Kroniki Myrtany: Ruiny zamku
Odkrywania tajemnic twierdzy Vardhal ciąg dalszy. Na tej stronie poradnika do Kronik Myrtany znajdziecie opis zadania Ruiny zamku. Powiemy Wam również o Nieumarłym magu bitewnym.
Aktualizacja:
Zadanie Ruiny zamku jest bezpośrednią kontynuacją misji Nadchodzący sztorm. Czas kontynuować podróż do twierdzy Vardhal. Jeżeli chcecie poznać jej sekrety, to przeczytajcie tę stronę poradnika do moda Kroniki Myrtany.
- Początek zadania i nagroda
- Fale nieumarłych
- Nieumarły mag bitewny
- Ruiny twierdzy
- Muzeum i zakończenie zadania
Początek zadania i nagroda
Nagroda: W sumie 3000 exp
To zadanie rozpoczyna się w momencie spotkania się z Kesselem i Riordianem. Podążajcie za towarzyszami, aż dotrzecie do twierdzy. Po drodze spotkacie kilku przeciwników, ale nie powinni stanowić dla Was zagrożenia. Jednak zanim wejdziecie na dziedziniec zamku, uleczcie się.
Fale nieumarłych
Po wejściu na plac, czeka Was odparcie fali nieumarłych. Jeżeli macie z nimi trudności, to zawsze możecie poczekać, aż Wasi towarzysze się nimi zajmą. Ewentualnie wejdźcie na schody przed zamkiem i strzelajcie do wrogów z podwyższenia. Po pierwszym ataku będziecie mieli chwilę przerwy. Uleczcie się i podejdźcie do Kessela i Riordiana.
Rozpocznie się drugie natarcie przeciwników. Będzie polegało dokładnie na tym samym, co poprzednio. Po nim ponownie podejdźcie do towarzyszy. Zacznie się 3 atak.

Tym razem jednak nie walczcie, a wespnijcie się na zniszczony mur po lewej stronie dziedzińca (stojąc plecami do zamku). Przejdźcie nim na prawą stronę umocnień. Nie zatrzymujcie się, gdyż wrogowie są w chwili obecnej nieśmiertelni. Dojdźcie do wieży i wejdźcie w czerwony portal na ziemi. To Was przeniesie do maga.
Nieumarły mag bitewny

Czeka Was spotkanie z kolejnym minibossem. Jest to przeciwnik niezwykle uciążliwy dla osób dzierżących broń do walki w zwarciu, gdyż potrafi się teleportować. Co więcej przyzywa nieumarłych, którzy skutecznie utrudniają życie graczowi. Ponadto rzuca ogniste zaklęcia, więc jeżeli macie jakąś ochronę przed tym żywiołem, to jej użyjcie.
Najwygodniej walczyć z tym przeciwnikiem używając broni dystansowej. Taktyka natomiast w dużej mierze zależy od zbroi jaką macie na sobie. Jeżeli jest ona dobra, to powinniście zignorować przyzywane zombie i skupić ataki na magu. Jeżeli jednak Wasz pancerz nie jest zbyt wytrzymały, to możliwe, że warto będzie albo dużo się poruszać po arenie, albo wykończyć przynajmniej część nieumarłych.
Ruiny twierdzy
Po walce z Nieumarłym magiem bitewnym koniecznie przeszukajcie jego ciało. Znajdziecie tam Fragment klucza, którego będziecie potrzebowali potem. Użyjcie również kołowrotku, aby otworzyć bramę twierdzy. Teraz wejdźcie w czerwony portal na ziemi i traficie ponownie do wieży na murach.
Wróćcie do towarzyszy i wejdźcie do zamku. Gdy tylko przejdziecie przez wrota, to już z oddali zobaczycie fioletową poświatę. Zanim się do niej jednak udacie, to warto zbadać pomieszczenia po bokach. W skrzyniach na prawo od wejścia znajdziecie kilka ciekawych broni. Na lewo natomiast jest runa teleportacyjna (portal jest na dziedzińcu).
Pójdźcie następnie do światła. Są tam drzwi, a przy nich ciało. Przeszukajcie je, a znajdziecie notatkę oraz kolejny Fragment klucza. Teraz spróbujcie otworzyć wrota. Ze zdobytą wiedzą wróćcie do Riordiana i mu o wszystkim opowiedzcie.
Muzeum i zakończenie zadania

