Kroniki Myrtany: Srebro i stal - solucja, opis przejścia Kroniki Myrtany poradnik, solucja
Drwale nie mogą dostać się do kuźni. Kowal Einar z pewnością nie będzie zadowolony. Na tej stronie poradnika do moda Kroniki Myrtany zamieszczamy solucję zadania Srebro i stal.
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2022
Bez materiałów nawet najlepszy rzemieślnik nic nie zdziała. Kowal Einar z niecierpliwością czeka na dostawę drewna. Z pewnością będzie wdzięczny za pomoc. Na tej stronie poradnika do Kronik Myrtany przeczytacie solucję zadania Srebro i stal.
Nagroda: 1500 exp, 100 sztuk złota, darmowe ulepszenie zbroi

Jeżeli po wykonaniu zadania Jedyna droga do Jona podejdziecie do głównej bramy Wilczego leża, zobaczycie tam drwali z wozem drzewa. Niestety strażnik nie chce ich wpuścić. Możecie im zaoferować swoją pomoc.
Pójdźcie do kowala i opowiedzcie mu o sytuacji. Mężczyzna się zdenerwuje i da Wam przepustkę dla drwali. Porozmawiajcie ze strażnikiem, a następnie z drwalami. Następnie wejdźcie w interakcję z wozem. Znajdziecie się pod kuźnią i dostaniecie 10 jabłek od drwala.
To jednak nie koniec zadania. Porozmawiajcie z kowalem. Mężczyzna da Wam 100 sztuk złota i poprosi o dalszą pomoc. Możecie tu skończyć zadanie (dostaniecie wtedy tylko 500 exp), ale bardziej opłaca się je kontynuować.

Pójdźcie teraz za Einarem. Mężczyzna poprosi Was o pocięcie drewna. Wejdźcie w interakcję z zaznaczonym powyżej pieńkiem. Potrzebujecie do tego piły. Jeżeli jej nie macie, to jedna stoi oparta o Wasze stanowisko pracy.
Kowal zacznie Wam opowiadać o Wilczych synach i zapyta Was czy może kontynuować. Nie ma to wpływu na przebieg zadania lub nagrodę. Od Was zależy, czy chcecie się dowiedzieć czegoś więcej o historii tego dumnego ludu.

Teraz dostaniecie 4 pręty. Musicie je rozgrzać w piecu. Następnie podejdźcie do kowadła i obróbcie wcześniej rozgrzany metal dwukrotnie z każdej strony. Potrzebujecie do tego młotka, ale jeden stoi na kowadle. Ostatnim krokiem jest ochłodzenie wykutego półkola w kadzi z wodą.

Po zrobieniu 4 półkoli Einar poprosi Was o zajęcie się skórą. W tym celu musicie wejść w interakcję z płatem rozwieszonym pomiędzy drewnianym rusztowaniem. Potrzebujecie do tego noża - jeden jest na skrzyni obok.

Po robocie Einar wyśle Was po formę z jego kufra. Mebel jest przy wejściu do kuźni, w rogu pomieszczenia. Ze skrzyni zabierzcie potrzebny przedmiot i odnieście go kowalowi.
To już koniec zadania. W ramach nagrody otrzymacie 1500 exp oraz będziecie mogli za darmo ulepszyć sobie zbroję. Nasza rada jest taka, żeby już wcześniej wzmocnić pancerz u płatnerza w mieście lub u Einara, a następnie dodatkowo go umocnić za darmo (wtedy zyskacie najwięcej).