Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp

Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Kroniki Myrtany - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Kroniki Myrtany: Dzielnica pięści - solucja, opis przejścia Kroniki Myrtany poradnik, solucja

Jeżeli chcecie wyładować agresję, a przy okazji odblokować osiągnięcie Wściekłe pięści, to zadanie Dzielnica pięści jest dla Was. Na tej stronie poradnika do Kronik Myrtany dowiecie się jak „zdobyć szacunek na dzielni”.

Ostatnia aktualizacja: 3 sierpnia 2022

Na tej stronie poradnika do Kronik Myrtany poznacie odpowiedź na to, jak stać się mistrzem walk ulicznych w Archolos. Wykonując zadanie Dzielnica pięści możecie zdobyć jednocześnie osiągnięcie Wściekłe pięści.

Nagroda i początek zadania

Nagroda: 4890 exp (ze wszystkich źródeł), 2650 sztuk złota, ekstrakt leczniczy, smoczy korzeń, pas siły, miecz Aleny

1 - Kroniki Myrtany: Dzielnica pięści - solucja, opis przejścia - Kroniki Myrtany - poradnik do gry
Podczas zwiedzania slumsów w mieście Archolos możecie się natknąć na budynek z ogromnym wejściem - Kroniki Myrtany: Dzielnica pięści - solucja, opis przejścia - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Podczas zwiedzania slumsów w mieście Archolos możecie się natknąć na budynek z ogromnym wejściem. Wejdźcie do niego.

Tam możecie spotkać Alenę. Kobieta powie Wam, że wieczorami organizuje walki. Jeżeli wrócicie do lokalu po zmroku, to będziecie mogli wziąć udział w potyczkach.

Zasady

Poniżej przedstawiliśmy zasady i porady dotyczące walk w zadaniu Dzielnica pięści:

  1. wpisowe - każda potyczka kosztuje, różnie w zależności od poziomu walki;
  2. ekwipunek - używacie swojego własnego sprzętu, więc im lepszy, tym Wasze szanse na wygrane rosną; pancerz towarzyszy Wam we wszystkich potyczkach, a Wasza broń w niektórych (czasami bijecie się na pięści);
  3. przegrana - przegrana spowoduje, że w kolejnej walce zmierzycie się z następnym przeciwnikiem w kolejce (oraz tracicie pieniądze);
  4. nagroda - zawsze dostaniecie dwukrotność włożonych pieniędzy, nieco doświadczenia, a czasami jakiś bonus;
Poniżej znajdziecie spis wszystkich walk z zadania Dzielnica pięści - Kroniki Myrtany: Dzielnica pięści - solucja, opis przejścia - Kroniki Myrtany - poradnik do gry
  1. łóżko - aby odzyskać siły, możecie użyć łóżka, które stoi w rogu budynku;
  2. rozpoczęcie walki - aby zyskać nieco przewagi możecie zacząć atakować jeszcze w momencie, w którym Wasz przeciwnik dopiero idzie na swoje miejsce (lub zaraz po tym, gdy na nim stanie); da Wam to kilka dodatkowych ciosów.

Spis walk

Poniżej znajdziecie spis wszystkich walk z zadania Dzielnica pięści:

