bramy możecie się dowiedzieć, że poprzednia grupa zbieraczy ziela gdzieś znikła. Oznacza to, że jest nisza na rynku. Jeżeli chcecie w ten sposób wykonać zadanie, to musicie się wypytać Wilczego syna o historię pracowników.
Nagroda: w sumie 1500 exp
Pójdźcie porozmawiać z przywódcą uchodźców Fabio i spróbujcie przekonać go do podjęcia pracy i założenia uprawy. Znajdziecie go przed szałasem lub w nim.
Niestety mężczyzna nie da się przekonać. Należy namówić do pracy na bagnach jego zaufane osoby.
Esti
Nagroda: 450 exp
Kobieta znajduje się w okolicy Fabio. Nie ma nic przeciwko pracy na bagnach. Jednakże będzie chciała mieć na nich zagwarantowane jakieś schronienie.
W tym celu musicie pójść do obozu drwali (na mapie numer 11). Okazuje się, że są atakowani przez zębacze. Pomóżcie im i zabijcie zwierzęta. Teraz porozmawiajcie z Knutem.
Mężczyzna powie Wam, że Lowell może się zgodzić Wam pomóc. Drwal będzie gdzieś w obozie. Jeżeli wykonaliście zadanie Nocne wycie oraz zabiliście zębacze, to mężczyzna zgodzi się pracować nieodpłatnie. W przypadku jedynie wykończenia zębaczy zażąda 250 sztuk złota.
Ponadto musicie teraz oczyścić okolice najbliższej chaty na bagnach z potworów. Jeżeli zrobiliście to wcześniej, to dialog sam potoczy się dalej. W przypadku, jeżeli nie mieliście okazji się tam jeszcze zjawić, to udajcie się drogą na wschód od obozu drwali, w kierunku kamiennego łuku skalnego i pójdźcie drogą, aż zacznie schodzić w dół i zobaczycie bagna.
Musicie być gotowi na to, że w okolicach chaty znajdziecie bagienne golemy oraz zombie. Jeżeli chcecie się dowiedzieć jak najłatwiej je pokonać, to zapraszamy na osobną stronę Bestiariusz.
Zameldujcie o wyczyszczeniu bagien Lowellowi (200 exp), a następnie powiedzcie o sukcesie Esti.
Sigmun
Mężczyzna zgodzi się Wam pomóc, jeżeli zmierzycie się z nim w walce (380 exp). Nie jest istotne czy go pokonacie i tak wstawi się za pomysłem bagien. Walka nie powinna sprawić Wam zbyt wiele trudności, gdyż Sigmun nie bije zbyt mocno. Pamiętajcie jednak o bloku.
Galbo
Nagroda: 50 exp
Galbo znajduje się w nieco dalszej części obozu. Kręci się koło dużego drzewa. Mężczyzna chce od Was 3 butelki lokalnego bimbru.
Jeżeli nie macie tego trunku przy sobie, to możecie go kupić przykładowo w karczmie w Silbach u Bastiana.
Fabio
Nagroda: 750
Jeżeli przekonaliście powyższą trójkę, to porozmawiajcie z Fabio. Mężczyzna zażąda od Was 400 sztuk złota. Nie macie wyjścia. Musicie zapłacić.
Czas na dyskusję ze strażnikiem (250 exp), a potem z Ivy (która już do Was biegnie lub czeka na Was po drugiej stronie muru).
Zabicie uchodźców
Nagroda: 250 exp
Najmniej finezyjnym rozwiązaniem jest po prostu zabicie uchodźców. Mieszkańcy Wilczego leża Wam w tym nie przeszkodzą. Musicie być gotowi na to, że zaatakują Was za to wszyscy uchodźcy, którzy zobaczą zabójstwo.
Nie zamordujecie nieszczęśników od razu. Musicie dodatkowo wejść z nimi w interakcję z wyciągnięta bronią.
Czas na dyskusję ze strażnikiem (250 exp), a potem z Ivy (która już do Was biegnie lub czeka na Was po drugiej stronie muru).