Kroniki Myrtany: Lekarstwo dla Jorna - solucja, opis przejścia
Na poniższej stronie poradnika znajdziecie opis zadania Lekarstwo dla Jorna z moda Kroniki Myrtany.
Aktualizacja:
Z tej strony poradnika do Kronik Myrtany dowiecie się jak znaleźć lekarstwo na ranę Jorna oraz kto go użądlił.
Nagroda: 500 exp + 175 exp (w sumie) za odgadnięcie poprawnie krwiopijcy, pas Biegacza ognistego (+15 ochrony przed ogniem)
Po zakrapianej imprezie obudzi Was wujek. Okazuje się, że wrażenia z wczorajszej nocy wpłynęły negatywnie na Jorna. Należy mu znaleźć lekarstwo.
Powinniście się udać do alchemika Bodowina. Jego chatka znajduje się niedaleko za wschodnią bramą Silbach. Jeżeli pójdziecie ścieżką w kierunku miasta, to powinna Wam się ukazać po prawej stronie. Będzie zaraz za wędrownym bardem - usłyszycie go.

Od Bodowina możecie uzyskać lek na ranę brata. Wcześniej zapyta się Was jednak o to, jaki krwiopijca użądlił Jorna. Obok alchemika stoi księga opisująca różne rodzaje tych stworzeń.

Z informacji w niej zawartych oraz z wpisu w dzienniku można wywnioskować, że to krwiopijca rzeczny zranił Jorna. Ponadto jeżeli byliście uważni w zadaniu W gorącej wodzie kąpany, możecie pamiętać, że to one Was zaatakowały (jeżeli poszliście z bratem) lub ich truchła leżały na ziemi niedaleko wioski (w przypadku spędzenia nocy w jaskini).
Za interakcję z księgą otrzymacie 75 exp, a za poprawną odpowiedź o rodzaju krwiopijcy zostaniecie nagrodzeni dodatkowymi 100 exp.
Alchemik następnie wyśle Was do ogródka przed domem, aby pokonać 3 chore ścierwojady. Otrzymacie również od niego Pas ognistego biegacza.
UWAGA
Podczas rozmowy Bodowin zleci Wam zadanie Chłopiec na posyłki. Jest to opcjonalna misja, ale warto ją wykonać przed odebraniem lekarstwa, gdyż obniży to jego końcową cenę. Więcej informacji na jego temat znajdziecie na osobnej stronie solucji.
Po pokonaniu ścierwojadów wróćcie zameldować o tym Bodowinowi, ten Wam każe przyjść następnego dnia odebrać lekarstwo.
Wróćcie do alchemika w ustalonym czasie po odbiór mikstury. Pozostaje kwestia jej ceny. Jeżeli nie wykonaliście zadania Chłopiec na posyłki, musicie zapłacić alchemikowi 75 sztuk złota, w przypadku zakończenia tej misji wystarczy 40. Miksturę dostaniecie nawet wtedy, kiedy nie macie wymaganej kwoty, jednak Bodowin w ramach rekompensaty zabierze wszystkie Wasze pieniądze.
Niezależnie od tego czy zapłaciliście pełną cenę, czy nie, należy się teraz udać do chaty wuja. Okazuje się, że są komplikacje.
- Kroniki Myrtany - poradnik do gry
- Kroniki Myrtany: Opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Zadania główne
- Kroniki Myrtany: Rozdział 1
- Kroniki Myrtany: Rozdział 1 - lista wszystkich misji
- Kroniki Myrtany: Pod pokładem - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: W gorącej wodzie kąpany - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: W poszukiwaniu azylu - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Spotkanie po latach - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Braterska pomoc - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Trzeba to rozchodzić - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Lekarstwo dla Jorna - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Bez śladu - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Rozdział 1
- Kroniki Myrtany: Zadania główne
- Kroniki Myrtany: Opis przejścia
Komentarze czytelników
https://www.gry-online.pl/poradniki/the-chronicles-of-myrtana-archolos/dom-nie-do-poznania/ze1cca6
Zadanie Dom nie do poznanie w kronikach jest zbugowane, zostal 1 dzień do licytacji i nie mogę o tym porozmawiać z nikim. Mam strój i pieniądze, ale Kazeem nie chce gadać.
Kiedy będzie do pobrania w pdf poradnik do tej gry?
Gdzie mogę znałeśc zwój telekinezy?
Edit:Dobra, nie ważne już mam...
