Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp

Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Kroniki Myrtany - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Kroniki Myrtany: Strażnik Równowagi Kroniki Myrtany poradnik, solucja

Jeżeli chcecie dołączyć do Wodnego kręgu, to musicie wykonać zadanie Strażnik Równowagi. Jest to jedna z misji w Kronikach Myrtany, na którą możecie się natknąć w 5 rozdziale.

Ostatnia aktualizacja: 29 maja 2023

Pod koniec wykonywania zadania Ruiny zamku w modzie Kroniki Myrtany, Kessel zaoferuje Wam dołączenie do Wodnego kręgu. Jeżeli się zdecydujecie na to, będziecie mogli stać się częścią tej tajnej organizacji. Na poniższej stronie poradnika powiemy Wam jak tego dokonać.

Nagroda i rozpoczęcie zadania

Nagroda: 3000 exp, Ciężki Pancerz Wodnego kręgu, Pierścień Wodnego kręgu.

Jak już było wspomniane, zadanie będziecie mogli rozpocząć pod koniec trwania misji Ruiny zamku. Kessel zaproponuje Wam dołączenie do Wodnego kręgu. Wcześniej jednak musicie odejść od Waszej dotychczasowej organizacji, wiąże się to również z osiągnięciem. Więcej o tym dowiecie się na stronie Proszę się odsunąć wychodzimy.

Po odejściu z gildii ponownie porozmawiajcie z Kesselem. Wtedy rozpoczniecie zadanie Strażnik Równowagi. Będziecie musieli zająć się mówcami pracującymi dla Lichwiarza. Otwórzcie notatkę, którą dostaliście od wojownika. To oficjalnie rozpocznie misję Uciszyć Krzykacza (więcej o tym piszemy na osobnej stronie).

Chrzest

Po wykonaniu misji Uciszyć Krzykacza porozmawiajcie ponownie z Kesselem - Kroniki Myrtany: Strażnik Równowagi - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Po wykonaniu misji Uciszyć Krzykacza porozmawiajcie ponownie z Kesselem. Musicie spotkać się z nim w tajnym miejscu, aby dopełnić formalności. Udajcie się do Silbach, a z wioski wyjdźcie zachodnią bramą. Idźcie ścieżką aż do mostu. Kessel znajduje się po drugiej stronie rzeki.

W dalszą drogę udacie się już wspólnie. Na drodze możecie napotkać nieco zwierząt i Żaboludzi. Nie powinni jednak stanowić jakiegoś zagrożenia.

Gdy dojdziecie na miejsce, ściągnijcie zbroję i wejdźcie do rzeki. Rozpocznijcie interakcję z jedną z bulgoczących plam na wodzie. Otrzymacie teraz nagrodę:

Ciężki Pancerz Wodnego kręgu

  1. Ochrona przed obuchami - 120,
  2. Ochrona przed ostrzami - 115,
  3. Ochrona przed strzałami - 105,
  4. Ochrona przed ogniem - 40,
  5. Ochrona przed magią - 40.

Zbroja ta jest dość silna, jednakże ma pewien minus - nie można jej nosić w osiedlach. Jeżeli zbliżycie się do miasta Archolos albo Silbach, to bohater ściągnie ją automatycznie. Warto o tym pamiętać i mieć jakąś alternatywę.

Pierścień Wodnego kręgu:

  1. Zwiększa obrażenia zadawane zaklęciami - 5
  2. Premia do maks. many - 10
  3. Obrona przed wszystkim - 2
  4. Za każdy kolejny pierścień i amulet wodnego kręgu + 5 do walki każdą bronią

Będąc w kotlinie warto również się w niej nieco rozejrzeć. Za ruinami na ścianie skalnej możecie znaleźć złoże Magicznej rudy.