  1. włóczęga - koszt 25 sztuk złota, prosta walka na pięści, 50 exp za pokonanie przeciwnika, 100 exp po rozmowie z Aleną, dodatkowo otrzymacie ekstrakt leczniczy;
  2. farmer - koszt 50 sztuk złota, prosta walka na pięści, 110 exp za pokonanie przeciwnika, 100 exp po rozmowie z Aleną;
  3. marynarz - koszt 75 sztuk złota, prosta walka bronią białą, pamiętajcie o blokach, 130 exp za pokonanie przeciwnika, 100 exp po rozmowie z Aleną;
  4. najemnik (przedstawiony jako goniec Araxos) - koszt 100 sztuk złota, walka bronią białą, pamiętajcie o blokach i zaatakujcie go pierwsi, 160 exp za pokonanie przeciwnika, 150 exp po rozmowie z Aleną;
  5. strażnik miejski - koszt 150 sztuk złota, walka na pięści, mężczyzna potrafi się bić, blok i unik to Wasza siła, szczęśliwe nie zadaje gigantycznych obrażeń, 220 exp za pokonanie przeciwnika, 150 exp po rozmowie z Aleną;
  6. południowiec - koszt 200 sztuk złota, walka bronią białą, bardzo szybki przeciwnik, zadaje duże obrażenia, rozpocznijcie potyczkę jako pierwsi, to krytyczne dla jej wygrania, kluczowy jest również refleks i bloki w odpowiednich momentach, 250 exp za pokonanie przeciwnika, 150 exp po rozmowie z Aleną, smoczy korzeń;
  7. ochroniarz (człowiek Volkera) - koszt 250 sztuk złota, walka bronią białą, rozpocznijcie potyczkę jako pierwsi, jeżeli uda Wam się zadać krytyczny cios, to starcie może się skończyć jeszcze zanim się zacznie, jeżeli jednak dojdzie do starcia, to blok oraz unik są Waszym przyjacielem, gdyż przeciwnik jest szybki i jeżeli będziecie mieli pecha, to wystarczą mu dwa ciosy na zbicie Waszego zdrowia do 0; 300 exp za pokonanie przeciwnika, 200 exp po rozmowie z Aleną;
2 - Kroniki Myrtany: Dzielnica pięści - solucja, opis przejścia - Kroniki Myrtany - poradnik do gry
  1. pięściarze - koszt 300 sztuk złota, walka na pięści, Waszym zadaniem jest zmierzyć się z dwoma przeciwnikami, nie walczą najlepiej, ale potyczki z kilkoma wrogami są zawsze trudne; skupcie się na jednym przeciwniku na raz, często blokujcie i unikajcie ciosów, biegajcie po arenie; 480 exp za pokonanie obu przeciwników (240 exp za jednego), 200 exp po rozmowie z Aleną; pas siły
  2. wilczy syn - koszt 500 sztuk złota, walka na pięści, mężczyzna ma sporo punktów trafień, szykujcie się na dość długą walkę i powolne zbijanie paska zdrowia, nie jest jednak aż tak silny, więc bloki i uniki powinny wystarczyć do wygrania starcia, 350 exp za pokonanie przeciwnika, 500 exp po rozmowie z Aleną;
Po wykonaniu zadania warto wrócić za jakiś czas na arenę, aby poznać dalsze losy Aleny - Kroniki Myrtany: Dzielnica pięści - solucja, opis przejścia - Kroniki Myrtany - poradnik do gry
  1. nordmarczyk - koszt 1000 sztuk złota, walka bronią białą, pierwszy (i ostatni) przeciwnik walczący dwuręcznym orężem, pomimo ciężkiej broni mężczyzna błyskawicznie zadaje ciosy i jest spora szansa (w zależności od tego kiedy podchodzicie do tego zadania), że może Was pokonać jednym uderzeniem; do tego ma sporo punktów trafień; zaatakujcie pierwsi, to da Wam kilka bonusowych ciosów; walka jest trudna i nie możecie dać się trafić; kluczowe jest dobre blokowanie i wyczucie jego ruchów; jeżeli zamachnie się za plecy, to możecie sobie pozwolić na cios, jeżeli zamiecie bronią w poziomym łuku, to spodziewajcie się, że zaatakuje ponownie i musicie trzymać blok, bądźcie gotowi na to, że często będzie bił dwa razy z rzędu; w przypadku przegranej Nordmarczyk Was zabije; 420 exp za pokonanie przeciwnika, 1000 exp po rozmowie z Aleną, miecz Aleny;

Po wykonaniu zadania warto wrócić za jakiś czas na arenę, aby poznać dalsze losy Aleny.