Kroniki Myrtany: Morskie opowieści - solucja, opis przejścia Kroniki Myrtany poradnik, solucja
Na niniejszej stronie znajdziecie opis zadnia Morskie opowieści. Jest to jedna z misji, na jakie możecie trafić w modzie Kroniki Myrtany.
Ostatnia aktualizacja: 3 sierpnia 2022
Poniżej znajdziecie opis przejścia zadania Morskie opowieści z moda Kroniki Myrtany. Udajcie się do Ustronia Żeglarza - tam porozmawiajcie ze Svenem.
Nagroda i początek zadania
Nagroda: 800 exp, 100 sztuk złota/bryłka rudy, 3 otwierane muszle - w zależności komu pomożecie
Ustronie Żeglarza to niewielka osada rybacka, do której można się łatwo dostać z pomocą Szybkiej podróży (zabierając się z przewoźnikiem) lub wypłynąć wpław z miasta Archolos i kierować się w lewo (druga plaża).

Spotkacie tam rybaka Svena - jest to nieprzyjemny typ, który Was zaczepi. Nieważne co mu odpowiecie, okazuje się, że ma dla Was misję. Chce abyście zniszczyli łódkę Harolda.
Są dwa sposoby rozwiązania tego zadania:
Pomoc Svenowi
Jeżeli chcecie pomóc Svenowi, to udajcie się w nocy na plażę. Tam odnajdźcie Łódź Harolda. Łatwo ją rozpoznać, gdyż są koło niej sieci.

Wejdźcie z nią w interakcję i poinformujcie o tym zleceniodawcę. W nocy śpi w swojej chacie, która znajduje się najbliżej morza. Rano udajcie się na plażę i zobaczcie scenkę.
Okazuje się, że Harold utonął, Przerażony Sven odciągnie Was na bok i zaoferuje skórzany mieszek ze 100 sztukami złota za milczenie.
Pomoc Haroldowi
Jeżeli nie podoba Wam się pomysł Svena, to możecie również sprzymierzyć się z Haroldem. Udajcie się do niego - krąży po osadzie - i powiedźcie mu o wszystkim. Mężczyzna zechce, abyście zrobili Svenowi dokładnie to, co mieliście zrobić jemu. Jeżeli się zgodzicie, to dostaniecie 3 otwierane muszle zaliczki (o ile macie szczęście lub skorzystacie z możliwości zapisu i wczytania, to otrzymacie z nich jakąś perłę potrzebną do zadania Perły wody).

Udajcie się w nocy na plaże i znajdźcie łódkę Svena (poznacie ją po butelkach alkoholu). Wejdźcie z nią w interakcję i powiadomcie o wszystkim Svena (aby nie nabrał podejrzeń). W nocy śpi w swojej chacie, która znajduje się najbliżej morza. Następnie prześpijcie się do rana.

Kolejnego dnia będziecie świadkami, jak łódka Svena się zatapia, mężczyźnie jednak nic się nie stanie - poza tym, że będzie na Was zły.
Harold odciągnie Was na bok i da resztę zapłaty - pękatą rybę. Znajduje się w niej bryłka rudy.