Kroniki Myrtany: Spotkania w drodze Kroniki Myrtany poradnik, solucja
Podczas przemierzania dróg i bezdroży wyspy Archolos czasami natkniecie się na ciekawe postacie. Na tej stronie poradnika do moda Kroniki Myrtany zebraliśmy te spotkania.
Ostatnia aktualizacja: 22 maja 2023
Ta strona zapozna Was z różnymi ciekawymi spotkaniami, które mogą Wam się przytrafić podczas zwiedzania Archolos w modzie Kroniki Myrtany. Nie są to zadania, a mniej lub bardziej losowe zetknięcia z mieszkańcami tej wyspy.
- Radosna para
- Stary dziwak
- Racius
- Zagadkowy wędrowiec
- Najemnik
- Uchodźczyni
- Dziwny facet
- Tajemniczy kupiec
- Starzec
- Farmerzy potrzebujący pomocy
Radosna para
Za obozem drwali piknik urządziła sobie para.
Jeżeli się do niej zbliżycie, otrzymacie od niej wino Azarro oraz tartę winogronową.
Stary dziwak
Nagroda: 400 exp
Podczas podróży między osadami możecie spotkać starego dziwaka (my go znaleźliśmy za Silbach).
Mężczyzna chce drapaczki do pleców. Jeżeli macie w ekwipunku rękę szkieletu, to weźmie ją i otrzymacie doświadczenie.
Przedmiot ten możecie zdobyć w różnych miejscach. Jedna kończyna znajduje się niedaleko wejścia do jaskini, w której zatrzymali się Wasi towarzysze podróży na początku gry. Ręka jest przy szkielecie, koło pniaka nad kałużą.
Racius
Nagroda: 100 exp, kilka mikstur i drobiazgów
"Spotkanie" to jest możliwe na Południowym bagnie. Niedaleko miejsca, w którym lądujecie na brzegu razem z Yannickiem w ramach misji Pojawia się i znika.
Jeżeli zejdziecie nieco ze ścieżki, to mijając wielkie drzewo usłyszycie krzyk. Z nieba spadnie Racius. Mężczyzna niestety zginie w wyniku upadku, ale możecie go przeszukać i otrzymać kilka mikstur, a notatka przy jego ciele wyjaśni Wam, co stało się stało (jej przeczytanie dodatkowo da Wam 100 exp).,
Zagadkowy wędrowiec
Nagroda: w sumie 450 exp, 3 rdesty polne.
W rozdziale 3 przed winnicą Rity pojawia się mężczyzna. Jeżeli z nim porozmawiacie, to zapyta się Was o kierunek do miasta. Możecie podać mu dowolny (dostaniecie wtedy 25 exp), jednak najlepiej odpowiedzieć prawidłowo - północ. Otrzymacie wtedy 200 exp.
Jeżeli podaliście mężczyźnie dobry kierunek, to spotkacie go w Archolos. Znajduje się przy drodze pomiędzy karczmą Gerstanda, a domem Volkera. Porozmawiajcie z nim, a dostaniecie kolejne 250 exp oraz 3 rdesty polne.
Najemnik
Nagroda: ekstrakt leczniczy
Przemierzając wyspę w 3 rozdziale koło spalonego młyna natkniecie się na najemnika atakowanego przez warga i orkowego psa. Jeżeli mu pomożecie, to czeka Was krótka zabawna rozmowa oraz ekstrakt leczniczy.
Uchodźczyni
Nagroda: 75 exp
W winnicy Rity, koło jaskini służącej za składzik wina, jest uchodźczyni. Kobieta poprosi Was o pożyczkę w wysokości 50 sztuk złota. Jeżeli się zgodzicie, to dostaniecie 75 exp.
Kobietę spotkacie ponownie w 5 rozdziale, jeżeli udacie się do winnicy Rity. Odda Wam pieniądze z procentem - 75 sztuk złota. Dostaniecie dodatkowo kolejne 75 exp.
Dziwny facet
Nagroda: 125 exp
W 4 rozdziale będziecie mogli spotkać Dziwnego faceta. Natraficie na niego na drodze prowadzącej na stary cmentarz - naprzeciwko spalonego młyna pomiędzy Archolos a farmą Bermara. Jest to mężczyzna paradujący jedynie w krótkich spodenkach/bieliźnie. Zacznie Wam zadawać różne pytania - ewidentnie jest to parodia Bezimiennego z Gothica oraz poniekąd samego Marvina.
Tajemniczy kupiec
W 4 rozdziale na Mglistych moczarach, przy skałach dzielących drogę od bagien, możecie spotkać Tajemniczego kupca. Mężczyzna zaoferuje Wam kupno antycznych kielichów. 100 sztuk złota za artefakt wart 1000 wydaje się dobrą ofertą. Maksymalnie można ich kupić 11. Jednakże gdy tylko odejdziecie kawałek, Wasz skarb zamieni się w zwykłe, niechlujnie wykonane kubki. Po powrocie na miejsce handlarza już nie będzie. Lepiej więc nic od oszusta nie nabywać.
Starzec
W 4 rozdziale na drodze prowadzącej do Królewskiej kopalni (tuż przed nią) napotkacie starca. Mężczyzna po dziwnym dialogu Was zaatakuje. Uwaga jest dobrym kusznikiem i zadaje sporo obrażeń.
Farmerzy potrzebujący pomocy
W 5 rozdziale w okolicach winnicy Rity możecie znaleźć parę farmerów potrzebujących pomocy. Jest to jednak kolejny podstęp ludzi Volkera. Jeżeli podejdziecie do nich to Was zaatakują, a dodatkowo pojawi się 2 łowców nagród.