W zadaniu "" W cichej mgle "" już pod jego koniec a ściślej mówiąc po koncercie Karin i Marvina - nie mogę w żaden sposób ruszyć postacią ..ekwipunek można włączyć ale nie mogę się poruszyć nawet po wpisaniu kodów i użyciu F8 ...zapisać gry też się nie da ....MENU też nie da się włączyć
Miałem to samo. Ponowne wczytanie gry mi pomogło, jeśli grasz z pluginami to nie przyspieszaj gry przy cutscence
Pomóżcie. Przy wykonywaniu zadania "nieuczciwą konkurencja" pojawił się problem. Nie mogę otworzyć drzwi do magazynu przemytników, gra się zawiesza i muszę wczytywać. Co mogę z tym zrobić?
jeżeli w zadaniu "spłata długu" najpierw pójdziecie do obozu drwali po sterte drewna. potem ukradniecie cale drewno z wieży sygnałowej. dostaniecie za wszystkie 4 stery 1200 expa i 240 szt złota
Feller nie stoi obok chaty Bodowina. Idź od chaty Bodowina w kierunku miasta i tak będzie.
Ludzie POmocy! Nie mam Fellera w misji BEZ Śladu powinien stać obok hatki Bodowina gdy wędrujemy pod górę. Wczytywanie save nic nie nadaje co teraz czy opłaca się grać dalej?
Z tego co pamiętam ziomek jest gdzieś winnicy valeri specjalnie nie ma go tam gdzie był wcześniej ziomeczku :D
W pobliżu klasztoru magów wody znajduje się zatopiony okręt w okolicy skarpy na której stoi klasztor ( po prostu opłyńcie ją dookoła). Można przy nim znaleźć nieco złotych/srebrnych naczyń oraz unikalny miecz jednoręczny Elisium. Miecz wymaga 105 siły i zadaje 110 obrażeń + 10 do penetracji pancerza. Możliwe, że coś jeszcze co ja przegapiłem.
Mam problem - po zadaniu "Im się należy" idę do Einara w Wilczym leżu i nie mam opcji dialogowej o grocie przez co nie mogę zacząć zadania "Po nitce do kłębka". Czy to błąd gry czy może coś pominąłem ?
Bryłka rudy od ezekiela jest do otrzymania tylko raz. Albo przy zadaniu "ukochana córka" albo "kupiec ezekiel". Jeżeli pójdziemy do ezekiela po kasę za miejsce na cmentarzu " ukochana córka" dostaniemy bryłkę rudy i wtedy przy opcji kupna kontaktów od veit przy zadaniu "kupiec ezekiel" ten powie, że nie ma pieniędzy i będzie musiał obejść się bez tego.
Cześć, utknąłem na zadaniu "pomoc dla powodzien". Mianowicie nie mam mostu,po prostu się nie renderuje i nie mogę naprawić palików. Proszę pomóżecie bo chciałbym przejść tą grę??
witam, są plany dodania ścieżki strażnika miejskiego?
Kolejna ciekawostka - Po dołączeniu do wodnego kręgu podejdźcie w Silbach do Lokvara a ten was powita i da wam klucz do wcześniej zamkniętego pomieszczenia w swoim domu skąd będziecie mogli zabrać trochę mikstur i wyposażenia.
Dodatkowo Patracjan w świątyni Adanosa do wam +5 do many jeśli pokażecie mu pierścień wodnego kręgu, oraz jeśli poprosicie o uzupełnienie swoich zapasów da wam możliwość kupna smoczego korzenia, eliksiru zręczności, szczawiu królewskiego, eliksiru magicznego i innych ziół i drobiazgów
Podczas końcówki zadania "Zamykamy interes" po tym jak Adelard zrzuci 2 przemytników nie wracajcie przez korytarze, zamiast tego użyjcie mikstury swobodnego spadania i skoczcie na dół aby ograbić 2 przemytników - Getoryk ma 100 szt, złota i trochę innych drobiazgów.
Wracając na dół korytarzami tych ciał już nie ma.
Dlaczego nie ma opisanych zadań dla Straży Miejskiej?
Lucy nie zrobi nam poduszki póki nie będziemy "przyjacielem rodziny" trzeba z Nelsonem zabić cieniostwora
Nowe spotkanie:
W 2 rozdziale, zaraz za tunelem między miastem Archolos a Kopalnią Araxos można spotkać 2 ludzi podających się za strażników miejskich, żądających myta. Po odmowie atakują.
Znalazłem film na YT przedstawiający spotkanie: [link]
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
