Kroniki Myrtany: Niedźwiedzia przysługa - solucja, opis przejścia Kroniki Myrtany poradnik, solucja
Niedźwiedzie to groźni przeciwnicy, szczególnie jeżeli w grę wchodzi miód. Na własnej skórze przekonał się o tym pszczelarz Bevin. Poniższa strona poradnika do moda Kroniki Myrtany powie Wam jak poradzić sobie z zadaniem Niedźwiedzia przysługa.
Ostatnia aktualizacja: 6 czerwca 2022
Poniższa strona poradnika zawiera wskazówki dotyczące zadania Niedźwiedzia przysługa z moda Kroniki Myrtany. Pszczelarz Bevin chce, abyście się pozbyli kochającego miód niedźwiedzia.
Nagroda i lokacja
Nagroda: 300/400/500 exp (+ 300 exp za zabicie niedźwiedzia), 5 x miód, słoik pysznego miodu Bevina (+1 do siły, +5 do maksymalnej liczby punktów trafień) lub 700 exp (+ 300 exp za zabicie niedźwiedzia), 10 x miód, słoik pysznego miodu Bevina

Obóz pszczelarzy znajduje się na drodze pomiędzy Ustroniem Żeglarza oraz kopalnią Araxos. Najszybciej można się tam dostać używając szybkiej podróży do kopalni, a potem pokonując resztę drogi pieszo. Porozmawiajcie tam z szefem pszczelarzy o imieniu Bevin.
Mężczyzna powiadomi Was o tym, że niedźwiedź dobiera się do uli i poprosi o załatwienie sprawy.
Leże niedźwiedzia

W celu złapania zwierzęcia, cofnijcie się ścieżką w kierunku drogi łączącej miasto Archolos z farmą Bermara. Zanim jednak dojdziecie do głównego szlaku, za skałami skręćcie w lewo, w dzicz. Po chwili powinniście ujrzeć niewielki obóz (miejsce zaznaczona na mapie wyżej). To właśnie tutaj siedzi niedźwiedź.

Niedźwiedzie to niebezpieczni przeciwnicy. Misie są podatne na obrażenia sieczne, ale jednocześnie zadają silne ciosy, których należy unikać za wszelką cenę. Po pokonaniu zwierzęcia pójdźcie porozmawiać z Bevinem.
Różne warianty zakończenia
Zadanie można skończyć na kilka sposobów. Jeżeli zabiliście niedźwiedzia, to możecie:
- nie oddawać Bevinowi skóry misia, a powiedzieć mu, żeby sam poszedł i sprawdził leże stwora; za zadanie dostaniecie wtedy 400 exp, 5 słoików miodu oraz pyszny miód Bevina;
- oddać pszczelarzowi prawdziwą skórę żarłocznego niedźwiedzia; jest to robione automatycznie, jeżeli zdecydujecie się na przekazanie Bevinowi futra i posiadacie je w ekwipunku (pomimo że w opcjach dialogowych jest napisane, iż należy ono do innego zwierzęcia); dostaniecie wtedy 700 exp, 10 słoików miodu oraz pyszny miód Bevina;
- oddać Bevinowi skórę innego niedźwiedzia; ta opcja jest możliwa, jeżeli podczas rozmowy z pszczelarzem zdecydujecie się mu przekazać jakieś futro, a w ekwipunku nie macie skóry żarłocznego niedźwiedzia; dostaniecie wtedy 500 exp, 5 słoików miodu oraz pyszny miód Bevina
Jeżeli nie zabijecie żarłocznego niedźwiedzia, a oddacie pszczelarzowi skórę innego zwierzęcia, to dostaniecie 300 exp, 5 słoików miodu oraz pyszny miód Bevina. W tym wypadku następnego dnia będziecie mogli znaleźć ciało pszczelarza koło misia. Wchodząc z nimi w interakcję Marvin powie, że bardzo mu przykro.