Udajcie się do miasta Archolos (możecie się teleportować). Musicie pójść do Muzeum. Tam porozmawiajcie z Mironem. Mężczyzna chętnie odsprzeda Wam klucz:
- Jeżeli wykonaliście zadanie Dom nie do poznania, to możecie powiedzieć muzealnikowi, że chcecie go dołączyć do kolekcji. Zapłacicie wtedy 500 sztuk złota.
- W przypadku braku domu, możecie odkupić klucz za 1000 sztuk złota.
W obu powyższych przypadkach dostaniecie 500 exp. Wróćcie teraz do Riordiana i dajcie mu fragmenty klucza. To zakończy zadanie.
- Kroniki Myrtany - poradnik do gry
- Kroniki Myrtany: Opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Zadania główne
- Kroniki Myrtany: Rozdział 5
- Kroniki Myrtany: Rozdział 5 - lista wszystkich misji
- Kroniki Myrtany: Z deszczu pod rynnę - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Nadchodzący Sztorm
- Kroniki Myrtany: Ruiny zamku
- Kroniki Myrtany: Przygotowania do wyprawy
- Kroniki Myrtany: Wyszkoleni ludzie
- Kroniki Myrtany: Robota dla twardzieli
- Kroniki Myrtany: Siła robocza
- Kroniki Myrtany: Podziemia Vardhal
- Kroniki Myrtany: Rozdział 5
- Kroniki Myrtany: Zadania główne
- Kroniki Myrtany: Opis przejścia
Komentarze czytelników
https://www.gry-online.pl/poradniki/the-chronicles-of-myrtana-archolos/dom-nie-do-poznania/ze1cca6
Zadanie Dom nie do poznanie w kronikach jest zbugowane, zostal 1 dzień do licytacji i nie mogę o tym porozmawiać z nikim. Mam strój i pieniądze, ale Kazeem nie chce gadać.
Kiedy będzie do pobrania w pdf poradnik do tej gry?
Gdzie mogę znałeśc zwój telekinezy?
Edit:Dobra, nie ważne już mam...
W zadaniu "" W cichej mgle "" już pod jego koniec a ściślej mówiąc po koncercie Karin i Marvina - nie mogę w żaden sposób ruszyć postacią ..ekwipunek można włączyć ale nie mogę się poruszyć nawet po wpisaniu kodów i użyciu F8 ...zapisać gry też się nie da ....MENU też nie da się włączyć
Miałem to samo. Ponowne wczytanie gry mi pomogło, jeśli grasz z pluginami to nie przyspieszaj gry przy cutscence
Pomóżcie. Przy wykonywaniu zadania "nieuczciwą konkurencja" pojawił się problem. Nie mogę otworzyć drzwi do magazynu przemytników, gra się zawiesza i muszę wczytywać. Co mogę z tym zrobić?
jeżeli w zadaniu "spłata długu" najpierw pójdziecie do obozu drwali po sterte drewna. potem ukradniecie cale drewno z wieży sygnałowej. dostaniecie za wszystkie 4 stery 1200 expa i 240 szt złota
Feller nie stoi obok chaty Bodowina. Idź od chaty Bodowina w kierunku miasta i tak będzie.
Ludzie POmocy! Nie mam Fellera w misji BEZ Śladu powinien stać obok hatki Bodowina gdy wędrujemy pod górę. Wczytywanie save nic nie nadaje co teraz czy opłaca się grać dalej?
Z tego co pamiętam ziomek jest gdzieś winnicy valeri specjalnie nie ma go tam gdzie był wcześniej ziomeczku :D
W pobliżu klasztoru magów wody znajduje się zatopiony okręt w okolicy skarpy na której stoi klasztor ( po prostu opłyńcie ją dookoła). Można przy nim znaleźć nieco złotych/srebrnych naczyń oraz unikalny miecz jednoręczny Elisium. Miecz wymaga 105 siły i zadaje 110 obrażeń + 10 do penetracji pancerza. Możliwe, że coś jeszcze co ja przegapiłem.
Mam problem - po zadaniu "Im się należy" idę do Einara w Wilczym leżu i nie mam opcji dialogowej o grocie przez co nie mogę zacząć zadania "Po nitce do kłębka". Czy to błąd gry czy może coś pominąłem ?
Bryłka rudy od ezekiela jest do otrzymania tylko raz. Albo przy zadaniu "ukochana córka" albo "kupiec ezekiel". Jeżeli pójdziemy do ezekiela po kasę za miejsce na cmentarzu " ukochana córka" dostaniemy bryłkę rudy i wtedy przy opcji kupna kontaktów od veit przy zadaniu "kupiec ezekiel" ten powie, że nie ma pieniędzy i będzie musiał obejść się bez tego.
Cześć, utknąłem na zadaniu "pomoc dla powodzien". Mianowicie nie mam mostu,po prostu się nie renderuje i nie mogę naprawić palików. Proszę pomóżecie bo chciałbym przejść tą grę??
witam, są plany dodania ścieżki strażnika miejskiego?
Kolejna ciekawostka - Po dołączeniu do wodnego kręgu podejdźcie w Silbach do Lokvara a ten was powita i da wam klucz do wcześniej zamkniętego pomieszczenia w swoim domu skąd będziecie mogli zabrać trochę mikstur i wyposażenia.
Dodatkowo Patracjan w świątyni Adanosa do wam +5 do many jeśli pokażecie mu pierścień wodnego kręgu, oraz jeśli poprosicie o uzupełnienie swoich zapasów da wam możliwość kupna smoczego korzenia, eliksiru zręczności, szczawiu królewskiego, eliksiru magicznego i innych ziół i drobiazgów
Podczas końcówki zadania "Zamykamy interes" po tym jak Adelard zrzuci 2 przemytników nie wracajcie przez korytarze, zamiast tego użyjcie mikstury swobodnego spadania i skoczcie na dół aby ograbić 2 przemytników - Getoryk ma 100 szt, złota i trochę innych drobiazgów.
Wracając na dół korytarzami tych ciał już nie ma.
Dlaczego nie ma opisanych zadań dla Straży Miejskiej?
Lucy nie zrobi nam poduszki póki nie będziemy "przyjacielem rodziny" trzeba z Nelsonem zabić cieniostwora
Nowe spotkanie:
W 2 rozdziale, zaraz za tunelem między miastem Archolos a Kopalnią Araxos można spotkać 2 ludzi podających się za strażników miejskich, żądających myta. Po odmowie atakują.
Znalazłem film na YT przedstawiający spotkanie: [link]
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
