Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp

Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Kroniki Myrtany - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Kroniki Myrtany: Skrzydełko czy nóżka? Kroniki Myrtany poradnik, solucja

Sprawdźcie czy powinniście zabić Bodowina. Na tej stronie poradnika do gry Kroniki Myrtany znajdziecie solucję zadania Skrzydełko czy nóżka.

Ostatnia aktualizacja: 17 stycznia 2023

Na poniższej stronie poradnika do moda Kroniki Myrtany znajdziecie solucję zadania Skrzydełko czy nóżka. Dowiedzcie się czy zabić Bodowina i jak uzyskać maksymalną ilość doświadczenia.

Nagroda: 1000 exp LUB maksymalnie 2100 exp, w obu przypadkach otrzymacie również - mikstura kamiennej skóry, eliksir wzmocnienia życia oraz eliksir wzmocnienia skóry.

Rozpoczęcie zadania

Na tym samym dziedzińcu, na którym znajduje się lecznica w klasztorze magów wody, będziecie mogli spotkać Rierola i Cardena (stoją koło wozu z martwymi zwierzętami) - Kroniki Myrtany: Skrzydełko czy nóżka? - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Na tym samym dziedzińcu, na którym znajduje się lecznica w klasztorze magów wody, będziecie mogli spotkać Rierola i Cardena (stoją koło wozu z martwymi zwierzętami). Mag Was zaczepi i poprosi o zbadanie sprawy chorych ścierwojadów. Następnie porozmawiajcie ze stojącym obok myśliwym.

Zanim się oddalicie jeszcze raz zagadajcie do Rierola. Otrzymacie garść nowych informacji. Udajcie się teraz do alchemika Bodowina.

Śledztwo - okolice chaty Bodowina

Udajcie się do chaty Bodowina - Kroniki Myrtany: Skrzydełko czy nóżka? - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Udajcie się do chaty Bodowina. To alchemik, który mieszka nieopodal Silbach. Prowadzą do niego 3 drogi - od strony miasta, winnicy Valerio i wioski Silbach. Na każdej z nich jest grupa Wycieńczonych ścierwojadów (nie są one trudne do pokonania, ale pamiętajcie, że zadają obrażenia od ognia, co może stanowić problem). Spotkanie z jednym stadkiem uaktualni dziennik, ale pokonanie wszystkich 3 zaowocuje bonusem do nagrody. Na szczęście wszystkie są w okolicach pracowni uczonego.

W dalszej kolejności udajcie się do domu alchemika. Przed jego chatą również znajduje się grupa Wycieńczonych ścierwojadów, a koło nich leżą zwłoki. Podejście do nich da Wam kolejny wpis do dziennika.

Wejdźcie na podwórko przed chatą. Możecie zebrać rośliny, które rosną w ogródku - otrzymacie wpis. Teraz otwórzcie drzwi do pracowni. Bodowina nie ma, więc rozejrzyjcie się.

Śledztwo - Chata Bodowina

Wejdźcie do chaty - Kroniki Myrtany: Skrzydełko czy nóżka? - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Wejdźcie do chaty. Aby kontynuować zadanie wystarczy przeczytać księgę leżącą na podium i wyjść przed chatę. Polecamy jednak przeszukać 3 biblioteczki znajdujące się w pomieszczeniu. Znajdziecie tam dzienniki badań, które uzupełniają historię z głównej księgi. Pozwolą Wam one otrzymać później więcej doświadczenia za zadanie.

Pójdźcie również do sypialni Bodowina. Znajdziecie tam bardzo dużo porozrzucanych papierów - znajdują się na nich pieczęcie królewskie. Da Wam to wpis do dziennika.

Nie jest to związane z zadaniem, ale dodatkowo możecie znaleźć 3 niesprawdzone mikstury. Eliksiry znajdują się na regale koło stołu alchemicznego. Wypicie czerwonej sprawi, że stracicie prawie całe zdrowie (zostanie Wam go tylko tyle, żeby nie umrzeć). Jednak dwie pozostałe dodadzą Wam 500 exp, 5 many (na stałe) oraz 10 punktów trafień (na stałe).

Czy zabić Bodowina?

Po sprawdzeniu wszystkiego, możecie wyjść przed chatę. Podbiegnie do Was Bodowin. Nieważne co mu odpowiecie, mężczyzna i tak Was zaatakuje. Przed walką wypije miksturę. Pozwoli mu ona przez chwilę odnawiać zdrowie po Waszych atakach. Po prostu przeczekajcie ten moment zadając obrażenia alchemikowi i broniąc się przed jego ciosami. Efekt po chwili zniknie.

Bodowin nie jest trudnym przeciwnikiem i po niedługim czasie powinien leżeć na ziemi. Gdy się podniesie będziecie mogli z nim porozmawiać. Liczba opcji dialogowych różni się w zależności od tego ile wskazówek odkryliście. Ostatecznie jednak wszystko sprowadzi się do 3 wyborów:

  1. Zakazać mu dalszych badań i pozwolić zostać w chacie.
  2. Zmusić go do opuszczenia wyspy.
  3. Zabić mężczyznę.

Tak naprawdę, jeżeli poprzestaniecie tylko na jednym z powyższych wyborów i wrócicie do Rierola, to nie mają one znaczenia, gdyż ostatecznie nagroda będzie taka sama. Warto podkreślić, że nawet jeżeli Bodowin przeżyje i zostanie w chacie, to nie będziecie mogli już u niego nic kupić. Najlepiej zabić Bodowina i ponownie przeszukać jego ciało. Znajdziecie przy nim klucz.

Tajemnica Bodowina

Z kluczem udajcie się do piwnicy nieopodal chaty - Kroniki Myrtany: Skrzydełko czy nóżka? - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Z kluczem udajcie się do piwnicy nieopodal chaty. Do tej pory była zamknięta, teraz możecie ją jednak otworzyć. Zejdźcie na dół. Znajdziecie tam kolejne parzące ogniste korzenie, niesprawdzone mikstury (wszystkie Wam zaszkodzą), ale co najważniejsze - ciała.

W piwnicy są zwłoki Lei (jest to jedna z osób, które przybyły z Wami na wyspę) oraz Hilgera (dawny mistrz Bodowina). Przeczytajcie notatki znajdujące się przy trupach. Możecie teraz wrócić do zleceniodawcy.

Najlepsze zakończenie

Aby za to zadanie dostać jak największą nagrodę musicie:

  1. pokonać wszystkie grupy Wycieńczonych ścierwojadów (3 na drogach i 1 przed domem);
  2. zanieść Rierolowi 3 dzienniki badań Bodowina;
  3. znaleźć ciała i przeczytać notatki.

O każdej z powyższych rzeczy będziecie mogli powiedzieć magowi, gdy już złożycie główny raport (1000 exp). Dzięki temu dostaniecie po 200 exp dodatkowo, a jeżeli wykonacie wszystkie trzy czynności, to otrzymacie 500 exp bonusu.