Kroniki Myrtany: Wyrwać chwasta - solucja, opis przejścia Kroniki Myrtany poradnik, solucja
Poniżej znajdziecie solucję zadania Wyrwać chwasta. Jest to jedna z misji w modzie Kroniki Myrtany.
Ostatnia aktualizacja: 31 stycznia 2023
Na tej stronie znajdziecie solucję zadania Wyrwać Chwasta. Misję tę możecie wykonać w modzie Kroniki Myrtany. Kupiec Ernesto potrzebuje Waszej pomocy.
Nagroda: 3000 exp + 200 exp za oddanie ziół, 200 sztuk złota, 7 ogników (alkohol)
Po pokazaniu szefowi Araxos, Lorenzo, dokumentu potwierdzającego obywatelstwo, ten powie, że Ernesto potrzebuje Waszej pomocy.
Mężczyznę możecie znaleźć na placu przed siedzibą gildii. Porozmawiajcie z nim. Należy załagodzić sprawę z alchemikiem oraz odnaleźć oszusta.
Pójdźcie teraz do Sigrid. Prowadzi hodowlę owiec za kuźnią w dzielnicy rzemieślniczej.
Kobieta powie Wam, że powinniście się udać do zamtuza Mroczne Tajemnice. Możecie go znaleźć w dzielnicy portowej. Na mapie jest zaznaczony jako róża. Porozmawiajcie tam z Kathią.
Kobieta wie gdzie znajduje się poszukiwana przez Was osoba, ale najpierw musicie się uporać z Pietrem. Mężczyzna siedzi na kanapie tuż obok. Porozmawiajcie z nim i stoczcie pojedynek. Po pokonaniu go, ponownie odbądźcie z nim pogawędkę.
Teraz możecie zagadać do Kathii. Dowiecie się, że powinniście się udać do łaźni. Na mapie miasta jest ona zaznaczona wanną. Znajduje się niedaleko domu Volkera.
Gdy już do niej dotrzecie, idźcie na piętro przybytku. Tam w drugim pokoju znajduje się Kaf.
Mężczyzna Was od razu zaczepi i wywiąże się między Wami walka. Po pokonaniu Kaf obieca Was zabrać do swojego mocodawcy.
Oczywiście jest to podstęp. Mężczyzna zabierze Was do pustej uliczki. Okazuje się, że Kaf nie jest sam. Ma trójkę braci, wraz z którymi zorganizował przekręt. Musicie ich teraz wszystkich pokonać. Najlepiej ustawić się tak, żeby mieć ich przed sobą. Uważajcie, aby nie zaszli Was z boku lub od tyłu. Blokujcie ich ciosy i wyprowadzajcie szybkie swoje. Skupiajcie się również na jednym przeciwniku. Im szybciej zmniejszycie liczbę wrogów, tym prędzej walka stanie się o wiele łatwiejsza.
To jednak jeszcze nie koniec zadania. Udajcie się teraz do alchemika Bodowina. To ten, który ma dom niedaleko wioski Silbach. Poznaliście go w ramach zadania Lekarstwo dla Jorna.
Podczas rozmowy z nim wybierzcie dialog: "Przysyła mnie gildia Araxos". Następnie "Może po prostu poszukałbym dla ciebie tych ziół?".
Musicie poszukać dla alchemika 10 roślin leczniczych. Nie jest to trudne zadanie. Wystarczy porozglądać się po lasach i bezdrożach na wyspie. Jeżeli macie problem z ich lokalizacją, to pomóżcie sobie zwojem telekinezy. Jeden mieliście okazję dostać w ramach misji Spotkanie po latach.
Teraz możecie wrócić do zleceniodawcy i oddać zadanie.